Lista zmian wersji 1.10
przez Bin4r ·
Kompletna lista zmian w j. polskim.
Główne zmiany
Wyposażenie 2.0
Zmieniliśmy interfejs użytkownika dla wyposażenia/materiałów eksploatacyjnych, a system wyposażenia został całkowicie przerobiony.
- Dodaliśmy cztery kategorie wyposażenia: siła ognia, żywotność, mobilność i zwiad. Gdy wyposażenie jest zamontowane w miejscu odpowiadającej mu kategorii, otrzymana premia jest większa. Wszystkie pojazdy poziomów VI-X mają teraz miejsca na wyposażenie podzielone na kategorie.
- Kilka już istniejących elementów wyposażenia zostało przerobionych.
- Kilka nowych elementów wyposażenia zostało dodanych.
- Interfejs do montowania wyposażenia został przerobiony, w tym okna do montowania wyposażenia/materiałów eksploatacyjnych i uzupełniania amunicji. Rozbudowaliśmy dział charakterystyk technicznych.
- Liczba miejsc na wyposażenie i materiałów eksploatacyjnych w pojazdach poziomów I-IV została zmieniona. Dyrektyw można teraz używać, począwszy od poziomu V. Mechanika uszkodzeń modułów i zranień załogi oraz uszkodzeń spowodowanych przez ogień została przerobiona w pojazdach poziomów I-III.
- Premia za ulepszone wyposażenie została powiększona.
Dodana została gałąź składająca się z następujących polskich czołgów średnich:
- DS PZInż (poziom V)
- B.U.G.I. (poziom VI)
- CS-44 (poziom VII)
- CS-53 (poziom VIII)
- CS-59 (poziom IX)
- CS-63 (poziom X)
Nowa mechanika dla polskiego czołgu średniego X poziomu
Polski czołg średni X poziomu otrzymał mechanikę umożliwiającą przełączanie się między trybami jazdy.
- Tryb standardowy: pojazd porusza się ze standardową prędkością i ma standardowe parametry obsługi działa.
- Obracająca się turbina (tryb turbo): pojazd porusza się znacznie szybciej, a parametry obsługi działa są znacząco gorsze.
Zmiany w balansie pojazdów kołowych
Wprowadziliśmy zmiany do mechaniki uszkadzania kół. Uszkodzenie koła napędowego zmniejszy ogólną moc pojazdu, a uszkodzenie koła nośnego wpłynie na jego prędkość. A ponieważ prawie wszystkie pojazdy kołowe w grze posiadają napęd na wszystkie koła, uszkodzenie któregokolwiek z nich odbije się na dynamice. Ta zmiana nie ma wpływu na pojazdy kołowe premium, Panhard EBR 75 (FL 10) (poziom VIII) i AM 39 Gendron-Somua (poziom II). Pojazdy te pozostaną bez zmian.
Odświeżona mechanika obligacji
Obligacje można teraz dobywać inaczej. Naszym celem jest ulepszenie całego systemu tak, aby był on bardziej przejrzysty, zrozumiały i przewidywalny. Gracze będą mogli zdobywać obligacje nie tylko w jednopoziomowych bitwach, ale we wszystkich losowych i wielkich bitwach, w czołgach X poziomu, pod warunkiem, że uplasują się wśród najlepszych 10 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia bazowego. Innymi słowy, grając pojazdem X poziomu, będziecie zdobywać obligacje nawet w bitwach przeciwko pojazdom poziomów VIII i IX.
Im wyższą zajmiecie pozycję w wynikach bitwy pod względem zdobytego doświadczenia, tym więcej zdobędziecie obligacji:
- Jeśli wygracie, zdobędziecie 7 obligacji za lokatę w pierwszej trójce i 5 obligacji za lokatę w pierwszej dziesiątce.
- Jeśli wygracie lub zremisujecie, zdobędziecie 5 obligacji za lokatę w pierwszej trójce i 3 obligacje za lokatę w pierwszej dziesiątce.
Ta sama zasada dotyczy wielkich bitew i bitew rankingowych.
Każdy pojazd X poziomu będzie miał tygodniowy limit (podobnie do systemu z Przepustki bitewnej):
- Każdy pojazd X poziomu może zdobyć do 100 obligacji na tydzień.
