Prosto z Supertestu: IS-2-II, IS-3-II i ST-II – zmiana parametrów technicznych

Zmiany w charakterystykach radzieckich dwudziałowców. Wypuszczenie maszyn zaplanowano na styczeń 2020 r, grind rozpocznie się od KV-3 (należy uzbierać ok 70k PD).

IS-2-II

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png IS-2-II. Wstępne parametry:

Tier: HT-8, ZSRR, standardowy
Wytrzymałość: 1 500
Moc silnika: 750 KM
Waga: 50,95 t
Maksymalne obciążenie: 55,50 t
Moc na tonę: 14,72 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 34 / -12 km / h
Prędkość obrotu: 31,29 °/s
Prędkość obrotu wieży: 27,12 °/s
Opór gruntu: – / – / –
Zasięg widzenia: 350 m
Zasięg sygnału: 625 m

Pancerz kadłuba: 110 / 90 / 60
Pancerz wieży: 235 / 140 / 120

Działo: 85 mm D-5TD

Uszkodzenia: 160 / 160 / 280
Penetracja: 120 / 161 / 43
Szybkostrzelność: 12,77
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 043
Czas przeładowania: 13 / 13 s;

  • Czas potrzebny na przygotowanie podwójnego strzału: 3,5 s (jednoczesny ostrzał z obu dział);
  • Blokada dział po oddaniu podwójnego strzału: 10,0 s (Po podwójnym strzale oba działa zostają zablokowane i nie ładują się przez jakiś czas. Po odblokowaniu zaczynają się ładować naprzemiennie);
  • Czas automatycznego przeładowania: 5,0 s (Strzelacie z pierwszego (aktywnego) działa. Zaraz po strzale, działo zaczyna się przeładowywać, a drugie staje się aktywne. Można strzelać z drugiego po krótkim interwale);

Rozrzut na 100 m: 0,44
Czas celowania: 2,78 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -7 ° / +20 °

Działo: 100 mm S-34D

Uszkodzenia: 300 / 300 / 360
Penetracja: 221 / 256 / 50
Szybkostrzelność: 4,26
Średnie uszkodzenia na minutę: 2209
Czas przeładowania: 8,5 / 8,5 s;

  • Czas potrzebny na przygotowanie podwójnego strzału: 2,0 s (jednoczesny ostrzał z obu dział);
  • Blokada dział po oddaniu podwójnego strzału: 4,0 s (Po podwójnym strzale oba działa zostają zablokowane i nie ładują się przez jakiś czas. Po odblokowaniu zaczynają się ładować naprzemiennie);
  • Czas automatycznego przeładowania: 5,0 s    4,0 s (Strzelacie z pierwszego (aktywnego) działa. Zaraz po strzale, działo zaczyna się przeładowywać, a drugie staje się aktywne. Można strzelać z drugiego po krótkim interwale);

Rozrzut na 100 m: 0,36
Czas celowania: 2,4 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -7 ° / +20 °

Załoga 5-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy i 2x Ładowniczy.

Wartość Kamuflażu:

  • Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 6,38 / 1,4 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
  • Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,19 / 0,7 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).

————————————————————-

IS-3-II

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png IS-3-II. Wstępne parametry:

Tier: HT-9, ZSRR, standardowy
Wytrzymałość: 1 800
Moc silnika: 750 KM   780 KM
Waga: 55,464 t
Maksymalne obciążenie: 58,00 t
Moc na tonę: 13,52 KM / t   14,06 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 38 / -15 km / h
Prędkość obrotu: 28,00 °/s
Prędkość obrotu wieży: 22,9 °/s
Opór gruntu: 0,959 / 1,055 / 1,822
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 625 m

Pancerz kadłuba: 145 / 90 / 60
Pancerz wieży: 280 / 150 / 130

Działo: 122 mm BL-9-SD

Uszkodzenia: 390 / 390 / 530
Penetracja: 243 / 292 / 68
Szybkostrzelność: 5,848
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 280,6
Czas przeładowania: 10,7 / 10,7 s   10,5 / 10,5 s;

  • Czas potrzebny na przygotowanie podwójnego strzału: 2,5 s (jednoczesny ostrzał z obu dział);
  • Blokada dział po oddaniu podwójnego strzału: 4,0 s (Po podwójnym strzale oba działa zostają zablokowane i nie ładują się przez jakiś czas. Po odblokowaniu zaczynają się ładować naprzemiennie);
  • Czas automatycznego przeładowania: 5,0 s (Strzelacie z pierwszego (aktywnego) działa. Zaraz po strzale, działo zaczyna się przeładowywać, a drugie staje się aktywne. Można strzelać z drugiego po krótkim interwale);

Rozrzut na 100 m: 0,384
Czas celowania: 2,88 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +20 °

Załoga 5-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy i 2x Ładowniczy.

