Q&A 18-10-15
Q&A 18-10-15
– model IS-7 jest historycznie poprawny,
– odnośnie zmiany silnika i nerfa oporów gruntu KV-220: „Daliśmy mu historyczny silnik. W związku z tym kompensacją był nerf oporów gruntu. Wszystko jest bardzo proste – nikt nie chciał dać buffa czy nerfa.”,
– KV-220 nie dostanie na wieży 90mm pancerza, ponieważ byłby całkowicie niezrebalansowany. „Nikt nie jest na to gotowy – ani my, ani gracze.”,
– to samo tyczy się pancerza bocznego wieży. Pancerz KV-220 jest ahistoryczny i gracze uważają, że twierdzenia Storma o historyczności pancerza są błędne,
– emblematy, zwiększające wartości załogi są nierealne? „A kredyty w bitwach są realne? A mnożnik kredytów dla konta premium jest realny? Czołg naprawiony po wybuchu ammo-racka jest realistyczny? Jest to gra z dużą ilością rzeczy. Dlaczego jest gorszy od innych?”,
– zmiany w systemie emblematów, zrobią je nie tylko atrakcyjnymi wizualnie, ale także praktycznymi,
– Storm: „Z urozmaiceniem rozgrywki wszystko w porządku”,
– deweloperzy teraz zaczną ciężko pracować nad rozwiązaniem obecnych problemów rozgrywki,
– dlaczego zaimplementowano nowy system emblematów, zamiast zrebalansować perki? „Ponieważ jest to 50-100 razy prostsze”,
– jeśli chodzi o rebalans umiejętności załogi: „Wszystko pojawi się w przyszłości. Potrzebujemy na to czasu”
Storm kieruje odpowiedź do gracza odnośnie nowego systemu emblematów:
„Będę się powtarzał – Twoje wycie o tych bonusach z emblematów jest spowodowane przede wszystkim faktem, że one nie naprawiają znanych już problemów i błędów w grze, które niestety nagromadziły się już w wystarczająco dużej ilości, a które istnieją także od dłuższego czasu. Argument, że coś jest mało „realistyczne” jest tylko zastępczym powodem, żebyś mógł pisać brednie. Jeśli dodalibyśmy te bonusy 2-3 lata temu, to byłyby postrzegane całkowicie inaczej.
To nie jest Nasz błąd, że zamiast naprawiać problemy, urozmaicamy grę, poprzez dodawanie nowych rzeczy. Powtórzę jeszcze raz – krok po kroku staraliśmy się reorientować w kierunku naprawienia najboleśniejszych problemów gry. Zaczynając mniej więcej od początku 2016 roku, rozwój będzie zajmował się właśnie tym. Mam nadzieję, że rozjaśniłem kwestię emblematów.”
Ź: SR