Prosto z Supertestu: IS-2-II, IS-3-II i ST-II – zmiana parametrów technicznych
Zmiany w charakterystykach radzieckich dwudziałowców. Wypuszczenie maszyn zaplanowano na styczeń 2020 r, grind rozpocznie się od KV-3 (należy uzbierać ok 70k PD).
IS-2-II
IS-2-II. Wstępne parametry:
Tier: HT-8, ZSRR, standardowy
Wytrzymałość: 1 500
Moc silnika: 750 KM
Waga: 50,95 t
Maksymalne obciążenie: 55,50 t
Moc na tonę: 14,72 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 34 / -12 km / h
Prędkość obrotu: 31,29 °/s
Prędkość obrotu wieży: 27,12 °/s
Opór gruntu: – / – / –
Zasięg widzenia: 350 m
Zasięg sygnału: 625 m
Pancerz kadłuba: 110 / 90 / 60
Pancerz wieży: 235 / 140 / 120
Działo: 85 mm D-5TD
Uszkodzenia: 160 / 160 / 280
Penetracja: 120 / 161 / 43
Szybkostrzelność: 12,77
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 043
Czas przeładowania: 13 / 13 s;
- Czas potrzebny na przygotowanie podwójnego strzału: 3,5 s (jednoczesny ostrzał z obu dział);
- Blokada dział po oddaniu podwójnego strzału: 10,0 s (Po podwójnym strzale oba działa zostają zablokowane i nie ładują się przez jakiś czas. Po odblokowaniu zaczynają się ładować naprzemiennie);
- Czas automatycznego przeładowania: 5,0 s (Strzelacie z pierwszego (aktywnego) działa. Zaraz po strzale, działo zaczyna się przeładowywać, a drugie staje się aktywne. Można strzelać z drugiego po krótkim interwale);
Rozrzut na 100 m: 0,44
Czas celowania: 2,78 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -7 ° / +20 °
Działo: 100 mm S-34D
Uszkodzenia: 300 / 300 / 360
Penetracja: 221 / 256 / 50
Szybkostrzelność: 4,26
Średnie uszkodzenia na minutę: 2209
Czas przeładowania: 8,5 / 8,5 s;
- Czas potrzebny na przygotowanie podwójnego strzału: 2,0 s (jednoczesny ostrzał z obu dział);
- Blokada dział po oddaniu podwójnego strzału: 4,0 s (Po podwójnym strzale oba działa zostają zablokowane i nie ładują się przez jakiś czas. Po odblokowaniu zaczynają się ładować naprzemiennie);
- Czas automatycznego przeładowania:
5,0 s4,0 s (Strzelacie z pierwszego (aktywnego) działa. Zaraz po strzale, działo zaczyna się przeładowywać, a drugie staje się aktywne. Można strzelać z drugiego po krótkim interwale);
Rozrzut na 100 m: 0,36
Czas celowania: 2,4 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -7 ° / +20 °
Załoga 5-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy i 2x Ładowniczy.
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 6,38 / 1,4 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,19 / 0,7 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
————————————————————-
IS-3-II
IS-3-II. Wstępne parametry:
Tier: HT-9, ZSRR, standardowy
Wytrzymałość: 1 800
Moc silnika: 750 KM 780 KM
Waga: 55,464 t
Maksymalne obciążenie: 58,00 t
Moc na tonę: 13,52 KM / t 14,06 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 38 / -15 km / h
Prędkość obrotu: 28,00 °/s
Prędkość obrotu wieży: 22,9 °/s
Opór gruntu: 0,959 / 1,055 / 1,822
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 625 m
Pancerz kadłuba: 145 / 90 / 60
Pancerz wieży: 280 / 150 / 130
Działo: 122 mm BL-9-SD
Uszkodzenia: 390 / 390 / 530
Penetracja: 243 / 292 / 68
Szybkostrzelność: 5,848
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 280,6
Czas przeładowania: 10,7 / 10,7 s 10,5 / 10,5 s;
- Czas potrzebny na przygotowanie podwójnego strzału: 2,5 s (jednoczesny ostrzał z obu dział);
- Blokada dział po oddaniu podwójnego strzału: 4,0 s (Po podwójnym strzale oba działa zostają zablokowane i nie ładują się przez jakiś czas. Po odblokowaniu zaczynają się ładować naprzemiennie);
- Czas automatycznego przeładowania: 5,0 s (Strzelacie z pierwszego (aktywnego) działa. Zaraz po strzale, działo zaczyna się przeładowywać, a drugie staje się aktywne. Można strzelać z drugiego po krótkim interwale);
Rozrzut na 100 m: 0,384
Czas celowania: 2,88 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +20 °
Załoga 5-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy i 2x Ładowniczy.
