Supertest: Charków powraca

Czołgiści! Za moment zaczną się finalne testy mapy Charków. Zdecydowaliśmy się na jeden z prototypów, który najpewniej doczeka się wprowadzenia do gry.
 
Jest to powiększona wersja mapy ( 1000 na 1000 m ) z mocno przerobioną otwartą częścią. Oprócz tego mapa została obrócona o 45 stopni w porównaniu do starej wersji, przez co układ ulic bardziej przypomina klasyczną siatkę a nie umieszczoną pod kątem, co tworzy wyraźne flanki, możliwe do wykorzystania przez różne rodzaje pojazdów.
  • Bloki i plac centralny: staraliśmy się, by styl rozgrywki w tej części się nie zmienił. Ta strefa jest przeznaczona dla starć ciężko opancerzonych maszyn, ale także służy wyścigom o zajęcie jak najlepszej pozycji na placu. Niemniej, dodaliśmy trochę nowych elementów takich jak ambrazury, barykady czy podjazdy dostępne tylko z jednej strony itp.
  • Centralna część mapy stanowi nową strefę. Składa się na nią rów przeciwczołgowy na obrzeży miasta, leje po bombardowaniu i małe pola. Rów ma powstrzymać graczy przed szybkim, niemożliwym do skontrowania przeskokiem z tej części mapy do miasta i z powrotem. Możecie użyć tego rowu by podejść do bazy przeciwnika i podświetlić wrogów, ale uwaga: to niebezpieczna ścieżka, na której możecie się nadziać na przeważające siły przeciwnika. Ta centralna strefa faworyzuje szybkie i zwrotne pojazdy, mogące wykorzystać teren i kamuflaż na swoją korzyść.
  • Zachodnia część mapy jest górzysta, z kilkoma pozycjami których osłony można zniszczyć. Dobrze pasuje do mobilnych pojazdów i snajperów. Zdobycie tej strefy oznacza kontrolę niemal całej mapy, oferując dodatkowo możliwość wjechania na tyły przeciwnika.

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

W czasie nadchodzącej fazy Supertestu planujemy ostatecznie ocenić grywalność nowej wersji Charkowa i jeśli trzeba wprowadzić niewielkie zmiany w balansie. Kolejny etap będzie poświęcony dopieszczaniu wyglądu mapy, po którym mapa wejdzie na ścieżkę prowadzącą wprost do jej wypuszczenia.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
47 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ronis

Ja się pytam co z świętą doliną?
Mapa kozak była

Glint4

Skoro jest mowa o mapach to chciałbym żeby w WG w końcu ktoś zrozumiał żeby usunąć mapę Cichy Brzeg, pozbyli się wcale niezłej mapy Charkow a zostawili najbardziej beznadziejna po Bagnie mapę w tej grze.

aaa

Bagno było cool. Jak jest jakaś mapa że trzeba pomyśleć to zaraz hejt że beznadziejna. Jak jedyna Twoja taktyka to 3xR i na zamek to nie dziwię się że nie dawałeś radę na tej mapie.

Glint4

O ja prdl, idiota! Tysiące graczy narzekalo na tą mapę, WG nie bez powodu ja usunęli, zresztą nie interesuje mnie przeszłość, Cichy Brzeg to po prostu totalne chujostwo, bez myślenia przy jej tworzeniu, podobnie jak Overlord ale Overlord należy poprawić a nie usunąć, Cichego brzegu poprawić się nie da.

luksap123

Mapka kozak niech wraca jak najszybciej. A do wszystkich płaczków o balans – zastanówcie się nad sobą. W wiekszości jesteście pomarańczowi, zółci i lekko zieloni a płacz jakbyście pozjadali wszystkie rozumy. Zacznijcie uzywać mózgu w tej grze i zauwazycie ze zacznie się Wam coś udawać – a jesli ktoś robi po 1800dmg na X tierach i płacze bo team mu nie dał zrobić, bo mapa, bo RNG to znaczy ze jesteście (muszę użyć tego słowa) idiotami w czystej postaci. A może to po części nasza Polska mentalność..

elo xD

hah dokladnie ;d najwiecej placza zolci i swieze ogorki z z marzeniami o fiolecie, hah :):):)

macko

HEJ pytanie mam czy wypozyczony t44 na FL ma załoge na 100%??