- Gdy limit dla danego pojazdu zostanie osiągnięty, obligacje nie będą przyznawane do momentu wyzerowania limitu.
- Limit jest wspólny dla wszystkich trybów (bitwy losowe, rankingowe i wielkie bitwy).
- Limit jest zerowany w poniedziałek rano.
- Każdy pojazd X poziomu ma swój własny limit (gdy osiągnie się go dla jednego pojazdu, można zacząć zbieranie obligacji na innym).
- W nowym systemie epickie medale i osiągnięcia Bohatera bitwy nie będą już dawać obligacji.
Mapy
- Mapa „Rzeka Perłowa” powraca do gdy po znaczących przeróbkach. Bitwy standardowe i spotkaniowe są dostępne dla pojazdów poziomów III-X.
- Zmiany w zbalansowaniu wprowadzono do map „Klify”, „Prochorowka”, „Berlin” i „Ruinberg”.
Nowy system komunikacji w bitwie
Zaktualizowaliśmy system komunikacji dla bitew losowych, by rozszerzyć i ulepszyć interakcję między graczami.
- Dodaliśmy skrót klawiszowy („T”), podświetlający wszystkie wskazywane lokalizacje, czołgi i cele lub ustawiający aktualne pingi jako aktywne cele.
- Aktywne cele wskazują teraz liczbę graczy, którzy współdziałają przy nich.
- Dodaliśmy nowy skrót „F2”, ustawiający obiekt lub znacznik jako aktywny cel.
- Gracze z tym samym aktywnym celem będą widzieli siebie nawzajem w liście graczy. Pokazywany jest również przypadek bezpośredniego wspierania.
- Dodaliśmy znaczniki podkreślające pingowane pozycje w świecie 3D.
- Przy zwykłych pingach „Uwaga na” naciśnięcie ALT pokaże, który gracz ustawił pinga.
- Dodaliśmy zależne od kontekstu obiekty i nowe rodzaje pingów i wiadomości. Ulepszyliśmy projekt i zachowanie obrotowego menu szybkich komend.
- Znaczniki czołgów i baz można teraz podświetlić przez teren, nawet jeśli są zasłonięte przez przeszkody.
- Dodaliśmy znaczniki dla baz w bitwach losowych.
- Pingi na minimapie można teraz umieścić w konkretnych lokalizacjach, podobnie jak w innych trybach gry.
- Gracze nie grający działami samobieżnymi mogą teraz ustawiać punkty pośrednie na minimapie, klikając PPM.
- Na początku bitwy gracze mogą wybrać jeden z kilku nazwanych punktów pośrednich, oznaczających ważne pozycje na mapie.
- Wiadomości wysyłane do innych graczy są głosowe i uruchamiają „wezwanie”. Przyciskając klawisz „Z” (obrotowe menu szybkich komend), gracze mogą natychmiast potwierdzić wiadomość, dopóki jest wyświetlona na ekranie.
- Ulepszony system dźwięku, dający informację o rodzaju i kierunku pingów.
- Zmodyfikowana ochrona przed zalaniem, dająca inteligentniejsze możliwości unikania spamowania pingami.
- W „ustawieniach ogólnych” i „ustawieniach sterowania” wprowadzono kilka opcji personalizacji dla komunikacji.
- Zmieniono niektóre szybkie polecenia (klawisze F2-F8).
Zmiany wprowadzone na podstawie wyników testu publicznego
- Głośność dźwięków interfejsu można teraz dostosować, używając suwaka audio „interfejs”.
- Głośność mowy można teraz dostosować, używając suwaka audio „wiadomości głosowe”.
Stalowy łowca
Dodano tryb „Stalowy łowca” jako część Ekspedycji. Tryb wystartuje w sierpniu. Szczegółowe informacje pojawią się na portalu gry.
Nagrody dla graczy, którzy stoczyli wiele bitew
Dodaliśmy szereg medali i naklejek progresywnych dla graczy, którzy stoczyli dużą liczbę bitew.