Rozrzut Celownika:
- po wystrzale działa: 2,877;
- w trakcie obrotu wieży: 0,077;
- w trakcie ruchu pojazdu: 0,153;
- w trakcie obrotu pojazdu: 0,153;
- w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 1,69;
- przy maksymalnej prędkości pojazdu: 5,83;
- przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 4,3.
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 6,45 / 1,16 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,25 / 0,59 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
————————————————————-
ST-II
ST-II. Wstępne parametry:
Tier: HT-10, ZSRR, standardowy
Wytrzymałość: 2 500
Moc silnika: 800 KM
Waga: 69,298 t
Maksymalne obciążenie: 71,50 t
Moc na tonę: 11,54 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 40 / -13 km / h
Prędkość obrotu: 26,00 °/s
Prędkość obrotu wieży: 16,7 °/s
Opór gruntu: 1,151 / 1,534 / 2,589
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 730 m
Pancerz kadłuba: 150 / 140 / 100
Pancerz wieży: 250 / 160 / 160 300 / 160 / 160
Działo: 122 mm M62-SD
Uszkodzenia: 440 / 440 / 530
Penetracja: 258 / 340 / 68
Szybkostrzelność: 5,334
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 347,1
Czas przeładowania: 11,25 s / 11,25 s 11,7 / 11,7 s;
- Czas potrzebny na przygotowanie podwójnego strzału: 2,5 s (jednoczesny ostrzał z obu dział);
- Blokada dział po oddaniu podwójnego strzału: 3,0 s (Po podwójnym strzale oba działa zostają zablokowane i nie ładują się przez jakiś czas. Po odblokowaniu zaczynają się ładować naprzemiennie);
- Czas automatycznego przeładowania:
5,5 s5,0 s (Strzelacie z pierwszego (aktywnego) działa. Zaraz po strzale, działo zaczyna się przeładowywać, a drugie staje się aktywne. Można strzelać z drugiego po krótkim interwale);
Rozrzut na 100 m: 0,384
Czas celowania: 2,78 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +20 °
Załoga 5-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy i 2x Ładowniczy.
Rozrzut Celownika:
- po wystrzale działa: 3,356;
- w trakcie obrotu wieży: 0,058;
- w trakcie ruchu pojazdu: 0,134;
- w trakcie obrotu pojazdu: 0,134;
- w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 0,92;
- przy maksymalnej prędkości pojazdu: 5,37;
- przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 3,49.
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 6,67 / 1,2 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,36 / 0,61 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
via WoT Express
ile trzeba expa z 7t do x?
banda dzieci i no life jak was czytam jak sie rzucacie do siebie o prawde przecietną gre to tylko polacy tak potrafią , wiecie czym sie rózni jak wy to nazywacie czerwony polak w wocie od niebieskiego czerwony odkrył przycisk dwa ! 95% golda leci od graczy z Polski bidaki życiowe mieszaja gre z zyciem i na siłe chodz w tej grze próbują byc kims ! co do nowych mechanik ta gra już ma wiecej fantazji niż star trek wiec niech dają i 5 lufowce heh w końcu wszystko dla kasy
Już nabite 70k expa na kv-3 w 1 godzinę, premka+rezerwy + X5 i dobre bitwy wczorajsze to miałem 15k expa(jeszcze z premką X3 do tego)
15k expa za bitwę
Kadłub IS-3 a magicznie ma 35mm więcej wtf
bo jest magicznie tier wyżej?
To czemu nie mogą magicznie zwiększyć pancerza Tigerowi i Tigerowi II?
bo to magicznie nieradzieckie czołgi?