Rozrzut Celownika:

  • po wystrzale działa: 2,877;
  • w trakcie obrotu wieży: 0,077;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,153;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,153;
  • w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 1,69;
  • przy maksymalnej prędkości pojazdu: 5,83;
  • przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 4,3.

Wartość Kamuflażu:

  • Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 6,45 / 1,16 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
  • Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,25 / 0,59 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).

————————————————————-

ST-II

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png ST-II. Wstępne parametry:

Tier: HT-10, ZSRR, standardowy
Wytrzymałość: 2 500
Moc silnika: 800 KM
Waga: 69,298 t
Maksymalne obciążenie: 71,50 t
Moc na tonę: 11,54 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 40 / -13 km / h
Prędkość obrotu: 26,00 °/s
Prędkość obrotu wieży: 16,7 °/s
Opór gruntu: 1,151 / 1,534 / 2,589
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 730 m

Pancerz kadłuba: 150 / 140 / 100
Pancerz wieży: 250 / 160 / 160   300 / 160 / 160

Działo: 122 mm M62-SD

Uszkodzenia: 440 / 440 / 530
Penetracja: 258 / 340 / 68
Szybkostrzelność: 5,334
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 347,1
Czas przeładowania: 11,25 s / 11,25 s   11,7 / 11,7 s;

  • Czas potrzebny na przygotowanie podwójnego strzału: 2,5 s (jednoczesny ostrzał z obu dział);
  • Blokada dział po oddaniu podwójnego strzału: 3,0 s (Po podwójnym strzale oba działa zostają zablokowane i nie ładują się przez jakiś czas. Po odblokowaniu zaczynają się ładować naprzemiennie);
  • Czas automatycznego przeładowania: 5,5 s    5,0 s (Strzelacie z pierwszego (aktywnego) działa. Zaraz po strzale, działo zaczyna się przeładowywać, a drugie staje się aktywne. Można strzelać z drugiego po krótkim interwale);

Rozrzut na 100 m: 0,384
Czas celowania: 2,78 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +20 °

Załoga 5-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy i 2x Ładowniczy.

Rozrzut Celownika:

  • po wystrzale działa: 3,356;
  • w trakcie obrotu wieży: 0,058;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,134;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,134;
  • w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 0,92;
  • przy maksymalnej prędkości pojazdu: 5,37;
  • przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 3,49.

Wartość Kamuflażu:

  • Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 6,67 / 1,2 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
  • Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,36 / 0,61 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).

via WoT Express

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
58 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
dynia

ile trzeba expa z 7t do x?

Anonimowo

banda dzieci i no life jak was czytam jak sie rzucacie do siebie o prawde przecietną gre to tylko polacy tak potrafią , wiecie czym sie rózni jak wy to nazywacie czerwony polak w wocie od niebieskiego czerwony odkrył przycisk dwa ! 95% golda leci od graczy z Polski bidaki życiowe mieszaja gre z zyciem i na siłe chodz w tej grze próbują byc kims ! co do nowych mechanik ta gra już ma wiecej fantazji niż star trek wiec niech dają i 5 lufowce heh w końcu wszystko dla kasy

Symulant

Już nabite 70k expa na kv-3 w 1 godzinę, premka+rezerwy + X5 i dobre bitwy wczorajsze to miałem 15k expa(jeszcze z premką X3 do tego)

Symulant

15k expa za bitwę

Anonimowo

Kadłub IS-3 a magicznie ma 35mm więcej wtf

Anonimowo

bo jest magicznie tier wyżej?

Anonimowo

To czemu nie mogą magicznie zwiększyć pancerza Tigerowi i Tigerowi II?

Anonimowo

bo to magicznie nieradzieckie czołgi?

WWG

Dwa działa w wieży a opuszczanie luf po 8 stopni, trochę za dużo.

Anonimowo

Około 45 tys. EXP

Maro

Czemu nie dodadzą transformersow? Tak to zero realizmu. Słabo. Albo chociaż po trzy lufy! Ale może tankietki dostaną.

