WG Fest 2017 – zbiór informacji

Będziemy tutaj wrzucać informacje, które pojawią się podczas WG Fest 2017. Podziękowania dla kolegów z WoT Express za zapis live 😉 Wątek będzie na bieżąco aktualizowany.

  • Być może pojawi się możliwość kupna czołgów specjalnych za obligacje, np. „Foch”;
  • T-22 medium – brak planów na zmiany;
  • Obecnie brak planów na zmiany w japońskich czołgach ciężkich;
  • Niedługo zaprezentujemy kolejną wersję gry. Będziecie mogli obejrzeć ją podczas dzisiejszej transmisji. Wyjdzie w lutym i będzie to duży rebalans nacji radzieckiej;
  • Maksim Czuwałow, Product Manager World of Tanks ogłosił pojawienie się World of Tanks 1.0 w 2018 roku – numer 1.0 oznacza wprowadzenie map HD i wielu innych interesujących rzeczy;
  • Blisko 30 map w wersji HD zostanie wprowadzonych za pomocą jednego patcha;
  • Wargaming ogłosił aplikacje o nazwie EnCore. Z jej pomocą każdy gracz będzie w stanie odpalić bitwę „demo”, gdzie system będzie w stanie pokazać jak będą wyglądać czołgi w przyszłości z nową grafiką. Ponadto wczesna Beta czołgów w wersji 1.0 wystartuje co najmniej miesiąc przed jej wydaniem. Więcej informacji tutaj: KLIK;

  • Mobilny pododdział Wargaming ogłosił wydanie World of Warships Blitz w regionie RU i EU. Rejestracja tutaj: https://wowsblitz.eu/;
  • Prezentacja wideo World of Tanks w wersji 1.0 z nowymi mapami HD i ekskluzywną muzyką dla każdej z nich (marzec 2018):
  • W następnym grudniu (2018) minie 10 lat, od pojawienia się pomysłu stworzenia czołgów. Planujemy wynagrodzić starych graczy, a także testerów wersji beta i alfa (to nie będzie slot w garażu);
  • Trwają prace nad nowym systemem załogi – chcemy zrezygnować z 50% załogi;
  • W przyszłym roku mechaniki wielu wież nie będzie. Ta funkcja jest fajna, ciekawa, lecz skomplikowana;
  • Nowa gra od Wargaming – Caliber:

  • Trwają prace nad drugim sezonem Misji Osobistych – jest to jeden z ważniejszych kierunków na przyszły rok. Stary sezon pozostanie bez zmian;
  • W 2018 roku wyjdzie polska gałąź czołgów (jako jedyni zapowiadaliśmy to już w 2016.. 😉 );
  • Po opracowaniu map do jakości HD, będzie można zacząć eksperymentować ze zwiększeniem ich rozmiarów do 15×15;
  • W nowym roku planujemy przedstawić 5 nowych map;
  • Powrót starych map – tak, być może, lecz tylko po opracowaniu wszystkich obecnych do HD;
  • W pierwszym kwartale przyszłego roku rozpoczniemy prace nad rebalansem KV-5;
  • Trwają prace nad systemem przywracającym sprzedane czołgi premium;
  • 9.22 – Zmiany w radzieckim drzewku technologicznym tutaj: KLIK;
  • Możliwość wypożyczenia czołgów specjalnych za Kampanie na MG nie jest brana pod uwagę;
  • Prace nad nowym silnikiem graficznym zajęły blisko 2.5 roku;
  • Trwają prace nad nowymi mechanikami w grze;
  • Nowa mechanika na 10 poziomach jest trudna do zrobienia, ale nadal należy brać pod uwagę lementy historyczne;
  • E 25 – prawdziwa imba!;
  • Linux nie jest popularnym systemem. Zajmiemy się tym później;
  • „Linia Frontu” wróci za rok;
  • Ogłoszono dwa nowe tryby gry: jeden zostanie wydany podczas MŚ w Piłce nożne, drugi w Halloween;
  • W 2018 roku pojawią się dwie nowe europejskie nacje! Jedna z nich otrzyma zupełnie nową mechanikę gry;
  • Mapy HD wyjdą na wiosnę;
  • Nowa mapa „Mińsk” ukaże się w 2018 roku. To miejsce narodzin twórców. Ponadto gracze czekają na wiele wydarzeń offline;
  • Koło podbiegunowe HD:

  • Trwają prace nad personalizacją 3D – prototyp poniżej:


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

21 komentarzy

  1. xyz napisał(a):

    A o co chodzi z e25?

    • Anonim napisał(a):

      Imba => imbalanced => niezbalansowany. I trudno się nie zgodzić. Na topce zamiata, a w bitwie z 8 już tak fajnie nie ma na tle innych TDków tego tieru. Ba! Nawet niektóre maszyny 6 tieru (np.: Hellcat, Achilles) są coś na 8 w stanie zrobić po załadowaniu pocisków premium. I wg mnie nie tylko E25 trawi ten problem. Dobrym czołgiem, który jest niemożliwy do dobrego zbalansowania jest Pz II J. W bitwach bez Matyld, Valentine’ów, czy innych twardzieli robi rozpierduchę. W innym wypadku mamy dramat.

