Wersja 1.0 – Co robić w przypadku komputerów o słabej wydajności?
Prosto z polskiego kanału WoT 😉
20 marca ukazała się aktualizacja 1.0 dla World of Tanks. Gra została przeniesiona na silnik graficzny Core, który wykorzystuje nowe technologie. Opowiemy, jak skonfigurować ustawienia graficzne i co robić w przypadku komputerów o słabej wydajności.
JA MAM GTX1050 I G4560 WSZYSTKO NA ULTRA BEZ ZACINKI
miałem to samo (wyswietlilem sie tylko ja i jeden inny gracz z naszej druzyny) a po jakims czasie (40sekund) pojawili sie inni gracze w roznych punktach mapy (Ci z naszej druzyny). Dodam że to było na słabym laptopie (Core2 Duo + Nvidia GTX220M Cuda) z najnowszymi sterami od NVidii. Tego problemu nie mam na mocnym komputerze stacjonarnym. Domniemywam ze chodzi o zasięg rysowania/pole widzenia.
I wychodzi na to że WG niema pojęcia co robi. W starym WoT moja Nvidia gf 210 aka „pędzigówno” wyciągała na min nawet do 45-50 fps. Teraz jest to coś między 5 a w porywach nawet do 15 fps.
Mam szybki internet 100 na kabli do kompa a i tak mam ping powyżej 100? masakra z tą aktualizacją… nie mówiąc już o FPSach.
Pytanko dla kogoś kto się zna na kompach:
Czy procesor Intel i5-2500 i karta graficzna GTX 1050ti wystarczą do gry na maksymalnych/ultra?
wystarczą do 60fps ale lepiej kup 2500k ten procesor po lekkim i łatwym OC za darmo dostaje 30% więcej siły w tych czasach naprawdę warto bo już niedługo będzie przeżytkiem
Co do procesora to jestem pewien że niedługo po zakupie kupie sobie jakiś lepszy i wymienie
Tak,spokojnie wystarcza
Thx 😀
Pytam bo znalazłem komputer z tym sprzętem w świetnej cenie(1999zł) 🙂
Czy ktoś z Graczy orientuje się, w którym miejscu ustawień znaleźć opcje ustawienia czerwonej linii oznaczającej koniec mapy? Z góry dziękuję za pomoc.
W ustawieniach, gdy wejdziesz, ostatnia zakładka tam gdzie masz informacje zwrotne dotyczące obrażeń itd… Ja dziś przez przypadek znalazłem, opcja standardowa czyli wyłączona linia ale można włączyć przerywaną lub ciągłą.
Dzięki
kiedy patch usuwający problem crashów wota 1.0 ? XD
Częstotliwość wieszania się gry wynosi 2x na jedną bitwe
Stale monitoruję sytuację i w 90% przypadków problemem jest dysk. Upewnij się, że nie pali się na czerwono oraz, że w tle nie chodzą żadne zawalające dysk procesy. Ja sam za niedługo przechodzę z dysku HDD na SDD głównie ze względu na WoTa ponieważ długo ładujące się mapy, późno doładowujące się tekstury i znikający gracze to wina niewyrabiającego się dysku. Obecny render świata to już nie jest kilka warstw, dwa filtry na krzyż i proste słoneczko. Wymiana dysku jest kilkukrotnie mniej kosztowna niż wymiana GPU które to jest obecnie problematyczne dopiero drugie w kolejce.
ja rozumiem, że mój komp może nie wyrabiać z mapami
no ale to nie tłumaczy crashowania gry przy logowaniu (wejście do garażu (a raczej do lasu))
najpierw trzeba mieć szanse na dostanie sie do karty grafiki,mi zaraz po wyświetleniu garażu pojawia sie błAd karty graficznej i gra sie wyłacza.to chyba koniec dwuletniej przygody z Wotem
Mam to samo koniec z wot
pobierz najnowsze sterowniki ze strony NVIDIA lub AMD w zależności od karty
Czy minimalne czy ultra na początku bitwy mam ścine na kilka sekund ktoś wie czemu? z fps problemu nie mam.
a jaki masz dysk??
Mam to samo, wot zainstalowany na hdd WD blue 7200rpm, tekstury ładują się niemiłosiernie długo.. Z tego co wyczytałem własnie dysk jest winowajcą, ci co przeinstalowali wota na sdd nie mają problemu. Także na święta robię sobie prezent i kupuje cruciala 275gb xD.
Ja też tak miałem na hdd 320gb. Wolne miejsce jakie miałem to 50gb. Wywaliłem zbędne dane. Mam ponad 50% wolnego miejsca i problem ustąpił.
Dziwne jest to, że wczoraj normalnie mi wszystko działało, ładnie wrzucało na mapy itd. z modami i bez nich, dziś natomiast zaczęły dziać się cuda, dziwne zwiechy (jednorazowe) na każdej mapie, długie wczytywanie a raz to wiświetlił się tylko mój czołg i jeszcze jeden, pozostałe 13 w mojej drużynie niewidzialne… Może to wina serwerów???
Nie, to zdecydowanie nie jest wina serwerów. Obecnie dysk na start bitwy działa zbytnio obciążony co jest powodem tych wszystkich problemów z renderowaniem.
Polecam zrobić obraz albo kopię zapasową na oddzielnym dysku, zakupić jakiś porządny SSD i wgrać na niego owy obraz systemu. System postawiony na SSD jest o wiele wydajniejszy, to samo będzie z WoTem i każdą inną grą bądź programem zainstalowanym na dysku SSD. Swój obecny dysk HDD polecam niepartycjonować i niech służy jako jeden wielki dysk na inne gry bądź pliki.
Mi natomiast pomogła defragmentacja dysku, jak ktoś wyżej napisał, nie narzędziem windowsa (mam w nim włączoną automatyczną), a po skanie innym programem okazało się, że fragmentacja wynosi 55% (ponad 130GB)! Cała operacja trwała kilka godzin ale teraz WOT działa bez problemów.
Pole widzenia FoV dalem na maxa i juz nie mam problemu
Juz jest dobrze zwiekszylem pole widzenia na max i juz po problemie…dziwne
Na ile zwiększyłeś? Zaraz spróbuje u siebie.