Progresywne naklejki
Progresywne naklejki są dostępne dla następujących stylów 3D:
- Pretty Fly (TL-1 LPC)
- Pewna komunikacja (T-44-100)
- Zdobyczny King Tiger (King Tiger)
- Mordian (BDR G1)
Misje zwiększające poziomy progresywnych naklejek są dostępne dla następujących pojazdów:
- Valhallan Ragnarok (KV-2 (R))
- Zdobyczny King Tiger (King Tiger)
- Fury (M4A3E8)
Zmiany w charakterystykach technicznych
- Pojazdy poziomu nie będą już otrzymywały uszkodzeń modułów ani załogi. Uszkodzone mogą zostać tylko ich gąsienice, ale szybkość ich naprawy została zwiększona.
- Pojazdy II poziomu nie będą już otrzymywały uszkodzeń modułów, ale ich załoga może zostać zraniona. Pojazdy te będą otrzymywać małe uszkodzenia w przypadku pożaru.
- Pożar będzie powodować małe uszkodzenia pojazdom III poziomu.
- Mechanizmy dosyłające dział i ich odpowiedniki będą dostępne do montażu na pojazdach począwszy od poziomu V.
Wielka Brytania
AC 1 Sentinel
- Zmieniono czas przeładowania z 2,3 na 2,07 s
Sexton I
- Zmieniono czas przeładowania z 12 na 10,8 s
————————————————————-
Niemcy
Tiger I
Działo 8,8 cm Kw.K. 43 L/71 zastąpiono 8,8 cm Kw.K. 43 L/71 mod.Vlt, posiadającym następujące parametry:
- Czas przeładowania dla wieży Pz.Kpfw. Tiger Ausf. E wynosi 7,8 s
- Czas celowania dla wieży Pz.Kpfw. Tiger Ausf. E wynosi 2,5 s
- Zmieniono uszkodzenia od pocisku dla działa 8,8 cm Kw.K. 43 L/71 mod.Vlt z 240/240/295 na 280/280/370 PW
VK 36.01 (H)
- Zmieniono rozrzut działa 8,8 cm Kw.K. 36 L/56 w wieży Pz.Kpfw. VI H Ausf. H2 z 0,38 na 0,36 m
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży dla działa 8,8 cm Kw.K. 36 L/56 w wieży Pz.Kpfw. VI H Ausf. H2 o 25%
- Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 12 na 24 km/godz.
- Zmieniono wytrzymałość pojazdu z wieżą Pz.Kpfw. VI H Ausf. H2 z 1060 na 1200 PW
- Zmieniono wytrzymałość pojazdu z wieżą VK 36.01 (H) z 1000 na 1100 PW
Tiger II
- Zamieniono działo 8,8 cm Kw.K. 43 L/71 na 8,8 cm Kw.K. 43 L/71 mod.Vlt (uszkodzenia od pocisku 280/280/370 PW)
- Zamieniono działo 10,5 cm Kw.K. L/52 na 10,5 cm KwsPz.K. L/52 (uszkodzenia od pocisku 360/360/440 PW)
- Zamieniono działo 10,5 cm Kw.K. L/68 na 10,5 cm KwsPz.K. L/68 (uszkodzenia od pocisku 360/360/440 PW)
- Ulepszono opancerzenie kadłuba i „górnej” wieży
E 75
- Zamieniono działo 8,8 cm Kw.K. 43 L/71 na 8,8 cm Kw.K. 43 L/71 mod.Vlt (uszkodzenia od pocisku 280/280/370 PW)
- Zamieniono działo 10,5 cm Kw.K. L/52 na 10,5 cm KwsPz.K. L/52 (uszkodzenia od pocisku 360/360/440 PW)
- Zamieniono działo 10,5 cm Kw.K. L/68 na 10,5 cm KwsPz.K. L/68 (uszkodzenia od pocisku 360/360/440 PW)
- Zamieniono działo 12,8 cm Kw.K. 44 L/55 na 12,8 cm Kw.K. Ausf. E (uszkodzenia od pocisku 530/530/670 PW)
- Ulepszono opancerzenie obu wież
- Zmieniono wytrzymałość pojazdu z wieżą E 75 Ausf. Z 1820 na 1850 PW
- Zmieniono wytrzymałość pojazdu z wieżą E 75 Ausf. B z 1920 na 1950 PW
E 100
- Zamieniono działo 12,8 cm Kw.K. 44 L/55 na 12,8 cm Kw.K. Ausf. E (uszkodzenia od pocisku 530/530/670 PW)
- Zmieniono czas celowania działa 15 cm Kw.K. L/38 w wieży E 100 z 2,9 na 2,7 s
- Ulepszono opancerzenie wieży
————————————————————-
Włochy
Teraz mechanizmy dosyłające dział mogą być montowane w czołgach średnich poziomów VIII-X.
