Ulepszony system doboru już prawie gotowy!
Prosto z portalu WoT 😉
Po sporej liczbie testów, zarówno otwartych, jak i zamkniętych, oraz po wyjątkowy udanym teście otwartym w regionie europejskim, jesteśmy gotowi do globalnego startu nowego systemu MM. 3 kwietnia 2019 będziecie mogli przekonać się, jak nowy system doboru pozytywnie wpływa na jakość bitew i sprawia, że w World of Tanks gra się jeszcze lepiej!
Nowy mechanizm doboru: Co się zmieni?
Omówmy pokrótce, jak ulepszony system doboru będzie teraz zestawiał bitwy. Naszymi głównymi celami są:
- Zmniejszenie liczby bitew z pojazdami na poziomie o dwa wyższym (szczególnie dla pojazdów poziomów VI i VIII) oraz rozprowadzić je na bitwy z czołgami tego samego lub o jeden niższego poziomu
- Sprawienie, by bitwy były ciekawsze dla pojazdów premium z preferencyjnym doborem. Teraz gracze, którzy mają takie pojazdy w swoich garażach, będą rzadziej zestawiani z pojazdami z poziomów o jeden wyżej i częściej z przeciwnikami tego samego poziomu lub o jeden niższego.
Te cele osiągniemy, dodając szablony dynamiczne, które mogą szybciej dostosowywać się do rozbudowującej się kolejki, zarówno dla dwu-, jak i trzy-poziomowych bitew. Oto wstępna lista szablonów dynamicznych, które wprowadzimy:
- 7-8, 6-9, 5-10 oraz 4-11 dla bitew dwupoziomowych,
- 4-5-6 i 4-4-7 dla bitew trzypoziomowych
Systemy 3-5-7 oraz 5-10 są również możliwe, ale napotkacie je rzadziej – na przykład, jeśli przydarzy się niestandardowa struktura kolejki. Może to mieć miejsce, gdy w kolejce jest zbyt dużo tych samych pojazdów lub tej samej klasy. Na przykład, jeśli są jakieś misje bojowe specjalnie dla niszczycieli czołgów, a niszczyciele czołgów stanowią większość wszystkich pojazdów w kolejce.
Co się stanie z czasem oczekiwania?
Tak jak pisaliśmy poprzednio, czas oczekiwania dla osób grających w pojedynkę może się nieznacznie wydłużyć i będzie zależał od aktualnej sytuacji w kolejce. Czas oczekiwania dla plutonów może się wydłużyć nieco bardziej, ale zadowolenie z każdej bitwy również powinno być większe. Najprawdopodobniej nie zauważycie znaczących różnic w czasie oczekiwania w porównaniu z poprzednią wersją systemu doboru.
Jesteśmy pewni, że nowe dynamiczne szablony zapewnią Wam więcej rozrywki w bitwach. Ruszcie do bitwy i podzielcie się swoją opinią, to bardzo ważne dla dalszego rozwoju systemu doboru!
Ź: Portal EU
Ja tez nie rozumiem ty popier…cow ,ktorzy mysla ze jak nie daja rady na nizszych tierach to zrobia za free exp x tier i beda wymiatac a potem efektem kondoma raz trafia albo czesto 0 i sa tylko powodem do wkur… reszty druzyny
Niestety dopoki nie wyeliminuje sie slabych graczy ,ktorzy probuja grac na top tierach nic sie nie zmieni.Problem w tym ze WG kocha slabych bo oni kupuja gold ,freeexp, prem tanki w nadzieji ze ten oto czolg lub top tier da im w koncu przewage ,Efekt jest taki ,ze gracze z wn8 grubo ponizej 1000 graja na x tier a dziury w statach druzyny lata sie dobrymi graczami na nizszych tierach 8-9.Rozwiazaniem moglobu byc stworzenie na randomach lig cos podobnego do rank batls gdzie ci slabsi musieliby zaczac grac kreatywnie zeby isc w gore.
Oni cały czas idą w stronę bitew z trzema tierami. Myślę że gdyby MM miał priorytet żeby robić bitwy jedno poziomowe w 50% przypadków dwupoziomowe w 30% i trzypoziomowe w 20% bitew to też byłoby ok. Linia frontu pokazała że kiedy same ósemki grają że sobą to jazdy pojazd tego poziomu sobie może radzic
mylisz interes graczy z interesem firmy, jaka jest WG
No to sie okaże 🙂
było 3-5-7 to teraz będzie przez 90% bitew będzie 4-5-6
kolejna dobra zmiana wugie, oby tak dalej – droga na dno będzie jeszcze szybsza
co ty ********** ? przecież ten mm był już tydzień i działał świetnie na 15 bitew t 44 zagrałem tylko 3x na X tierach a resztę na swoich tierach albo na 6, obecny mm wygląda tak, że na 15 bitew t 44 13 z nich gram na X
co ty **********?