      • 40k napisał(a):

        Tyle że to nic nie zmienia w tym aspekcie.
        Jako maszyny premium nie ruszą jej. Bo sami mówili nie raz że zmiany w pojazdach premium (nerfy) nie są możliwe bo było by to nie w porządku odnośnie ich posiadaczy (wydali na nie pieniądze). Tym samym ich pozycja prawna blokuje ich nerfy. Co najwyżej mogą dostać buffy.
        Co do E25 jedyną zmianą może być to iż już długo go w sprzedaży nie zobaczymy skoro samo WG powiedziało iż jest imba.
        Koniec pieśni

  2. Anonim napisał(a):

    Czyli Polacy i Włosi. Teraz pytanie. Którzy pierwsi

  3. Ziutek napisał(a):

    Info od WG: nastąpiła pomyłka w pisowni odnośnie polskich czołgów. NIe chodziło nam o rok 2018 ale o 2028.

  4. xdx napisał(a):

    rebalans ruskiej nacji haa Japońskie czołgi nie wymagają rebelansu żarty sobie wg robi o-ho jest słaby 200 mm na nikim wrażenia nie robi gold leci w niego cały czas typ 5 heavy i 4 heavy niby pancerz jest a w rzeczywistości gold masakruje je do tego uważam że bardziej na rebalans zasługuje nacja niemiecka niż ruska tygrys 2 to gówno w które wszystko wchodzi do tego stare premki są masakrowane przez defendery jak gram w tym mm moja 112 na defendera to już pomnie nawet gold nie daje pewności pokonania defendera liberte ma garnek i da się z nim walczyć uczciwie patryjot też ale defender masakruje is 6 112 wz-111 więc pytam się wg gdzie balans

    • Tak... Albo nie. napisał(a):

      Tu nie jest nie zbalansowany czołg, a pociski premium.

      • lajt napisał(a):

        jedyna rzecz jaką można zrobić w geście rebalansu to powrót pocisków premium TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA GOLD!! i to 2x drożej niż kiedyś… problem solved

        • Szczecinianin napisał(a):

          Dobrze gadasz ale WG na tym straci ..

        • PaK_Wagen napisał(a):

          Limit ilości golda w ammoracku załatwia problem. Balans czołgów już jest spieprzony i nie da się tego cofnąć bez wywołania tsunami gówna z kierunku posiadaczy Defenderów, Skorpionów i innych posranie OP tenków. Mleko się wylało i balans VIII tieru już jest zaburzony, przez co posiadacze czołgów od VI tieru do IX latają nafaszerowani złotem z przezorności, gdyby u przeciwnika przypadkiem się znalazł pluton 3 Defenderów, Typów 4 albo Patriotów. Ograniczenie na randomie ilości amunicji premium wymusi na graczu jego zaoszczędzenie na grubego zwierza i szukanie pozycji by oddać skuteczny strzał. Gold musi być, o czym się przekonałem w kilku bitwach jadąc T-34/85M. Pojazd to całkiem niezły, ale gdy przyszło mi strzelać do Defendera w bok kadłuba z malej odległości, to zwykły pocisk nie przebił pancerza ani razu, zaś gold wchodził co drugi. Podejrzewam, że z O-Ho i VK 100.01 byłoby tak samo. Także gold sam w sobie nie jest problemem, a brak jego limitu w bitwie losowej. CW, SH i turnieje to zupełnie inna para kaloszy.

        • San napisał(a):

          Pociski premium tylko i wyłącznie za gold to pay-to-win. Lepiej niech nie wracają.. W przypadku, gdy złoty pocisk ma większą penetrację niż pocisk podstawowy to niech zadaje mniejsze obrażenia. W War Thunderze masz wybór – albo strzelasz pociskiem z gorszą penetracją za to robiący sieczkę po przebiciu albo pociskiem z lepszą penetracją, ale mniej groźnymi skutkami przebicia.

          • lajt napisał(a):

            powiedz mi ile osób byłoby w stanie kupić chociaż 10 pocisków złotych przy cenie powiedzmy 150 golda za jedną sztukę na jeden czołg? i przelicz to na walutę i pomyśl sobie, że chyba portfele nie są bez dna

          • olo napisał(a):

            @lajt

            A to ty nie wiesz, że golda można też zdobyć za friko (CW, SH, turnieje)? Wprowadzenie rozwiązania gold ammo tylko za gold spowoduje radykalne zwiększenie różnicy pomiędzy tzw. fioletami a resztą graczy i coraz większy wqrf ludzi niepłacących. Czyli P2W w najczystszej postaci. Najlepsze rozwiązanie to więcej penetracji = mniej dmg przy zachowaniu dość wysokiej ceny gold ammo (najlepiej jak T92 LT)

  1. 12:50, 23 Grudzień 2017

    […] z wcześniejszą zapowiedzią, pojawiły się pierwsze informacje dt. silnika enCore. World of Tanks enCore jest aplikacją […]

  2. 17:29, 23 Grudzień 2017

    […] Zbiór informacji z WG Fest tutaj: KLIK. […]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.