Progetto M40 mod. 65
- Zmieniono rozrzut działa z 0,33 na 0,35 m
- Zwiększono rozrzut działa po oddaniu strzału o 33%
- Zmieniono czas celowania z 2,1 na 2,5 s
- Zmieniono prędkość obrotu wieży z 36 na 34 st./s
Prototipo Standard B
- Zmieniono rozrzut dla działa Cannone da 105 Rh V1 w wieży Prototipo Standard B (R 1) 0,35 m na 0,37 m
- Zmieniono rozrzut dla działa Cannone da 105 Rh V1 w wieży Prototipo Standard A (W 2) z 0,35 na 0,37 m
- Zmieniono rozrzut dla działa Cannone da 90 Rh w wieży Prototipo Standard B (R 1) z 0,32 m na 0,33 m
- Zwiększono rozrzut dla działa Cannone da 90 Rh w wieży Prototipo Standard A (W 2) po oddaniu strzału o 17%
- Zwiększono rozrzut dla działa Cannone da 105 Rh V1 w Prototipo Standard A (W 2) po oddaniu strzału o 33%
- Zwiększono rozrzut dla działa Cannone da 90 Rh w wieży Prototipo Standard B (R 1) po oddaniu strzału o 17%
- Zwiększono rozrzut dla działa Cannone da 105 Rh V1 w Prototipo Standard B (R 1) po oddaniu strzału 33%
- Zmieniono czas celowania działa Cannone da 90 Rh w wieży Prototipo Standard A (W 2) z 2 na 2,1 s
- Zmieniono czas celowania działa Cannone da 105 Rh V1 dla wieży Prototipo Standard A (W 2) z 2,4 na 2,6 s
- Zmieniono czas celowania działa Cannone da 90 Rh w wieży Prototipo Standard B (R 1) z 2 na 2,1 s
- Zmieniono czas celowania działa Cannone da 105 Rh V1 dla wieży Prototipo Standard B (R 1) z 2,3 na 2,5 s
- Zmieniono prędkość obrotu wieży Prototipo Standard A (W 2) z 32 na 30 st./s
- Zmieniono prędkość obrotu wieży Prototipo Standard B (R 1) z 34 na 32 st./s
- Zmieniono moc silnika MB 837 Ea engine z 750 na 690 KM
Progetto M35 mod 46
- Zmieniono czas automatycznego przeładowania pocisków z 8, 9 i 12 na 7,2, 8,1 i 10,8 s (trzeci, drugi i pierwszy pocisk w magazynku).
————————————————————-
Polska
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu: CS-52.
————————————————————-
ZSRR
T-28E with F-30
- Zmieniono czas przeładowania z 6,1 na 5,49 s
T-29
- Zmieniono czas przeładowania z 5,2 na 4,68 s
SU-76I
- Zmieniono czas przeładowania z 4,3 na 3,87 s
A-32
- Zmieniono czas przeładowania z 4,57 na 4,1 s
SU-122А, SU-76M, SU-85B, T-70, T-80
- Zmieniono poziom silnika M-80 z IV na III
Object 430
- Zwiększono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia Object 430 o 14%
- Zwiększono rozrzut podczas ruchu dla ulepszonego zawieszenia Object 430 o 14%
- Zwiększono rozrzut przy obrocie kadłuba dla zawieszenia Object 430 o 14%
- Zwiększono rozrzut przy obrocie kadłuba dla ulepszonego zawieszenia Object 430 o 14%
- Zwiększono rozrzut przy obrocie wieży dla działa 122 mm D-25TSU w wieży Object 430 o 20%
Object 430U
- Zmniejszono opancerzenie wieży
- Zwiększono rozrzut podczas ruchu o 33%
- Zwiększono rozrzut przy obrocie kadłuba o 33%
- Zwiększono rozrzut przy obrocie wieży o 20%
KV-3
- Ulepszono opancerzenie wieży
- Zmieniono rozrzut dla działa 122 mm D-25T w wieży KV-3 z 0,46 na 0,44 m
- Zmieniono czas celowania działa 122 mm D-25T w wieży KV-3 z 3,4 na 3,1 s
KV-4
- Zamieniono działo 122 mm D-25T (pociski: AP, APCR, HE; wartości penetracji: 175/217/61 mm) na 122 mm D-25TS, mające następujące parametry:
- Pociski: APCR, HEAT, HE
- Wartości penetracji: 217/270/61 mm
- Rozrzut w wieży KV-4-5 wynosi 0,44 m
- Czas celowania w wieży KV-4-5 wynosi 3 s
- Czas przeładowania w wieży KV-4-5 wynosi 12 s
