Publiczny test aktualizacji 0.7.0 – Runda 2
Kapitanowie!
Z przyjemnością przedstawiamy biuletyn deweloperski dotyczący aktualizacji 0.7.0, który zestawia wszystkie najnowsze zmiany. Przeczytajcie więcej i weźcie udział w teście publicznym, aby osobiście wypróbować wprowadzane zmiany!
Nadchodząca aktualizacja, będąca jedną z pierwszych nowości 2018 roku, wprowadza do gry nowy widok kamery w porcie, długo wyczekiwany pokój treningowy, charakterystyczne insygnia oraz usprawnienia mechanizmu losującego w bitwach kooperacyjnych.
Weźcie udział w teście publicznym, aby wypróbować i ocenić wprowadzane zmiany.
Runda 2 testu publicznego będzie trwać od 15:30 w czwartek, 11 stycznia do 14:00 w poniedziałek, 15 stycznia.
Uwaga! Ponieważ ta wersja aktualizacji jest wciąż na etapie testów, zmiany przedstawione w artykule mogą ulec zmianie i odzwierciedlają stan prac nad grą w momencie publikacji. Niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać wycofane w ostatecznej wersji lub wdrożone w inny sposób. Zrzuty ekranów, wartości parametrów i szczegóły dotyczące mechaniki gry mogą nie odzwierciedlać ostatecznej wersji aktualizacji.
Zmiany w rundzie drugiej
Wszystkie postępy w teście publicznym zostaną zresetowane w etapie drugim. Niżej możecie znaleźć więcej informacji o zaktualizowanych misjach i nagrodach. Nie zostały one zmienione od rundy 1.
- Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli otworzyć menu w prywatnym oknie rozmowy na ekranie „w kolejce do bitwy”.
- Naprawiono błędne wyświetlanie niepotrzebnych informacji na karuzeli okrętów podczas wyboru operacji.
- Naprawiono błąd, przez który filtry karuzeli nie zostały zapisywany po ponownym uruchomieniu gry.
- Naprawiono błąd, przez który animacja umieszczania kart w podgrupach kolekcji nie działała poprawnie.
- Zmieniono kolejność wykrywania celów. Obecnie wykrywanie odbywa się w następującej kolejności: radar dozorowania, sonda hydroakustyczna, okręt, samolot.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przypisanie innego gracza jako dowódcy dywizjonu, gdy wcześniej znajdował się w innym dywizjonie.
- Naprawiono błędnie wyświetlaną wiadomość o gotowości gracza do bitwy w dywizjonie.
Zmiany w Rundzie 1
Nowa kamera w porcie
Po wprowadzeniu aktualizacji będziecie mogli oglądać okręty w porcie z nowej perspektywy. Możecie przyjrzeć się z bliska głównemu i dodatkowemu uzbrojeniu, bateriom przeciwlotniczym, wyrzutniom torped i samolotom na pokładzie. Będziecie mogli też robić piękne panoramiczne zdjęcia okrętów przy w pełni oddalonej kamerze lub podziwiać ich eleganckie sylwetki z lotu ptaka.
Pokój treningowy
Zaniedbując przygotowania, przygotowujecie się na porażkę! Teraz możecie tworzyć bitwy treningowe, które pozwolą Wam przygotować się do zaciekłej walki z innymi graczami. Jeśli macie już konto o 15. poziomie przebiegu służby, koniecznie wypróbujcie tę funkcję. Nie martwcie się o finanse! W bitwach treningowych nie zużywacie amunicji ani sprzętu eksploatacyjnego, a także nie musicie płacić za naprawę okrętu po bitwie. Z drugiej strony takie bitwy nie przynoszą żadnych kredytów.
W pokoju treningowym można ustawić szereg parametrów: od liczby uczestników, przez typy okrętów i państwa po mapy, a nawet warunki pogodowe.
Po utworzeniu pokoju treningowego możecie podzielić graczy na dwie drużyny (w każdej może być maksymalnie 12 osób).
Kapitanowie mogą także przetestować uzbrojenie okrętu na statycznych celach, na których łatwo znaleźć cytadele.
High School Fleet
W grze pojawi się nowa zawartość! W ramach nowej aktualizacji po wciśnięciu specjalnego przycisku będziecie mieć okazję zapoznania się z nową zawartością poświęconą High School Fleet. Tym razem przygotowaliśmy dla Was nową kolekcję oraz wzory kamuflażu. Możecie umieścić nowe, dedykowane wzory kamuflażu na okrętach Musashi, Yamato i HSF Harekaze, przydzielić okrętom czterech nowych dowódców oraz zgromadzić kolekcję 35 przedmiotów z krótkimi opisami postaci z serialu anime. Nowe kamuflaże nie przypadły Wam do gustu? Bez obaw, można je ukryć w menu karuzeli.