Mam nadzieje że trochę to polepszy rozgrywkę co do szablonów 4-11 i 4-4-7 to nie tędy droga.
Dalej jednak uważam że wzięcie pod uwagę statystyk graczy o wiele bardziej zwiększyło by grywalność przy założeniu że użyte zostały by szablony 7-8, 6-9, 5-10.
ps.ostatnio grałem w Armored warfare i gra była dużo łatwiejsza
…aha taka ciekawostka graczy bardzo złych – kolor czarny i złych – kolor czerwony jest 55,5%
Próbowales grac rankedy? Czy tam grywalnosc jest o wiele wieksza niz na randomach?
O ile zmiany szablonów dla MM+1 są spoko, to nie powinni nic ruszać przy szablonach MM+2, ponieważ tam jak cię wylosuje na dole to masz jeszcze chujowiej niż poprzednio :/
Tak ale dzięki tem jest większą szansa że wylosuje Cie na górze albo po środku. Więc gry 2 tiery w górę będą trudniejsze ale będą też mniej powszechne niż teraz.
A to czy mniej powszechne to się jeszcze okażę…
Przy ostatniej zmianie mm była ta sama gadka. Jak się skończyło to wszyscy wiemy, magiczna łatka tuż po wprowadzeniu nowego mm i wszystkie zapewnienia szlag trafił. Więc bym na twym miejscu się tak nie rozpędzał…
Ta jedynie co trzeba bylo zrobic to zablokowac przycisk „bitwa” kiedy jestes sam w plutonie a jak kogos dodasz to sie odblokowuje ale do takich patentow trzeba miec mozg.
przecież ten mm był już wprowadzony do testowania przez tydzień na serwerze eu1 i eu2 i mi osobiście się zarąbiście grało 8 tierem albo top tier albo na 6 rzadko co X tiery
wybitnie upierdliwa menda zawsze masz coś do powiedzienia ,podejrzewam że nie jesteś lubiany ,lecz sie imbecylu
ale z ciebie
Ja to rozumiem tak grajac tierami odVI do VIII nie trafisz na IX ani X tylko tiery IX i X beda losowane dwupoziomowo . Jesli zle to rozumiem to mnie poprawcie ale nie rozumiem placzu kolegi ktory mowi ze grajac IS 3 bedzie mial 4 TYPE4
Panie Tuku: „Systemy 3-5-7 oraz 5-10 są również możliwe, ale napotkacie je rzadziej”. Przerósł cię tekst czytany? Współczuję.
No tak popłakali się że często gra się z dwoma tierami wyżej a teraz zapomnijcie że wylosuje was na prawdziwej topce aby grać z przeciwnikami o dwa tiery niżej
Raz na 10 gier jesteś w topce, więc strata niezbyt dotkliwa, zobaczymy jak wyjdzie w praniu, tak czy owak „COŚ” robią i to już mały sukces.
Wczoraj miałem 4 bitwy pod rząd Ebrem fl 10 na top3 😉
a potem mordeczko masz taki dzień, że masz 20 meczy gdzie jesteś na samym dole lub pomiędzy, ale nie na topce. Chcesz być na top to graj dychami.
Sram na granie na topce tak szczerze.Jak mnie rzuci to fajnie ale wole grac VIII z IX gdzie roznica miedzy czolgami nie jest jakas monstrualna i jakos moge je przebic.Najlepsza dla mnie opcja to zeby rzucalo jak najczesciej na te same tiery.
Hmmmm, Grając M6 zamiast 3 defenderów lub IS-3 mogę mieć cztery w przeciwnej drużynie. To taki mały kamyczek do ogródka WG:)
Grając IS-3 zamiast pięć typków4 mogę teraz mieć siedem typków naprzeciw mnie.
Tak tylko wspominam żeby te wszystkie plusy nowego MM nie przesłoniły Wam minusów:)
Miałeś już nie grać i nie komentować.
@.... anonim Miałem nie grać 🙂 I nie gram. Nie pisałem o komentowaniu:) Nadal tutaj będę:)
Nie gram to się wypowiem cóż za logika XD
W jakim celu? Nie zrezygnujesz całkowicie, to zawsze będzie ciągnęło by wrócić do gry. I w końcu się złamiesz. Do tego po czasie stracisz na obiektywizmie, bo będziesz się wypowiadać o rzeczach o których nie masz pojęcia.
1 gre może tak ale więcej będzie 8vs8 niż 8vs10
Dalej do nich nie dociera że chodzi o graczy. Jeśli myślenie i kreatywność dalej jest na takim samym poziomie u nich jak było to nawet MM+0 nic nie zmieni. Ale ch boty musiały wypłakać