- Kąt rozrzutu działa dla obu wież to -8 stopni
- Zmieniono rozrzut dla działa 107 mm ZiS-24 w wieży KV-4-5 z 0,38 na 0,36 m
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży dla działa107 mm ZiS-24 w wieży KV-4-5 o 38%
- Zmieniono czas przeładowania działa 107 mm ZiS-24 w wieży KV-4-5 z 10,3 na na 9 s
- Zmieniono czas celowania działa 107 mm ZiS-24 w wieży KV-4-5 z 2,9 na 2,3 s
- Ulepszono opancerzenie wieży KV-4-5
ST-I
- Zamieniono działo 122 mm D-25T (pociski: AP, APCR, HE; wartości penetracji: 175/217/61 mm) na 122 mm D-25TS, mające następujące parametry:
- Pociski: APCR, HEAT, HE
- Wartości penetracji: 217/270/61 mm
- Rozrzut dla obu wież wynosi 0,44 m
- Czas celowania dla obu wież wynosi 3 s
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia ST-I o 7%
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia ST-IM o 12%
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie kadłuba dla zawieszenia ST-I o 7%
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie kadłuba dla zawieszenia ST-IM o 12%
- Zmieniono rozrzut dla działa 122 mm M62-T2 w wieży ST-I z 0,38 na 0,4 m
- Zmieniono czas przeładowania działa 122 mm M62-T2 w wieży ST-I z 13,3 na 12,7 s
IS-4
- Zamieniono działo 122 mm D-25T (pociski: AP, APCR, HE; wartości penetracji: 175/217/61 mm) na 122 mm D-25TS, mające następujące parametry:
- Pociski: APCR, HEAT, HE
- Wartości penetracji: 217/270/61 mm
- Rozrzut działa wynosi 0,44 m
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu o 28%
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba o 28%
- Zmieniono prędkość obrotu kadłuba z 26 na 30 st./s
- Zmieniono rozrzut działa 122 mm M62-T2 z 0,38 na 0,42 m
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży dla działa 122 mm M62-T2 w wieży IS-4M o 25%
- Zmieniono czas przeładowania działa 122 mm M62-T2 z 12 na 11,5 s
- Zmieniono czas celowania działa 122 mm M62-T2 z 2,9 na 2,5 s
- Zmieniono prędkość obrotu wieży z 22 na 25 st./s
- Ulepszono opancerzenie kadłuba i wieży
————————————————————-
USA
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu: T77
Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów:
T32
- Zamieniono działo 105 mm Gun T5E1 (wartości penetracji: 198/245/53 mm) na 105 mm Gun T5E1/45, mające następujące parametry:
- Wartości penetracji: 208/245/53 mm
- Rozrzut działa w wieży T119 wynosi 0,4 m
- Czas przeładowania dla wieży T119 wynosi 9,4 s
- Czas celowania dla wieży T119 wynosi 2,1 s
M103
- Zamieniono działo 105 mm Gun T5E1 (wartości penetracji: 198/245/53 mm) na 105 mm Gun T5E1/45, mające następujące parametry:
- Wartości penetracji: 208/245/53 mm
- Rozrzut działa w wieży T140 wynosi 0,39 m
- Czas przeładowania dla wieży M89 wynosi 9,4 s
- Czas przeładowania dla wieży T140 wynosi 9,3 s
- Czas celowania dla obu wież wynosi 2,1 s
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia T97E1 o 9%
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia T97E2 o 10%
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie kadłuba T97E1 o 9%
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie kadłuba T97E2 o 10%
- Zmieniono czas przeładowania działa 120 mm Gun T122 w wieży T140 z 11,4 na 11 s
- Zmieniono czas przeładowania działa 120 mm Gun M58 w wieży T140 z 11,2 na 10 s
- Zmieniono czas celowania działa 120 mm Gun T122 w wieży T140 z 2,6 na 2,5 s
