Wersja 1.0 – trzecia iteracja testu publicznego

Krótka notka: serwer testu publicznego jest już otwarty. Poniżej oficjalny Patch Notes:

Ładowanie map i garażu

  • Zmniejszono czas potrzebny do załadowania pierwszej mapy po uruchomieniu klienta gry;
  • Interfejs garażu jest dostępny dla interakcji przed załadowaniem wszystkich jego elementów.

Naprawione problemy

  • Zawieszający ekran ładowania;
  • Migotanie cieni na wybranym pojeździe w garażu;
  • Zawieszenia niektórych pojazdów są odpowiednio wyświetlane podczas jazdy po przeszkodach;
  • Ikona dział z magazynkowym systemem ładowania nie jest już wyświetlana dla dział ze standardowym systemem ładowania;
  • Tryb obserwatora obejmuje panel wyświetlający informacje o pociskach gracza i materiałach eksploatacyjnych;
  • Naprawiono problem związany z wyświetlaniem informacji o promocjach podczas rekrutacji członka załogi;
  • Naprawiono problem związany ze strzelaniem bez utraty pocisków w pojazdach wyposażonych w magazynkowy system ładowania;
  • Naprawiono problem, w wyniku którego przycisk Aktywuj (dla rezerw osobistych) był wyświetlany jako aktywny (możliwy do kliknięcia), mimo, iż wszystkie rezerwy zostały już aktywowane;
  • Duże powalone drzewa na mapie Dębina są wyświetlane poprawnie;
  • Zawieszenie niektórych pojazdów jest wyświetlane prawidłowo przy minimalnych ustawieniach w kliencie SD;
  • Po przejściu do trybu pełnoekranowego podczas pierwszego logowania, tło garażu nie jest już zielone;
  • Naprawiono problem z długim ładowaniem mapy / tekstur pojazdu;
  • Naprawiono problem czarnych tekstur wyświetlanych po załadowaniu map;
  • Naprawiono problem związany z konturem sylwetki pojazdu;
  • Ślady trafień są wyświetlane poprawnie;
  • Gracze nie mogą już dostać się do obszarów, które nie są przeznaczone do grania. Przykład: bunkier na mapie Linia Zygfryda;
  • Słychać dźwięki przyjmowanych obrażeń;
  • Skorygowano czerwony efekt błysku wyświetlany, gdy pocisk trafi w pojazd gracza;
  • Obrys sylwetki pojazdu jest wyświetlany podczas celowania przez ogrodzenia i przeszkody;
  • Kształt terenu w kliencie nie różni się od kształtu terenu na serwerze na mapie Paryż w kwadratach K 3-4;
  • Gracze nie mogą już dostać się do zamku na mapie Himmelsdorf;
  • Usunięto artefakty graficzne na niebie na mapie Ruinberg;
  • Lewitujący kamień w sektorze B8 na mapie Redshire jest umieszczona tam, gdzie należy;
  • Usunięto artefakty na mapie Himmelsdorf;
  • Naprawiono migotanie mokrych pojazdów na mapie Urwisko pod określonymi kątami kamery;
  • Naprawiono migające cienie w pojeździe gracza w garażu;
  • Naprawiono niewyświetlane wcześniej tekstury na mapie Lodowiec;
  • Naprawiono niewłaściwie ustawione obiekty na mapie Nebelburg;
  • Ustawienia Gamma działają teraz poprawnie;
  • Naprawiono problemy techniczne związane z wydajnością;
  • Naprawiono czarne tekstury w garażu.

Znane problemy

  • Emblematy nie są wyświetlane na pojazdach;
  • Znacznik penetracji jest zawsze czerwony na niektórych pojazdach;
  • Tryb pełnoekranowy nie jest zapisywany;
  • Problemy związane ze szczegółami tekstury są możliwe do zaobserwowania na mapie Lodowiec;
  • W sektorze C2 znajduje się statek z teksturami, które pozwalają pojazdom na wjazd do środka, uniemożliwiając im wyjście;
  • Na mapie Nebelburg model kolizyjny budynku nie odpowiada rzeczywistemu modelowi;
  • Na mapie Ensk unosi się w powietrzu komin po zniszczeniu konstrukcji;
  • Kiedy ślady po gąsienicach są wyłączone, tesselacja jest częściowo wyświetlana na kołach nośnych pojazdu;
  • Klient zawiesza się po minimalizacji i maksymalizacji go na Windowsie XP;
  • Zawieszenia w niektórych przypadkach, gdy pojazd gracza zostanie zniszczony;
  • FPS spada w trybie snajperskim, gdy celujemy przez półprzezroczyste krzaki;
  • Niska wydajność w ustawieniach Ultra w ciągu pierwszych sekund po załadowaniu mapy;
  • Wydajność spada w niektórych przypadkach po przejściu do trybu snajperskiego;
  • Spadek wydajności, gdy obiekty są niszczone przez technologię HAVOK;
  • Nieprawidłowe nazwy ustawień w kliencie gry;
  • W trybie pełnoekranowym częstotliwość sygnału (gry) nie odpowiada częstotliwości odświeżania ekranu;
  • Dźwięk jest wyciszany w jednym z kanałów (lewym lub prawym);
  • Czasami rzeczywisty stan domyślny granic mapy nie jest zgodny z domyślną opcją granicy mapy.

Ź: forum WoT

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
8 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
OLOBOGA

gram i się uruchamia bardzo długo i przycina coś zrąbali wcześniej działała dość płynnie

Anonimowo

Zmniejszono czas potrzebny do załadowania pierwszej mapy po uruchomieniu klienta gry; – tam powinno być że zwiększono… ustawienia utrla niskie na kompie i pierwsza bitwa wczytywała się uwaga ! 6,5 minuty! po czym jak weszło to już było po bitwie i klient się z crashował xD

tygrysek

to ty chyba grasz na mikrofalówce… Ja po tej aktualizacji odczuwam widoczną różnicę w czytywaniu tekstur i czasie ładowania bitwy

gramanazi

a ja widzę że ktoś tu potrzebuje słownika…
WG twierdziło że i starsze (słabsze) komputery będą mogły spokojnie uciągnąć klienta gry.
Różnica w działaniu jest spora. Grając na ultra niskich ustawieniach gra muli bardziej niż na średnich. Trochę to dziwne

grekus

Ej to nie sa pacznoty z poprzedniego updateu?
Bo brzmia jakos znajomo

Regis_Sawyer

Bo tam część z (obecnie) naprawionych rzeczy figurowała pod “znane problemy”

Wisnia

Kiedy będzie ta aktualizacja już na serwerze eu?

SpeaKeRNinja

W około połowie marca