Q&A 29-08-15

Q&A 29-08-15

– tekstury 4K pochłaniają na obecną chwilę zbyt wiele zasobów, w związku z tym odsunięto je na dalszy plan,
– nie podjęto decyzji czy takie tekstury pojawią się w przyszłości,
– pogoda wizualna nie będzie realizowana: „Nie wprowadzimy tego, ponieważ gracze ze słabszymi PCtami wyłączą je sobie, bo będą im zżerały FPS, a dobrzy gracze wyłączą, ponieważ kolidowałoby to z rozgrywką”,
– naprawdę wiele osób ma wyłączone efekty specjalne w trybie snajperskim,
– obecnie WG rozwija wariant całkowitej przebudowy załogi i umiejętności tak, że obecne problemy by zniknęły,

– nigdy celem MM nie było tworzenie „lustrzanych” teamów (oba podobne/takie same zespoły po obydwu stronach),
– jacyś gracze zaproponowali powrót do klasycznych wersji Malinówki, Murowanki etc. – Storm: „Więc chcesz powrócić do starej „camperskiej” gry, gdzie więcej osób ukrywa się w krzakach?”,
– nawet bez Havok można wprowadzić fizykę do elementów pojazdu (np drżenie anten, upadek zbiornika z paliwem),
– funkcja kontroli czołgu, gdzie jeśli przestaniemy naciskać W czołg natychmiast się zatrzyma została wdrożona celowo, żeby kontrola nad czołgiem była łatwiejsza,

– są deweloperzy, którzy ukończyli misje indywidualne (osoby z 70% WR i wyżej). Według Storma, oni nie nadużywają żadnych funkcji, mianowicie nie wybierają mapy, którą chcieliby grać,
– wysokiej klasy PC mają „więcej niż wystarczającą wydajność w WoT”. Nikt nie potrzebuje 100+ FPS,
– Q: „Ja potrzebuję 100+ FPS!”, A: „Tak? Zatem w jakim sławnym klanie grasz? Jakie nagrody wygrałeś?” (nie ma wyczuwalnej różnicy między 60 i 120 FPS),
– nie ma gwaranacji na FPS w WoT. Wszystko zależy od konfiguracji komputera,
– sytuacja Chieftaina jest dość skomplikowana. Pojazd, który stoi w Bovington jest nazywany Mk.2 (tak twierdzili historycy z Bovington). Wargaming wykonał skan 3D tego pojazdu. Po zeskanowaniu okazało się, że nie jest to Mk.2, ale Mk.6,
– Storm potwierdził: Chieftain zachowa silnik 750KM i 55t wagi. Będzie miał za to słabo opancerzony kadłub, ale naprawdę, naprawdę dobre działo,
– nie było żadnych innych kandydatów na X tier brytyjskiego HT. Jedynym był Chieftain (gracz zaproponował Super Conquerora, lecz go nie uznano: „Niestety nie ma ani słowa o jego pancerzu, tylko słowa jednego faceta, które nie mają żadnego potwierdzenia.”). Storm jednak potem przyznał, że może Super Conqueror kiedyś gdzieś znajdzie swoje miejsce w WoT,
– FV215b został wymyślony i dlatego też postanowiono go zastąpić. Ogólnie rzecz biorąc statystycznie ma się dobrze,
– WG nie będzie oficjalnie wdrażać istniejących modów: „Problem tkwi w błędach i stratach w wydajności. Niektóre modpacki na pojedynczych komputerach pochłaniają 50-60% wydajności, z kolei inne popularne modpacki zwiększają liczbę błędów i crashy o rząd wielkości.”,
– wiele funkcji uprzednio realizowanych przez mody zostało wdrożonych do gry oficjalnie,
– Flash interface nie zostanie przerobiony na inne platformy,
– mechanizm wielu-wież: „Byłby on tylko dla kilku pojazdów, zatem po co Ci on?”,
– hydrauliczne zawieszenie: „Byłoby tylko dla dwóch pojazdów, zatem po co Ci ono?”,
– pojazdy kołowe: „Mogłyby być tylko na poziomach 5-6, zatem do czego Ci są potrzebne?” (WG rok temu zrobiło pełną gałąź takich francuskich pojazdów oraz samochodów pancernych),
– Storm później dodał, że tego typu pojazdami grałoby tylko kilku graczy,
– WG rozwija „wiele funkcji, które wprowadzają zróżnicowaną rozgrywkę”,
– technicznie nie jest możliwe, żeby klient odtwarzał powtórki ze starych patchy,
– działa przy francuskich czołgach 5-7 poziomu mają różny DMG dla pocisków AP i APCR. Jest to błąd i zostanie on naprawiony,
– nie planuje się większej ilości nagród dla 3 najlepszych graczy z przegranych zespołów, ponieważ zespół przegrywający może składać się wyłącznie z graczy, którzy zagrali bardzo słabo i WG nie chce nagradzać nieudanych rozgrywek,
– Storm nie przewodzi projektowi WoT,
– występowanie określonych map na danych tierach zostało zmienione po to, żeby początkujący mogli łatwiej się nauczyć grać. Nie można było pozwolić grać doświadczonym graczom niskimi tierami na wielu mapach, ponieważ tworzą się zbyt długie kolejki,
– w przyszłości zostanie ulepszony samouczek,
– dla WG, statystyki pojazdów podane na pewnym rosyjskim portalu nie są dowodem na cokolwiek,
– praktycznie nikt nie gra czołgami premium 2 tieru,
– ogólna liczba graczy online tego roku jest wyższa aniżeli w ubiegłym,
– chat 2.0 został już zaprogramowany – interfejs tylko częściowo,
– brak planów na tworzenie nowych zimowych i pustynnych map,
– zmiany losowań na mapach są ostateczne,
– deweloperzy wciąż myślą, jak rozwiązać problem teamkillingu. Rozważają usunięcie możliwości zadawania obrażeń sojusznikom

Ź: SR

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.