- Ulepszono opancerzenie wieży T140
- Ulepszono opancerzenie kadłuba
T110E5
- Ulepszono opancerzenie kadłuba
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu o 22%
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie kadłuba o 22%
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży o 25%
- Zmieniono czas przeładowania z 10 na 8,8 s
————————————————————-
Francja
Panhard EBR 90
- Zmieniono moc silnika Panhard 12H 6000 mle.63 z 580 na 560 KM
- Zmieniono prędkość maksymalną w trybie szybkim z 85 na 83 km/h
- Zmieniono prędkość jazdy wstecz w trybie szybkim z 85 na 83 km/h
Panhard EBR 105
- Zwiększono rozrzut podczas ruchu o 33%
- Zwiększono rozrzut przy obrocie kadłuba o 33%
- Zwiększono rozrzut przy obrocie wieży o 33%
- Zmieniono czas celowania z 1,2 na 1,4 s
- Zmieniono zasięg widzenia z 250 na 340 m
- Zmieniono szansę na zapalenie się silnika z 0,1 na 0,15
- Zmieniono moc silnika z 750 na 720 KM
- Zmieniono prędkość maksymalną w trybie szybkim z 95 na 91 km/h
- Zmieniono prędkość jazdy wstecz w trybie szybkim z 70 na 65 km/h
Znane problemy:
- Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernie częstym klikaniem na minimapie.
- W pewnych przypadkach ciąg zdarzeń w dzienniku jest nieprawidłowy.
- Klienta nie można zmaksymalizować do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
- Jeśli pojazd spadnie na ziemię bez uszkodzenia żadnego modułu, odgrywany jest dźwięk odniesionych uszkodzeń.
- Trzęsący się okrąg celownika w zbliżeniach 16x i 25x w trybie ostrzału w bitwach Linii frontu.
- Znacznik działa pozostaje na dziale samobieżnym po przełączeniu w tryb artyleryjski, jeśli czerwona linia częściowo przecina pojazd.
- Wydarzenia z końca bitwy nie są synchronizowane z tekstem wyniku bitwy.
- W pewnych przypadkach automatyczna naprawa/uzupełnienie amunicji i materiałów eksploatacyjnych po bitwie nie odbywa się, nawet jeśli na koncie jest wystarczająco dużo kredytów.
- W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
- Materiały eksploatacyjne nie są uzupełniane z magazynu, jeśli gracz ma za mało kredytów na pełne automatyczne uzupełnienie amunicji.
- Po udanym zakończeniu misji „Alianci-14” podczas operacji „Chimera”, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji.
- Odznaki biegłości na niektórych pojazdach wyglądają na podwojone przy oddalaniu kamery.
- Zwiększył się czas przejścia do garażu po zastosowaniu elementów personalizacji.
————————————————————-
Naprawione błędy
- Naprawiono problem, polegający na tym, że gracze nie mogli rekrutować członka załogi dla pojazdu kolekcjonerskiego przed jego zakupem.
- Naprawiono problem okazyjnie niedostarczanych zaproszeń do plutonu.
- Naprawiono problem opóźnionego stosowania opcji „Przyjmij zaproszenia od graczy z listy znajomych w garażu”.
- Naprawiono problem niezaliczania zastosowanego stylu w bitwach wymagających zastosowania kamuflażu.
- Trafienia w sojuszników nie są już liczone w wynikach bitwy jako trafienia w pojazdy przeciwnika.
- Na ekranie nagród z operacji, wyskakujące okienko z opisem odznaki wyświetla teraz pełną nazwę gracza.
- Atut „Intuicja” nie może się teraz aktywować w trakcie 30 sekundowego odliczania przed bitwą.
- Raport szczegółowy zawiera teraz informacje o obligacjach pobranych za automatyczne uzupełnienie dyrektyw.