Anonimowo

A ja mam nadzieje że doczekam się czołgów które będą wybuchać same z siebie w 1 sekundzie bitwy jak tylko wykryją że za sterami siedzi pomidor/bot

Anonimowo

Dziwne też a nawet szkoda, że VIII nie będzie miała 122mm, patrząc na różnorodność i dostepność dla wszelkich rusków VIII tieru z drzewa. Czyżby Obj 703 wkrótce dostępny w sklepie za kasiorę?

Exp

Ktoś się orientuje ile trzeba będzie wolnego expa aby przeskoczyć z KV3 do ST II ?

Kacper

Jest napisane nad zdjęciem z drzewka ile w przybliżeniu trzeba uzbierać -_-

Anonimowo

Powinieneś zostawić tę beznadziejną przyszłość narodu w niewiedzy. Niech zdycha z zakłopotania złodziej powietrza.

Anonimowo

wiesz ze to nadal nie odpowiada na pytania

Exp

widać, że masz skrzywioną psychikę. Może udaj się do psychiatry albo do proktologa zrobi Ci lewatywę poczujesz się lepiej. Zapewne po świętach masz dużo zalegającego jedzenia i uwiera Ci w mózg. Jak byś czytał ze zrozumieniem to byś wiedział, że 70k to start od KV-3 , a nie cała linia.

Anonimowo

Faktycznie trudno sobie uśrednić ilość XP-a. Większość czołgów ma niemal jednakową ilość od tieru 7. do 10. Jak tier wyżej nie wymaga duzo XP-a za sam czołg, to jest to więcej do zbadania na modułach. A nie, sorki. iPhony tego jeszcze nie potrafia zrobić…

adupatam

Czy tylko ja zauważyłem, że obrót wieży ST-II jest koszmarny? Wieża tego “cudownego, OP” czołgu obracać się ma podobnie jak wieża Mausa i wolniej niż u E100…

Ggg

Może tak by dali najpierw te japońskie tedeki potem włoskie ciężkie tkanki i dopiero potem ruskie za dużo już tych ruskich pojazdów i co rok dostają kilka i najwięcej Premek inne nacje też powinny coś dostać.

MaszyMan

proponuje 6cio strzałowce 6x90mm hyhyhy
potem zmienimy historie, i nie będzie dzikiego zachodu, tylko dziki wschód.
a na X tier będą RAKIETYYYYYYYYYY

Anonimowo

w tej 10 tier widze spory garnekczyli beda go klepac jak sie pokaze

_NieKrzyczNaMnie_

ST-1 też ma garnek który wcale łatwy do przebicia nie jest

PiorDaniel

I would like to see KV 2-2

Bynk

Na vianočnom stromčeku mám KV-2-3, KV-2 s troma delami. 🙂

xxx

Więc IS-2-2 będzie na tierze 8 i badany przez tier 7 z linii KW, a nie przez IS-a (który przecież jest siódemką!)? Co za geniusz jest autorem takich rozwiązań…

haha Polskie tenki

A ile może być linii z jednego czołgu. KV3 jest przyjemny ale boty nie ogarniają. Najlepiej nich kuźwa wszystko z is zrobią i potem płacz że 2k bitew muszą robić by zacząć każdą 8 z linii

tankista4

A IS-4 jak gówniany był, taki został.

Anonimowo

IS-4 nie jest gówniany jak się go ogarnie. Swoje odbić nadal potrafi. Nie ma tego problemu co E 100 – płaski przód wieży w który wszystko wchodzi. Najbardziej problematyczny w IS-4 jest daszek wieży i rld. Reszta imho jest ok.

Anonimowo

Mowisz o sobie

Luke

Kurcze a może 3 lufy a potem cztery, a czemu nie?

hary76

ile lat bu ha ha tu beczą ,a dalej płacą im za grę itd… bu ha ha …przysłowiowym wotowym sloganem !!! Co za boty !!!

