Włoskie krążowniki: proste zasady
Wersja 0.8.9 rozpoczyna cykl aktualizacji skupiających się na włoskich krążownikach.
ZASADY WYDARZENIA
- 42 misje w ramach czterech dyrektyw;
- ukończenie misji dyrektyw oraz specjalnych misji bojowych dla włoskich krążowników przyniesie Wam nową, tymczasową walutę – żetony włoskie;
- żetony włoskie można będzie zdobyć również z Dostaw codziennych i za wykonywanie misji codziennych:
- za jeden łańcuch misji codziennych otrzymacie 10 żetonów włoskich;
- za oba łańcuchy misji codziennych otrzymacie 20 żetonów włoskich.
- kontenery Włoskie krążowniki będzie można zdobyć za wykonywanie dyrektyw, a także z Dostaw codziennych:
- kontenery z pewnym prawdopodobieństwem mogą zawierać misję bojową, której wykonanie zapewni Wam wczesny dostęp do włoskich krążowników V–VIII poziomu.
- w aktualizacji 0.8.10 włoskie krążowniki I–X poziomu będą dostępne do zbadania w drzewie technologicznym dla wszystkich graczy.
WŁOSKIE KRĄŻOWNIKI
Główną atrakcją aktualizacji 0.8.9 jest szansa na znalezienie się wśród pierwszych, którzy wypróbują możliwe do zbadania włoskie okręty V–VIII poziomu. Co jednak czyni włoskie krążowniki tak wyjątkowymi?
Nowoprzybyli wyróżniają się manewrowością oraz potężnymi działami o kal. 203 mm z imponującą salwą burtową dla krążowników od VI poziomu w górę. Na wyjątkowość włoskich krążowników składają się ich pociski przeciwpancerno-odłamkowe (PPO) oraz Wysokoprężna wytwornica dymu.
Cechy pocisków PPO
- Pociski PPO mogą rykoszetować po trafieniu swojego celu, lecz posiadają mniejsze kąty odbicia niż pociski PP.
- Jeśli Wasze trafienie nie rykoszetuje, wtedy mechanika penetracji jest podobna do znanej z pocisków OB.
- Nie mogą nadpenetrować celów.
- Nie mogą wywołać pożarów na okrętach wroga.
- Zadają większe uszkodzenia i mogą przebijać grubsze pancerze niż pociski OB.
Pociski PPO mogą jednostajnie zadawać duże, regularne uszkodzenia okrętom przeciwnika.
Wysokoprężna wytwornica dymu różni się od standardowej tym, że może ukryć okręt bez potrzeby zmniejszenia prędkości. Ten sprzęt eksploatacyjny działa przez 25-40 sekund, natomiast dym ulega rozproszeniu w 10 sekund.
Źródło: Wargaming.