- Głośność dźwięków nalotu zależy teraz od rzeczywistej odległości od pojazdu gracza.
- Naprawiono problem, w którym przejazd przez słoneczniki wpływał na prędkość pojazdu.
- Naprawiono problem małego rozmiaru mozaiki kamuflażu „Wiosna” na T-54 first prototype.
- Modele klient-serwer dla wielu obiektów na mapach zostały zsynchronizowane.
Cześć,
Po aktualizacji poznikały mi zestawy z Włoskich czołgów.
Czy ktoś jeszcze miał taką sytuację?
WŁOCHY:
Teraz mechanizmy dosyłające dział mogą być montowane w czołgach średnich poziomów VIII-X.
to chyba błąd byczku
w opcjach masz mozliwosc wylaczenia niehistorycznych kamuflarzy 😉
Dziś wszedłem do WOT-a i zastałem sytuację która jest kuriozalna. Napisałem zgłoszenie do WG i ciekaw jestem ich reakcji. Interesuje mnie też reakcja społeczności polskiego WOT, co Wy na to?
„Wprowadzono nowy system wyposażenia. Mam 154 czołgów od poziomu 4 do 10 a ostałem tylko 30 zestawów do darmowej zmiany wyposażenia. Zamiana 1 sztuki wyposażenia kosztuje 10 golda. Na każdym z czołgów powyżej 4 tieru są trzy moduły 154*3*10=4620. Na moim koncie każdy czołg posiada zakupione i zamontowane wszystkie moduły. Czy w ten sposób chcecie wyłudzić ode mnie 4620 golda co stanowi równowartość 70,36 PLN? Dlaczego mam wydawać swoje pieniądze tylko dlatego że dokonaliście zmian w grze? Poproszę o 154*3=462 darmowych zestawów do zrzucenia wyposażenia, albo zrzućcie całe wyposażenie do magazynu. Uważam, że skandaliczne jest postawienie graczy (bo zrobiliście to wszystkim graczom w grze) w sytuacji gdy muszą płacić prawdziwymi pieniędzmi za generalne zmiany w mechanice gry. Uważam, że w takiej sytuacji należy Wam się pozew zbiorowy za wprowadzanie w grze zmian wymuszających dokonywanie dodatkowych rzeczywistych płatności w „darmowej” grze. Proszę o ustosunkowanie się do mojej prośby o 462 zestawy do darmowego zrzutu wyposażenia albo do zrzucenia wyposażenia do magazynu.”
Ale po co chcesz wszystko zdejmować? Ja tylko pozamieniałem miejscami tak aby dostać bonus i tyle. Nie chce mi się póki co testować czy na innej konfiguracji grać będzie mi się lepiej i gram na tym co mam już zamontowane.
witam , mam takie pytanie czy jak mam załorzony na progetto dosyłacz to po aktualizacji z automatu mi go zdejmie ?
czytałem sprzeczne info , w jednym z artykułów piszą że niedozwolone moduły będą ściągnięte , ale gdzieś przeczytałem takie zdanie że gracze którzy mają załorzony niedozwolony moduł na jakimś czołgu to nie zostanie on zdjęty z automatu , tylko zostanie zablokowany przy ponownej próbie załorzenia go na dany pojazd
teraz to gra progetto 65 to przestaje być opłacalna , przedtem klasował się na dobrym poziomie wśród 10 -tek , ale pancerz miał kiepski , teraz pancerz ma kiepski , przeładowanie do **** , w zasadzie trzeba się nieźle napocić żeby 3000 dmg wykrzesać
Same bzdety i głosny wrzeszczący PR jakie to cuda dostajemy.
W realu to mokry sen marketinu i 99% rzeczy bez których ta gra to i tak syf.
Zwiększono rozrzut działa po oddaniu strzału o 33% Niech ktoś ogarnięty weżmie się za te opisy zmian w charakterystykach,rozjechane kółko celownika to nie rozrzut
Chyba nie bardzo kumasz co to buff
więc powinno być napisane rozjazd celownika a nie rozrzut bo to dwie różne rzeczy
Niezbyt rozumiem,rozrzut to rozrzut wiadomo że jak nie wystrzelimy to nie będzie rozrzutu,o co więc chodzi z tym drugim rozrzutem powiększonym po wystrzale o 33 % po wystrzale oświeci mnie ktoś?
