Testy Giulio Cesare i status okrętów premium
Informacja zamieszczona przez deweloperów na reddit.com.
Drodzy gracze!
W wyniku waszych opinii i rezultatów testów zdecydowaliśmy na zakończenie testowania Giulio Cesare na tierze VI i porzucenie indywidualnego balansowania okrętów premium, które zostały kupione bądź przekazane za pomocą sklepu Premium. Oto powody:
1. Mimo tego, że wielu z was wspiera ideę promowania balansu i gry fair play, większość nie chce zmian w zakupionych okrętach premium.
2. Wielu graczy zwróciło nam uwagę, że idealny balans w każdej z grup okrętów nie jest tak ważny jak zakładaliśmy, ważniejsze jest za to przekonanie, że statystyki kupionych okrętów premium nie ulegną pogorszeniu. Nie jest to jedyna opinia, ale pojawiała się ona najczęściej we wszystkich dyskusjach na wszystkich platformach.
3. Zgodnie z większością waszych opinii kilka ponadprzeciętnych okrętów premium nie jest problemem zwłaszcza, jeśli są one niedostępne w bezpośredniej sprzedaży i można im przeciwdziałać w odpowiednich okolicznościach.
4. Testy Giulio Cesare z poziomu VI pokazały, że może on być zbalansowanym pancernikiem, jednakże jego styl gry dramatycznie się zmienił. Ta samo będzie przy pozostawieniu go z pogorszonymi statystykami na tierze V.
Jako, że proponowane zmiany były oparte na opinii graczy, a osiągnięcie idealnego balansu nie jest celem samym w sobie (i nie jest właściwie możliwe, ponieważ każdy okręt wymaga innego stylu gry, ma swoje wady i zalety, a gracze reprezentują sobą różny poziom umiejętności) zdecydowaliśmy się je anulować. W grze nie ma dużej ilości okrętów takich jak Giulio Cesare, a większość z nich jest całkiem stara. Nasz proces balansowania znacznie się ulepszył od czasu wydania gry i nic nie wskazuje na to, by takich okrętów pojawiło się w grze więcej. Jednakże jeśli się pojawią to podejmiemy odpowiednie działania. Dla przykładu, tak jak obecnie, zaprzestaniemy bezpośredniej sprzedaży, albo ograniczymy ją do specjalnych okazji, tak aby ich obecność w grze była minimalna.
Pomimo faktu, że nie mieliśmy nigdy reguły: „okręty premium nie mogą być osłabiane jednostkowo”, rzeczywiście wcześniej tak nie robiliśmy i rozumiemy, że wielu z was zakładało że taka zasada istnieje.
Należy pamiętać, że okręty kupione lub otrzymane w sklepie Premium są częścią całej gry w którą wszyscy gramy. Oznacza to, że nasza decyzja nie spowoduje, że tego typu okręty nie będą nigdy zmieniane, globalne zmiany będą dotyczyły także ich. Dla przykładu: zmiana w mechanice radaru dotknie każdy okręt z radarem, a zmiana w systemie zasłony dymnej – każdy okręt z wytwornicą dymu.
Bardzo dziękujemy za wasze opinie i uwagi.
Powodzenia i szerokich wód!
Tłumaczenie: Dark_Havoc
No i to jest dość konkretnie, aczkolwiek pozwolę sobie przełożyć tę wypowiedź na język dość konkretny, otóż brzmiało by to, mniej więcej tak: Trzeba brać odpowiedzialność za to co wyprodukujesz i sprzedasz ludziom. Jak przygotujesz przegięty okręt, to potem będziesz musiał go ze wstydem wycofać ze sprzedaży, bo ludzie którzy go już kupili nie pozwolą go znerfić, bo nie chodzi o rzekomy balans gry, tylko o zwycięstwo… Jedyne co można by zrobi, ale daleko WG do tego, to poprawić matchmaking, żeby okręt miał godnego przeciwnika. Na dziś mm to litość, trwoga i obrzydzenie, jak upokarzające są gry z kompletnie niezbalansowanym doborem graczy, gdzie nawet dwa dywizjony złożone z asów (rekinów) gnębią niedzielnych graczy, którzy nic nie ogarniają, i tak raz za razem. Trzeba nie mieć rozumu żeby lubić taką rozgrywkę…
jaj se robi nie ma bata. niszczyciele sa w najgorszej sytulacji. radary echolokacje czy swiecenie przez lotniskowca…. naprawde ciezko sie gra
Niech się zajmą Błyskawića która po zmianach w mechanice dymu, stała się totalnym crapem. Jest wiele nowszych okrętów na niższych tierach które miały większą sylwetkę a w grze mają mniejsze wartości kamuflażu czy możliwość montowania modułu na kamuflaż.
Skoro wszystko według nich jest ok to proszę o wprowadzenie takich okrętów na stałe w sklepie premium. Nie są OP na swoim tierze to nie ich wszyscy mają możliwość gry nimi. Mam dość kiedy gram IV tierem i w drużynie przeciwnej widzę dywizjon z trzech Giulio, a w naszej zero. Każdy może przewidzieć z góry wynik bitwy
Wszystkie premki powinny być nerfione tak samo jak normalne pojazdy. Z zastrzeżeniem, że zawsze powinny być grywalne.
Właśnie powinni znerfić niszczyciele. Bo są najmocniejsze w całej grze. A pancerniki palą się jak zapałki. Nikt nie cytadeluje pancerników skoro tak łatwo je spalić.
ty tak poważnie czy se jaja robisz?
To się nazywa trolling, piszesz jakąś bzdurę na forum a potem patrzysz jak się ludzie kluca
koles ale ty głupoty gadasz