Mała aktualizacja 28 maja

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

7 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
olvex

naprawiono 5 problemow a doszlo 10 pewnie jak zwykle 😀

kytof

to tak jak w parodii Hot Shot ( akcja podczas II wojny światowej), jak doszło do walki wręcz pomiędzy Amerykanami i Niemcami to jeden Amerykanin nabił strzelbę prochem i strzelał jak z karabinu maszynowego po wszystkich ale przewracali się tylko Niemcy .
Jak widać twórcy WG podpatrzyli i elementy parodii wprowadzają do Wota

Paweł_

Kolejny głąb się musiał wypowiedzieć. Naloty od dawna nie zadawały obrażeń sojuszniczych w grach twierdzy, zresztą nawet wyłączyli zadawanie uszkodzen pojazdów sojuszników w bitwach losowych. To dobrze, że naprawili ten błąd.

Tobisztol

Ja tam nie walczę w bitwach klanowych więc do mnie się to nie tyczy XD

Anonimowo

„Naprawiono problem, w wyniku którego rezerwy bojowe „Ostrzał artyleryjski i Nalot” zadawały sojusznicze uszkodzenia w bitwach klanowych.”
Według mnie to nie jest problem, to jest normalne. W realnym świecie jeśli armia USA zrzuci bomby na własne pojazdy to zada im uszkodzenia. Rozumiem, że WG dąży do maksymalnego odmóżdżenia na randomkach, ale nie powinni robić tego samego na CW.

Pedator

Na CW nie ma nalotów! Bitwy klanowe – twierdze i natarcia.

TruthIsGod

Beczka z tym oznaczeniem. Właśnie nie wiedziałem dlaczego tego nie ma? A to był bug.