Fake info xd

Jestem tego pewien na 90%

Flap

Ma załogę 75%

OSTVegeta

o lagach na lini frontu cisza

COLINGORKY

Po prostu trzeba zmienić ustawienia graficzne i po problemie

OSTVegeta

To nie jest wina ustawień graficznych. Wczoraj jakieś dziwne disconecty w czasie gry były. Początkowo myślałem, że to problem z moim netem ale jak inni gracze pisali o tym samym na czacie to chyba coś teges.

StopBot

gram na totalnie starej maszynie i nic mi nie laguje

Anonimowo

moja ulubiona mapa wraca
yey!

Barry_spocona_pacha

Znalazłem coś ciekawego. Taka alternatywa dla wota. Wpiszcie w Google jelles marble run. Dużo zabawy życzę:)

XD:D

XD pewnie i tak jest tam mniej losowości niż wotcie 😀

Serek

Dajcie jakąś otwartą pod arte a nie znów budynki 🙁

fuckarty

pod arte 😀 hehehe zapomnij pomidorze

fucku

wez wypier

Janusz Hallack

I znowu jakas mapa.a balansu nie poprawia,albo nie sbanuja tych cziterow-fioletow co strzelaja przez sciany/kamienie albo jezdza na aimbocie albo strzelaja tylko goldem.
Ja od 2 lat i 50000tys bitew nie strzelilem z golda,nie oszukuje w zyciu i nie bede oszukiwal w grze.

edward

heh

XD

mam nadzieje, że topowego działa też nigdy nie zakładasz, przecież większa pena to oszustwo. O dmg już nie wspomnę.

Janusz Hallack

Widze ze mamy tutaj smieszkow dwuch.

Janusz Hallack

Sprawdz sobie cwaniaczku ile laduje dzialo na kv2 a ile najslabsze i odpowiedz sobie na pytanie dlaczego mam czekac 20sec na przeladowanie jak moge strzelac co ,doslownie kilka sec.
Tak na ogromnej wiekszoscj czolgach mam “teretycznie” najslabsze dziala,matematyka nie klamie w sekundach przeladowania.

Anon

To rozumiem, że też zawsze strzelasz z pocisków HE? Matematyka nie kłamie, więcej damage’a haha. Jesteś jednym z tych rzadkich graczy, którzy nawet po “”””50k bitew”””” (bardzo wątpliwe, nawet 10 latek zrozumiałby grę lepiej po tylu) nie potrafią nauczyć się podstaw tej gry 😀

Hallack krul pomaranczy

Anon, ale Ty glupi jestes xd

Janusz Hallack

Twoje przytyki na mnie dzialaja synku.wielu takich bylo co po bitwach pisalo do mnie glupoty, ze za artą stoje albo inne takie .prawda jest taka ze artyleria w tej grze ma kluczowe znaczenie, i przynajmniej JEDEN ciezki musi stac kolo niej by ja bronic przed lightsmi przeciwnika lub nawet swoimj ktorzy chca ja zabic.

Barry_spocona_pacha

Kiedyś były mapy gdzie arta nie istniała. Obniżyli budynki na himlu. Zdjęli dach z hangaru Pilzno oraz powiekszyli strefę bez hangaru. Teraz charkow gdzie widać wyraźnie że to juz nie taka 100% mapa miejska. Kolejny będzie staliningrad? Powiększą ten teren przy wodzie o 500metrow? Minimum:) Ukończyłem program rekrutacji 2.0 dzisiaj. Wróciłem na konto główne. O jezu¡!!!!!!! I ta je…….na arta powraca !!!!! Ponownie wraca koszmar z drona. Może kupie arte i będę strzelał do własnej?

Anonimowo

To sobie pograj arta i zobaczysz ze nie jest latwo. A robienie arta zielonych/niebieskich stat co bitwe jest niemal niemozliwe.

Anonimowo

bo arta jest dla debili i każdy nią robi podobne wyniki, bo tylko klikać wystarczy, więc nie możesz się wyróżnić pośród słabych graczy, a wn bierze średnią z wszystkich wyników do określenia wymagań.

Anomin

Ja mam 1400 dmg srednich na gw VIII tieru i to wystarcza zeby miec zielony kolor

Anonimowo

Dla mnie każdy arciarz to wegielek. Nawet jak będzie miał 1000 000 wn8

Barry_spocona_pacha

Jeszcze niech wróci Mittengard. Ten zjazd w dół że zbocza. Chciałbym tam znowu pograć.

Kuba

Chciałbym zobaczyć tam starcie na X tierze hihi

Barry_spocona_pacha

Jest taki filmik na Youtube. Był błąd mm i polosowało dychy na Mittengard.