Dwa działa w wieży a opuszczanie luf po 8 stopni, trochę za dużo.
Około 45 tys. EXP
Czemu nie dodadzą transformersow? Tak to zero realizmu. Słabo. Albo chociaż po trzy lufy! Ale może tankietki dostaną.
A ja mam nadzieje że doczekam się czołgów które będą wybuchać same z siebie w 1 sekundzie bitwy jak tylko wykryją że za sterami siedzi pomidor/bot
Dziwne też a nawet szkoda, że VIII nie będzie miała 122mm, patrząc na różnorodność i dostepność dla wszelkich rusków VIII tieru z drzewa. Czyżby Obj 703 wkrótce dostępny w sklepie za kasiorę?
Ktoś się orientuje ile trzeba będzie wolnego expa aby przeskoczyć z KV3 do ST II ?
Jest napisane nad zdjęciem z drzewka ile w przybliżeniu trzeba uzbierać -_-
Powinieneś zostawić tę beznadziejną przyszłość narodu w niewiedzy. Niech zdycha z zakłopotania złodziej powietrza.
wiesz ze to nadal nie odpowiada na pytania
@Anonim widać, że masz skrzywioną psychikę. Może udaj się do psychiatry albo do proktologa zrobi Ci lewatywę poczujesz się lepiej. Zapewne po świętach masz dużo zalegającego jedzenia i uwiera Ci w mózg. Jak byś czytał ze zrozumieniem to byś wiedział, że 70k to start od KV-3 , a nie cała linia.
Faktycznie trudno sobie uśrednić ilość XP-a. Większość czołgów ma niemal jednakową ilość od tieru 7. do 10. Jak tier wyżej nie wymaga duzo XP-a za sam czołg, to jest to więcej do zbadania na modułach. A nie, sorki. iPhony tego jeszcze nie potrafia zrobić…
Czy tylko ja zauważyłem, że obrót wieży ST-II jest koszmarny? Wieża tego „cudownego, OP” czołgu obracać się ma podobnie jak wieża Mausa i wolniej niż u E100…
Może tak by dali najpierw te japońskie tedeki potem włoskie ciężkie tkanki i dopiero potem ruskie za dużo już tych ruskich pojazdów i co rok dostają kilka i najwięcej Premek inne nacje też powinny coś dostać.
proponuje 6cio strzałowce 6x90mm hyhyhy
potem zmienimy historie, i nie będzie dzikiego zachodu, tylko dziki wschód.
a na X tier będą RAKIETYYYYYYYYYY
w tej 10 tier widze spory garnekczyli beda go klepac jak sie pokaze
ST-1 też ma garnek który wcale łatwy do przebicia nie jest
I would like to see KV 2-2
Na vianočnom stromčeku mám KV-2-3, KV-2 s troma delami. 🙂
Więc IS-2-2 będzie na tierze 8 i badany przez tier 7 z linii KW, a nie przez IS-a (który przecież jest siódemką!)? Co za geniusz jest autorem takich rozwiązań…
A ile może być linii z jednego czołgu. KV3 jest przyjemny ale boty nie ogarniają. Najlepiej nich kuźwa wszystko z is zrobią i potem płacz że 2k bitew muszą robić by zacząć każdą 8 z linii
A IS-4 jak gówniany był, taki został.
IS-4 nie jest gówniany jak się go ogarnie. Swoje odbić nadal potrafi. Nie ma tego problemu co E 100 – płaski przód wieży w który wszystko wchodzi. Najbardziej problematyczny w IS-4 jest daszek wieży i rld. Reszta imho jest ok.
Mowisz o sobie
Kurcze a może 3 lufy a potem cztery, a czemu nie?
ile lat bu ha ha tu beczą ,a dalej płacą im za grę itd… bu ha ha …przysłowiowym wotowym sloganem !!! Co za boty !!!
Schematy i złotko ze skrzynek czeka i to za minimalne pieniądze :DD
I super. Jeszcze chwilka i będzie można pobawić się własnymi dwulufkami. I kasiorka na paczkach zaoszczędzona. 😉
Szkoda tylko że 703 jest lepszy niż taki is2 II i Is3 II
Jeszcze nie ma czołgu a już stwierdzasz że będzie złom
A za rok będą sześciolufowe kołowce z samonaprowadzanymi pociskami ziemia-ziemia.
