Nowa mechanika lotniskowców – dane z klienta testowego
Wszyscy wiedzą o zbliżających się zmianach w CV. Następujące dane zostały wyciągnięte z plików klienta testowego. Informacje kursywą są spekulacjami autora. Trzeba także pamiętać że te dane to są praktycznie „testy testów”. Nie można uznać tych danych za potwierdzone w 100%, pewne, stałe i niezmienne. Każdy z tych parametrów może i bardzo prawdopodobne, że się zmieni. Są to charakterystyki stworzone na potrzeby testowania ogólnego działania nowych CV.
Wartości dodane do parametrów AA.
Kod |
Bliskie AA |
Średnie AA |
Dalekie AA |
Komentarz |
BubbleDuration (czas trwania bąbla) |
zero |
5 |
5 |
Obszar wybuchu pozostaje w powietrzu przez 5s.? |
BubbleRadius (promień bąbla) |
zero |
2 |
2 |
Obszar zadawanych obrażeń? |
ExplosionCount (licznik eksplozji) |
zero |
10 |
10 |
Nie wiem do czego to służy. |
EnableBarrage (włącz ostrzał) |
FALSE |
TRUE |
TRUE |
Powiązane z ręcznym sterowaniem AA? Poprzednio ten paramter był używany gdy gracz włączał tą umiejetnośc, obecnie klawisz został usunięty. |
HitChance (szansa trafienia) |
0.5 |
0.75 |
0.75 |
|
InnerBubbleCount (Licznik wewnętrznego bąbla) |
zero |
7 |
5 |
|
OuterBubbleCount (licznik zewnętrznego bąbla) |
zero |
7 |
5 |
|
MaxDistance (maksymalny zasięg) |
60 |
130 |
200 |
|
MinDistance (minimalny zasięg) |
10(30m) |
60(180m) |
130(3,9km) |
*30 aby przeliczyć na metry. Min dystans oznacza, że jeśli AA dalekiego zasięgu działa, a pozostałe zostały zniszczone(średni i krótki) to jeśli samoloty osiagną odległość 3,9km to będą bezpieczne ? |
ShotTravelTime (czas lotu pocisku) |
zero |
0.5 |
0.8 |
|
ShotDamage (uszkodzenia od strzału) |
Zależy od okrętu, np.: |
1355 |
1245 |
Uszkodzenia od AA dalekiego i średniego zasięgu są możliwe do naprawienia. Bliski zasięg AA będzie czynnikiem do balansowania. |
ShotsPerSecond (strzałów na sekundę) |
1 |
zero |
zero |
|
WarningShotsDistance (dystans strzałów ostrzegających) |
120 |
120 |
120 |
- Samoloty:
Midway |
HP |
Tier |
Myśliwce |
2710 |
10 |
Bombowce |
2490 |
10 |
Torpedowce |
2650 |
10 |
Sprzęt eksploatacyjny samolotów:(Inie wiem jak to działa)
Kod |
Wartość |
BoostCoeff (współczynnik doładowania) |
4 |
Name (nazwa) |
healForsage(naprawa doładowania) |
WorkTime (czas działania) |
15 |
ReloadTIme (czas przeładowania) |
80 |
Z komentarzy wynika, że może to być jakiś sprzęt umożliwiający dłuższy lot z maksymalną prędkością – gdyż lot wolniej lub szybciej zużywa pasek „wytrzymałości” – czyli nie można cały czas lecieć z max/min prędkością.*)
Ręczne sterowanie ogniem AA (RSAA) dostało następujące zmianyAlso DFAA gets additional changes:
Kod |
Wartość |
|
DamageMultiplier (mnożnik uszkodzeń) |
1.5 |
|
FireRateMultiplier (mnożnik szybkostrzelności) |
2.5 |
Wszystkie okręty mają taką samą wartość niezależnie od klasy. |
- Według tego RSAA nie będzie zwiększało rozrzutu, a szybciej niszczyło samoloty
- Działa dalekiego/średniego zasięgu zadają te same obrażenia (nawet tier 1 ma taki sam współczynnik, na pewno jest wzór, od którego zależą uszkodzenia w grze.
- Bliskie AA będzie parametrem do balansowania.
- Szansa na trafienie i ilość uszkodzeń są dość duże w porównaniu do ilości HP samolotów.
- „healForsage” zwiększa ilość punktów HP samolotów? (raczej możliwość szybszych zmian prędkości)
Dodatkowy sprzęt:
Rakiety |
Podstawowe uszkodzenia |
Penetracja HE |
Szansa na podpalenie |
Współczynnik rozrzutu pancerza??(splashArmorCoeff) |
Zewnętrzny promień rozrzutu |
Wewnętrzny promień rozrzutu(50% rakiet trafi w ten obszar) |
Midway |
2400 |
27.9 (=penetracja do 27mm) |
69% |
-0.1 (=niektórym krążownikom można uszkodzić ster/napęd ) |
90*150m |
75*135m |
Independence |
2100 |
23.1 |
66% |
-0.1 |
36*60m |
11.4*18m |
Wszystkie parametry mogą się okazać tylko tymczasowe – wrzucone do gry jako „placeholder” – tymczasowy element wypełniający.
*) dopiski autora tłumaczenia
Jesli ktoś chcę zostawić po sobie ślad/komentarz w odniesieniu do reworku CV to zachęcamy do wypowiedzi w tym temacie: https://forum.worldofwarships.eu/topic/105517-dyskusja-o-reworku-cv/
Źródło: www.reddit.com
Podziękowanie dla AbrahaM_Fighter