Wielkość kółka innymi słowy. Jak si ruszasz jest większe chyba nie?
Najlepsza zmiana w 1.1 to sprzedaż 703 wers.II od dziś na RU przez 7 dni.
Więc w krótce na EU
Przecież włoskie czołgi dostają buffa, o co ten płacz? Wg idioci, chcieli osłabić czołg a go polepszyli
Progetto M40 mod. 65
Zmieniono rozrzut działa z 0,33 na 0,35 m
Zwiększono rozrzut działa po oddaniu strzału o 33%
Zmieniono czas celowania z 2,1 na 2,5 s
Zmieniono prędkość obrotu wieży z 36 na 34 st./s
Na RU jest dwulufka 703- Opt.II w sklepie premium
i to jest NEWS!!!!
a nie te bzdety
Co to za news jak dotyczy innego serwera?
Dzięki kumplu za info. Lecę kupić i przywiozę go na taczce na serwer EU.
To co na RU trafia też na EU – szczególnie w zakresie takich pojazdów z paczek
5 na serwerze EU (chyba że coś się zwyczajowo coś wg wykrzaczy)
Teraz mechanizmy dosyłające dział mogą być montowane w czołgach średnich poziomów VIII-X.
To można je montować czy nie można?
Można, oprócz na włoskich.
Z „Rzeką perłową” nie wiążę wielkich nadziei, przykładem „Prowincja” – nowa wersja nijak się ma do świetnej poprzedniczki. Domyślam się, że przy takim rozdawnictwie czołgów i ciągle nowych maszynach (chyba nikt już za tym nie nadąża) czekają nas prędzej czy później kolejne, bardziej współczesne tiery, bo ile jeszcze dawnych projektów można wydłubać. No i te kamuflaże, dawniej były raczej historyczne i niełatwo je było zdobyć, teraz dają po oczach pstrokacizną i ma je prawie każdy gracz. Można ich oczywiście nie zakładać, ale te parę % do maskowania jednak kusi mimo tandetnych kolorów. Co by tu jeszcze sp…yć panowie, co by tu jeszcze?
Nie do ruszenia 😀 „Ta zmiana nie ma wpływu na pojazdy kołowe premium, Panhard EBR 75 (FL 10) (poziom VIII) i AM 39 Gendron-Somua (poziom II). Pojazdy te pozostaną bez zmian.”
+ hit dla płaczków o nerfie, macie buffa 😀
„Progetto M35 mod 46
Zmieniono czas automatycznego przeładowania pocisków z 8, 9 i 12 na 7,2, 8,1 i 10,8 s (trzeci, drugi i pierwszy pocisk w magazynku).”
Wyrównują brak możliwości założenia dosyłacza
To nie był płacz, tylko uzasadniona krytyka. Jest to minimalny BUFF, polegający na możliwości zamontowania np. optyki zamiast dosyłacza
Anonim, widzisz teraz dostałeś praktycznie ten sam czas ładowania + mega duży zasięg widzenia. Teraz na niskich tierach możesz grać jak ninja bez spota 🙂
dodajmy do tego ze wchodza nowe moduly progetto to teraz bedzie dopiero przegiete elo 🙂
Na progetto sie gralo dosylacz stabilizator optyka
Zdaje mi się , że kiedyś obiecali ż,e nowe premki będą zawsze dostępne do zdobycia zanim trafią do sprzedaży.
Kiedy tta aktualizacja
jutro tj 04.08.2020
I co – spełni się teoria spiskowa z maratonixem na CS52? Ciekaw jestem…
Nie rób nadziei :p
Ja tam wciąż czekam na maraton dla Niemców. Sądząc jednak po tym, że prawie każdy czołg z maratonu jest BARDZO dobry, to Niemcy nie dostaną go nigdy xD
Łosie bagienne, które przyczepią się że „nie wszystkie pojazdy z maratonów były BARDZO dobre”, za.. 3… 2… 1…
Ty mi tu łosi nie obrażaj!
Kurła racja – pszepszaszam.
Był maraton na super pershinga np i na chyba 112 i nie sa dobre