Anonimowo

Odpowiadanie płaczkowi primium to marnowanie czasu i karmienie poszukiwacza atencji. Nie wiem po co to robicie

tankista

Płaczek Primium no faktycznie wymieniłeś super zbalansowaną mapę Kopalnię 😀 really?! to jest najbardziej beznadziejna, niezbalansowana mapa w której właściwie chodzi o to żeby na górkę na środek wjechać. Jeśli takie mapy ci się podobają to brak mi słów.

Płaczek Primium

No jak zwykle bzdury przypominam że kopalnie są jedną z najstarszych map w wocie i NA NIEJ NIGDY NIE WPROWADZONO ŻADNYCH ZMIAN oprócz zmiany na HD a w porównaniu nldo overlord która zmieniali kilkakrotnie. Mapa kopanie była też główna mapa w rozgrywkach WGL więc no chyba jest zbalansowana a i trz na mieć umiejętności by robić dobre wyniki na tej mapie to nie overlord gdzie staniesz TD w bazie i masz bicie na 3 flanki….

ja

“NA NIEJ NIGDY NIE WPROWADZONO ŻADNYCH ZMIAN”
nie no jaja se robisz czy ty tak na poważnie ???

Płaczek Primium

https://www.youtube.com/watch?v=IKn2EpATsAk proszę jedna z pierwszych wersji gry widzisz by do dzisiaj coś się zmieniło ? rozstaw budynków cokolwiek ? NIC mapa wygląda tak samo ale jest przerobiona na HD

ja

widzę że nadal robisz konkurencje kurom i zajmujesz se jajami!
wpisz se w Google ” zmiany na mapie kopalnia”
a tu masz pierwsze z brzegu. http://www.youtube.com/watch?v=u7Ja0Gc786c

Aloalo

Kopalnie w trybie bitwa spotkaniowa jest zepsuta, ustawiona do wygrywania z bazy północnej gdzie ci z południa aby dostać się na górkę muszą pokonać gorszą drogę przez wodę co zajmuje więcej czasu…

glus1321

Jeszcze smoczą grań poprosze.

Płaczek Primium

Nie ma się co interesować będzie wyglądać zapewne gorzej niż miasto duchów które też powróciło naprawdę wargaming dobrą mapę nawet spiepszą. Nie rozumiem po co zmieniali miasto duchów na siłę dodawanie map do trybu losowej bitwy. Szkoda że ludzie którzy stworzyli takie mapy jak himelsdorf , kopalnie czy ruinberg nie tworzą już map do wota tylko dodają jakie overlordy.

Żul Żulewski113

Eeee tam Overlord nie jest złą mapą ,ale są gorsze według mnie jak np: Lodowiec ,na którym granie powolnymi czołgami (szczególnie ciężkimi) jest uciążliwe ,ponieważ wystarczy ,że gdy wjedziemy na lód to już możemy się spodziewać ostrzału z szybkich czołgów. Uważam ,że owszem powinne być mapy dobrze zbalansowane ,ale też powinne prezentować jakiś poziom czy coś ,bo jeśli twórcy zamiast dodawać Stalingradów ,Pacyfiku ,czy jakiś innych bliskich wschodów ,a zamiast tego byśmy dostawali mapy pokroju Autostrady (mapę tą niezbyt lubię ,chociaż ładniej zaczęła wyglądać po dodaniu w HD) to gra straci klimat wojenny ,czyli ,że nie będziemy się czuli ,że walczymy na frontach II wojny światowej ,lub w innych konfliktach powojennych ,czy przedwojennych ,ale gra będzie przypominać mi do bólu jakieś Anime pokroju Girls und Panzer (oczywiście bez obrazy dla fanów). Jednak pewnie zapytasz po co ten klimat wojenny ,jak i tak czołgi radzieckie walczą ze sobą ,lub inaczej ? A więc tak ,w dzisiejszych czasach jak i w czasie zimnej wojny miało to miejsce styczności walki czołgów produkcji radzieckiej ze sobą w przypadku ,gdy ZSRR wyeksportował sprzęt do dwóch tych samych państw ,co przykładem jest wojna w Ogadenie. Co do Charkowa można się nią trochę zainteresować ,ale najważniejsze jest to by mapa ta była duża i na jakie tiery będzie wrzucać ?

Pizd_nty.Mateusz

Uwielbiałem grać na tej mapce 🙂