Anonimowo

Schematy i złotko ze skrzynek czeka i to za minimalne pieniądze :DD

Anonimowo

I super. Jeszcze chwilka i będzie można pobawić się własnymi dwulufkami. I kasiorka na paczkach zaoszczędzona. 😉

Anonimowo

Szkoda tylko że 703 jest lepszy niż taki is2 II i Is3 II

postyj

Jeszcze nie ma czołgu a już stwierdzasz że będzie złom

Anonimowo

A za rok będą sześciolufowe kołowce z samonaprowadzanymi pociskami ziemia-ziemia.
Gra schodzi na psy…

WOT zmierza do qupy

zapomniales dodac ze to beda tylko Op ruskie tanki,bo po co inne nacje maja miec czolgi xD

Anonim2

Sześciolufowe coś tam, pociski Ziemia-ziemia itp. powtarzasz się, już to pisano ze sto razy. Stary dowcip.

Anonimowo

Już nie proszę tylko Błagam dzieciaku wynieś się na zawsze z internetu bo rzygać idzie już wami

.,.

Wczoraj zagrałem 7 gier, nie wygrałem ani razu a wn8 wyszedł 3050. Gry są za szybkie, kołowiec wpada po 10 sekundach na bazę i wyświetla wszystko, 3 minuty i po bitwie. W ostatniej bitwie zagrałem GW Tigerem i zginąłem zanim załadowałem pierwszy pocisk…

Koleś

Podaj nick to sprawdzimy. Jedynym wspólnym mianownikiem tych siedmiu porażek byłeś Ty sam.

idiot alert

idiot alert

KosmoAtakuje

Przecież ta X będzie op

PiTeR

Kolowce, dwulufowce… ta gra zmierza w złym kierunku

Bgxc

Ojej bo trzeba się nowych mechanik uczyć ojojoj.

Blaszany

Bgxc nie płacz, nauczysz się. A jak nie to jeszcze lepiej.

WaletŁarior

Premka w garażu, Eco na kv3 nagrany. Tylko czekać na ruskie op . Wg wymiata

GallAnonim

Tak wszyscy piszecie że już nie gracie w WoTa i hejtujecie,to po kiego grzyba wchodzicie na rykoszet i wku****cie sie na te wszystkie nowości jak i tak ich nie wypróbujecie ?? Hipokryci poj*****ni !!!

Gamer

Dycha i dziewiątka będą twarde przynajmniej na papierze. Idealne do sidescrapa. I aż 8° opuszczania? To prawie tyle co amerykańskie. Premia na pięć stopni i da się grac. Więc te Kąty w drzewkowych mogą być przegięte. Chyba że garnek będzie okazały i nie będzie trolowal graczy swoją ruską magią

Rambo

Dobrze , że nie gram w ten szajs od października , nie mogłem już patrzeć na coraz to nowsze Op radzieckie scierwa , bitwy 3 minutowe 15-1 i masę noobów

hhhh

tylko żałosne boty się tak wypowiadają , dla Ciebie granica spłacenia swojego HP jest nie do przejścia. Kibicuje CI żebyś wkoncu odinstalował i nie przeszkadzał innym w grze BOCIE.

Anonimowo

Popieram po 1000 kroć

Anonim

“Op” – żaden czołg nie jest op sam w sobie, ruski czy inny, każdy potrzebuje co najmniej w miarę dobrego gracza
“radzieckie ścierwa” – jeśli przy nowej mechanice mam do wyboru, czy zrobią jakieś fantastyczne pojazdy innej nacji, czy faktycznie planowane ruskie, to nie mam z tą drugą opcją najmniejszego problemu, co za różnica w jakiej nacji, nowa linia to nowa linia i chętnie ją ogarnę
“bitwy 3 minutowe” – i co w nich złego? wygrasz to gratki, szybka wygrana, przegrasz – nie ma co płakać, zespół który pozwoli na taką przegraną jest bardzo słaby i szkoda tracić więcej czasu na granie w nim, więc tym lepiej że szybko się kończy
“masa noobów” – gdybyś był dobry, to byś się cieszył, że masz takie mięso armatnie żeby do niego strzelać
Skończyłeś grać? Fajnie, nie obchodzi nas to, przestań szukać atencji i najlepiej wyjdź też stąd

Anonimowo

to zaleci gejozą, ale kocham Cie człowieku, najlepszy koment jaki widziałem na tym forum od roku. Poważnie

Wcr

ST-II w alfie i dobrym rollu ma 1100 na salwe więc nie pisz ,że gie czy guu bo to świadczy o twojej inteligencji 🙂
Najgorszym czołgiem jest 703 II bo ma 3sek. na wystrzał salwy najbardziej op bedzie VIII tier – pomyśl
OP tanki wincyj OP tankuff 😛

Anonimowo

Kolejne ruskie ścierwo