Gra schodzi na psy…
zapomniales dodac ze to beda tylko Op ruskie tanki,bo po co inne nacje maja miec czolgi xD
Sześciolufowe coś tam, pociski Ziemia-ziemia itp. powtarzasz się, już to pisano ze sto razy. Stary dowcip.
Już nie proszę tylko Błagam dzieciaku wynieś się na zawsze z internetu bo rzygać idzie już wami
Wczoraj zagrałem 7 gier, nie wygrałem ani razu a wn8 wyszedł 3050. Gry są za szybkie, kołowiec wpada po 10 sekundach na bazę i wyświetla wszystko, 3 minuty i po bitwie. W ostatniej bitwie zagrałem GW Tigerem i zginąłem zanim załadowałem pierwszy pocisk…
Podaj nick to sprawdzimy. Jedynym wspólnym mianownikiem tych siedmiu porażek byłeś Ty sam.
idiot alert
Przecież ta X będzie op
Kolowce, dwulufowce… ta gra zmierza w złym kierunku
Ojej bo trzeba się nowych mechanik uczyć ojojoj.
Bgxc nie płacz, nauczysz się. A jak nie to jeszcze lepiej.
Premka w garażu, Eco na kv3 nagrany. Tylko czekać na ruskie op . Wg wymiata
Tak wszyscy piszecie że już nie gracie w WoTa i hejtujecie,to po kiego grzyba wchodzicie na rykoszet i wku****cie sie na te wszystkie nowości jak i tak ich nie wypróbujecie ?? Hipokryci poj*****ni !!!
Dycha i dziewiątka będą twarde przynajmniej na papierze. Idealne do sidescrapa. I aż 8° opuszczania? To prawie tyle co amerykańskie. Premia na pięć stopni i da się grac. Więc te Kąty w drzewkowych mogą być przegięte. Chyba że garnek będzie okazały i nie będzie trolowal graczy swoją ruską magią
Dobrze , że nie gram w ten szajs od października , nie mogłem już patrzeć na coraz to nowsze Op radzieckie scierwa , bitwy 3 minutowe 15-1 i masę noobów
tylko żałosne boty się tak wypowiadają , dla Ciebie granica spłacenia swojego HP jest nie do przejścia. Kibicuje CI żebyś wkoncu odinstalował i nie przeszkadzał innym w grze BOCIE.
Popieram po 1000 kroć
„Op” – żaden czołg nie jest op sam w sobie, ruski czy inny, każdy potrzebuje co najmniej w miarę dobrego gracza
„radzieckie ścierwa” – jeśli przy nowej mechanice mam do wyboru, czy zrobią jakieś fantastyczne pojazdy innej nacji, czy faktycznie planowane ruskie, to nie mam z tą drugą opcją najmniejszego problemu, co za różnica w jakiej nacji, nowa linia to nowa linia i chętnie ją ogarnę
„bitwy 3 minutowe” – i co w nich złego? wygrasz to gratki, szybka wygrana, przegrasz – nie ma co płakać, zespół który pozwoli na taką przegraną jest bardzo słaby i szkoda tracić więcej czasu na granie w nim, więc tym lepiej że szybko się kończy
„masa noobów” – gdybyś był dobry, to byś się cieszył, że masz takie mięso armatnie żeby do niego strzelać
Skończyłeś grać? Fajnie, nie obchodzi nas to, przestań szukać atencji i najlepiej wyjdź też stąd
to zaleci gejozą, ale kocham Cie człowieku, najlepszy koment jaki widziałem na tym forum od roku. Poważnie
ST-II w alfie i dobrym rollu ma 1100 na salwe więc nie pisz @Anonim ,że gie czy guu bo to świadczy o twojej inteligencji 🙂
Najgorszym czołgiem jest 703 II bo ma 3sek. na wystrzał salwy najbardziej op bedzie VIII tier – pomyśl
OP tanki wincyj OP tankuff 😛
Kolejne ruskie ścierwo