Wersja 1.0 – trzecia iteracja testu publicznego
Krótka notka: serwer testu publicznego jest już otwarty. Poniżej oficjalny Patch Notes:
Ładowanie map i garażu
- Zmniejszono czas potrzebny do załadowania pierwszej mapy po uruchomieniu klienta gry;
- Interfejs garażu jest dostępny dla interakcji przed załadowaniem wszystkich jego elementów.
Naprawione problemy
- Zawieszający ekran ładowania;
- Migotanie cieni na wybranym pojeździe w garażu;
- Zawieszenia niektórych pojazdów są odpowiednio wyświetlane podczas jazdy po przeszkodach;
- Ikona dział z magazynkowym systemem ładowania nie jest już wyświetlana dla dział ze standardowym systemem ładowania;
- Tryb obserwatora obejmuje panel wyświetlający informacje o pociskach gracza i materiałach eksploatacyjnych;
- Naprawiono problem związany z wyświetlaniem informacji o promocjach podczas rekrutacji członka załogi;
- Naprawiono problem związany ze strzelaniem bez utraty pocisków w pojazdach wyposażonych w magazynkowy system ładowania;
- Naprawiono problem, w wyniku którego przycisk Aktywuj (dla rezerw osobistych) był wyświetlany jako aktywny (możliwy do kliknięcia), mimo, iż wszystkie rezerwy zostały już aktywowane;
- Duże powalone drzewa na mapie Dębina są wyświetlane poprawnie;
- Zawieszenie niektórych pojazdów jest wyświetlane prawidłowo przy minimalnych ustawieniach w kliencie SD;
- Po przejściu do trybu pełnoekranowego podczas pierwszego logowania, tło garażu nie jest już zielone;
- Naprawiono problem z długim ładowaniem mapy / tekstur pojazdu;
- Naprawiono problem czarnych tekstur wyświetlanych po załadowaniu map;
- Naprawiono problem związany z konturem sylwetki pojazdu;
- Ślady trafień są wyświetlane poprawnie;
- Gracze nie mogą już dostać się do obszarów, które nie są przeznaczone do grania. Przykład: bunkier na mapie Linia Zygfryda;
- Słychać dźwięki przyjmowanych obrażeń;
- Skorygowano czerwony efekt błysku wyświetlany, gdy pocisk trafi w pojazd gracza;
- Obrys sylwetki pojazdu jest wyświetlany podczas celowania przez ogrodzenia i przeszkody;
- Kształt terenu w kliencie nie różni się od kształtu terenu na serwerze na mapie Paryż w kwadratach K 3-4;
- Gracze nie mogą już dostać się do zamku na mapie Himmelsdorf;
- Usunięto artefakty graficzne na niebie na mapie Ruinberg;
- Lewitujący kamień w sektorze B8 na mapie Redshire jest umieszczona tam, gdzie należy;
- Usunięto artefakty na mapie Himmelsdorf;
- Naprawiono migotanie mokrych pojazdów na mapie Urwisko pod określonymi kątami kamery;
- Naprawiono migające cienie w pojeździe gracza w garażu;
- Naprawiono niewyświetlane wcześniej tekstury na mapie Lodowiec;
- Naprawiono niewłaściwie ustawione obiekty na mapie Nebelburg;
- Ustawienia Gamma działają teraz poprawnie;
- Naprawiono problemy techniczne związane z wydajnością;
- Naprawiono czarne tekstury w garażu.
Znane problemy
- Emblematy nie są wyświetlane na pojazdach;
- Znacznik penetracji jest zawsze czerwony na niektórych pojazdach;
- Tryb pełnoekranowy nie jest zapisywany;
- Problemy związane ze szczegółami tekstury są możliwe do zaobserwowania na mapie Lodowiec;
- W sektorze C2 znajduje się statek z teksturami, które pozwalają pojazdom na wjazd do środka, uniemożliwiając im wyjście;
- Na mapie Nebelburg model kolizyjny budynku nie odpowiada rzeczywistemu modelowi;
- Na mapie Ensk unosi się w powietrzu komin po zniszczeniu konstrukcji;
- Kiedy ślady po gąsienicach są wyłączone, tesselacja jest częściowo wyświetlana na kołach nośnych pojazdu;
- Klient zawiesza się po minimalizacji i maksymalizacji go na Windowsie XP;
- Zawieszenia w niektórych przypadkach, gdy pojazd gracza zostanie zniszczony;
- FPS spada w trybie snajperskim, gdy celujemy przez półprzezroczyste krzaki;
- Niska wydajność w ustawieniach Ultra w ciągu pierwszych sekund po załadowaniu mapy;
- Wydajność spada w niektórych przypadkach po przejściu do trybu snajperskiego;
- Spadek wydajności, gdy obiekty są niszczone przez technologię HAVOK;
- Nieprawidłowe nazwy ustawień w kliencie gry;
- W trybie pełnoekranowym częstotliwość sygnału (gry) nie odpowiada częstotliwości odświeżania ekranu;
- Dźwięk jest wyciszany w jednym z kanałów (lewym lub prawym);
- Czasami rzeczywisty stan domyślny granic mapy nie jest zgodny z domyślną opcją granicy mapy.
Ź: forum WoT
gram i się uruchamia bardzo długo i przycina coś zrąbali wcześniej działała dość płynnie
Zmniejszono czas potrzebny do załadowania pierwszej mapy po uruchomieniu klienta gry; – tam powinno być że zwiększono… ustawienia utrla niskie na kompie i pierwsza bitwa wczytywała się uwaga ! 6,5 minuty! po czym jak weszło to już było po bitwie i klient się z crashował xD
to ty chyba grasz na mikrofalówce… Ja po tej aktualizacji odczuwam widoczną różnicę w czytywaniu tekstur i czasie ładowania bitwy
a ja widzę że ktoś tu potrzebuje słownika…
WG twierdziło że i starsze (słabsze) komputery będą mogły spokojnie uciągnąć klienta gry.
Różnica w działaniu jest spora. Grając na ultra niskich ustawieniach gra muli bardziej niż na średnich. Trochę to dziwne
Ej to nie sa pacznoty z poprzedniego updateu?
Bo brzmia jakos znajomo
Bo tam część z (obecnie) naprawionych rzeczy figurowała pod „znane problemy”
Kiedy będzie ta aktualizacja już na serwerze eu?
W około połowie marca