Charakterystyczne insygnia
Świetna wiadomość dla wszystkich kapitanów, którym marzy się jeszcze więcej opcji personalizacji w grze. Teraz możecie wyróżnić się dzięki szeregowi kolorowych, charakterystycznych insygniów. Insygnia będą widoczne dla innych graczy w wyskakujących poradach. Możecie także przeglądać emblematy sojuszników, umieszczając kamerę na ich okrętach.
Specjalny interfejs w porcie pozwala graczom tworzyć wymarzone insygnia. Możecie szczegółowo przyjrzeć się wszystkim możliwym wariantom i kombinacjom insygniów.
Wśród charakterystycznych insygniów znajdują się emblematy, mające formę symbolu z tłem. Można je zdobyć poprzez wypełnianie misji bojowych. Emblematy są przyznawane za określone osiągnięcia, np.: za wykazanie się znakomitymi umiejętnościami bojowymi lub za liczbę wygranych zdobytych okrętami określonego typu lub państwa.
Zmiany w mechanizmie losującym trybu kooperacyjnego
Aktualizacja 0.7.0 wprowadza dodatkowe usprawnienia mechanizmu losującego w trybie kooperacyjnym. Teraz możecie napotkać w bitwach lotniskowce i pancerniki obsługiwane przez boty, nawet jeśli prawdziwi gracze nie dowodzą okrętami tego typu. Typ okrętu dowodzony przez SI zależy od typu okrętów, które są najliczniejsze w danej bitwie.
W dalszym ciągu obowiązują wszystkie standardowe zasady mechanizmu losującego:
- Konfiguracja drużyny botów odzwierciedla konfigurację drużyny graczy.
- W każdej drużynie może być maksymalnie jeden lotniskowiec.
- Zmiany te mają na celu uatrakcyjnienie bitew kooperacyjnych. Dzięki nim będziecie również mogli wypróbować swoje umiejętności w starciu z bardziej wszechstronnymi konfiguracjami przeciwników.
Co można wygrać?
Trzy sygnały każdego typu za rozegranie jednej bitwy losowej lub kooperacyjnej na serwerze testu publicznego. |
|
Dzień dostępu do konta premium za zdobycie wszystkich wstęg na serwerze testu publicznego.Gracze, którzy ukończyli misję podczas rundy pierwszej testu publicznego nie będą mogli ukończyć jej ponownie w rundzie drugiej. |
|
10 wzorów kamuflażu typu 6 za rozegranie jednej bitwy losowej na serwerze testu publicznego. Otrzymacie również kamuflaż HSF do okrętu Yamato (dostępny tylko podczas testu publicznego). |
Zdobądź czwarty elitarny emblemat, aby otrzymać 5 specjalnych flag sygnałowych:
Gracze, którzy ukończyli misję podczas rundy pierwszej testu publicznego nie będą mogli ukończyć jej ponownie w rundzie drugiej.
Obraz | Nazwa flagi | Efekt flagi |
Smok |
+333% PD dowódcy
|
|
Wiwerna |
+50% kredytów
|
|
Uroboros |
+777% wolnych PD
|
|
Hydra | +50% PD
+150% PD dowódcy +250% wolnych PD |
|
Czerwony smok |
+100% PD +100% PD dowódcy
|
Nagrody będziecie mogli odebrać w dedykowanej witrynie internetowej. Informacje na temat terminu odbioru nagród zostaną przesłane w dniu wprowadzenia aktualizacji (lub niedługo później) na adres e-mail podany podczas rejestracji konta testowego. Uwaga: kod otrzymają tylko ci gracze, których konto testowe zostało zarejestrowane na ten sam adres e-mail, co konto standardowe.
Jakie zasoby otrzymacie na serwerze testu publicznego?
- Na początku testu wszyscy gracze otrzymają okręty VIII poziomu wraz dowódcami dysponującymi 15 punktami umiejętności.
- Koszt badań okrętów VIII lub wyższego poziomu zostanie obniżony, dzięki czemu gracze będą mogli szybko dotrzeć do X poziomu.
- Obniżone zostaną ceny badań modułów.
- 15. poziom konta gracza po pierwszym logowaniu.
- Przy pierwszym logowaniu wszyscy gracze otrzymają 14 dni dostępu do konta premium.
- 30 000 dublonów, dzięki którym wszyscy mogą przeszkolić dowódców.
- Kredyty: 500 000 000.
- Zestaw flag sygnałowych do testowania: 10 sztuk każdej flagi sygnałowej z wyjątkiem specjalnych flag sygnałowych.
- Cena zerowania umiejętności dowódców zostanie obniżona: 1 dublon = 1 punkt umiejętności.
Pamiętajcie, że zasoby z poprzednich testów publicznych zostały usunięte.