Supertest: Granica Imperium i Autostrada w HD

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

4 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
pepeh

Problemem nie jest ilość map (chociaż dodawanie starych jest dobre,chociaż nie widzę sensu ich usuwania) to ważniejszy jest system ich losowania.Bo jak się gra nonstop na 2-3 mapach to nawet jak będzie ich 30 to nic nie zmieni.

fd

Map w tej grze nigdy za mało mam nadzieję że po wprowadzeniu tej aktualizacji wg weźmie się za balans czołgów a nie za sprzedaż kolejnych premek. Wiele czołgów odstaje a losowania ciągle na dole wnerwiają plus niby ta zbalansowana altyleria co jak są trzy na stronę to leją i ogłuszają niemiłosiernie inne czołgi ale przecież ciężko ograniczyć ich ilość do jednej na bitwę albo usunąć w diabły z gry ale wg tego nie zrobi niech się ludzie cieszą z losowania na dole i z trzech art plus nowych misji z kampani gdzie bez arty takiej nie zrobisz

Anonimowo

Szczerze z 2-3 mapy by dodali i poprawili „stare” czołgi (takie jak E100,IS-4,Leopard,STB itp.).

Co do arty to wqrwia mnie jak każdego ale mogliby zrobic z tego jakis pojazd wsparcia co oprocz zadawania dmg moglby zrzucac jakies zaslony dymne,pociski zapalające czy pociski z długim CD dające spot na jakiś obszar.

Drętwy

Przecież Autostrada przed HD była jedną z najgorszych map, słabo zbalansowanych (strefa człgów średnich i lekkich). To m.in. dlatego nie została od razu zmieniona do standardu HD. Tymczasem ma wrócić bez większych zmian?! Chyba żart.