Szwedzka inwazja już od 5 października
przez barula ·
Dwa nowe czołgi premium
Przybyła nowa nacja, by narobić zamieszania! Pierwsze szwedzkie pojazdy premium zwiastują, czego możemy się spodziewać od nadchodzącego drzewa technologicznego Szwecji. Szczególnym przykładem jest niszczyciel czołgów Stark Strv S1. Używajcie Starka do ustawienia się w najlepszej pozycji, przełączcie go w tryb ostrzału i rozpocznijcie demolkę. Przełączajcie z powrotem do trybu przemieszczania, aby zmieniać pozycję i nękać przeciwnika! Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć, jak Stark wykorzystuje ten nowy styl gry.
STARK STRV S1
Strv m/42-57 również tu jest i wprowadza trochę zróżnicowania do czołgów średnich. Jego budzące grozę działo z magazynkiem może poradzić sobie z przeciwnikiem w jednej serii strzałów – upewnijcie się tylko, że sojusznicy ochronią Was podczas przeładowywania.
Nowe niemieckie czołgi ciężkie
Na wierzchołku niemieckiego drzewa pojawia się trochę czystej siły. Pz.Kpfw. VII, nowy czołg ciężki X poziomu, zastępuje Mausa jako następcę VK 45.02. Pz. VII to prawdziwy bojownik – jego szarże są niepowstrzymane dzięki grubemu pancerzowi.
A co z Mausem? Przewodzi teraz nowej linii czołgów ciężkich, w której znajdują się dwa nowe pojazdy: VK 100.01 P (poziom VIII) oraz Mäuschen (poziom IX). Pancerz VK jest na tyle mocny, żeby powstrzymać działa X poziomu, ale boki powinny pozostać w ukryciu. Mäuschen natomiast bardziej przypmina Mausa; jest powolną bryłą metalu posiadającą dużą pulę PW.
Dwie nowe mapy dodane na konsole
Na mapie Pilzno bitwy będą toczyć się w labiryncie budynków przemysłowych i sprzętu budowlanego. Pozostałości wiszących rurociągów mogą służyć jako osłona przed ostrzałem artyleryjskim. Druga mapa to Redshire 1944, alternatywna wersja oryginalnego Redshire rozszerzona o obszar z zamkiem.
Oglądanie powtórek
Czy chcielibyście obejrzeć powtórkę niesamowitego meczu? A może jeszcze jednej okazji do nagrania klipu? Teraz ostatnie pięć bitew jest dostępnych jako powtórki w grze! Możecie je zatrzymywać, odtwarzać, przewijać lub zmieniać widok kamery. Upewnijcie się, że nie ominie Was zażarta walka!
JAK OGLĄDAĆ POWTÓRKI
Po zakończeniu bitwy przejdźcie do osobistych wyników bitwy, gdzie znajduje się ikona „obejrzyj powtórkę”. Użyjcie lewego joysticka, aby wybrać powtórkę a następnie wciśnijcie A/X, aby ją pobrać, lub B/O, aby anulować pobieranie i przejść do poprzedniego ekranu. Jeżeli znajdujecie się w plutonie lub w treningu drużynowym, musicie go najpierw opuścić.
Powtórki możecie również znaleźć w zakładce „dziennik”. Wybierzcie bitwę, którą chcecie obejrzeć, i wciśnijcie A/X, aby pobrać powtórkę.
Aby wyjść z obecnie odtwarzanej powtórki należy wcisnąć menu/opcje, aby ją zatrzymać, po czym wybrać „powrót do garażu”.
STEROWANIE POWTÓRKAMI
Użyjcie panelu sterowania powtórkami aby zatrzymać, odtwarzać, przewijać do przodu lub do tyłu o 30 sekund, zmieniać prędkość odtwarzania lub wrócić na początek powtórki. Wciśnijcie Góra na padzie kierunkowym, aby otworzyć panel, lub Dół, aby go zamknąć.
WIDOKI KAMERY
Domyślnym widokiem kamery jest „kamera czołgu” z pełnym interfejsem HUD i informacją o graczu, który jest obserwowany. Przełączniki (LT/RT; L2/R2) służą do przełączania między graczami, a prawy joystick do obracania kamerą.
W trybie wolnej kamery możecie dowolnie przemieszczać się po mapie i oglądać bitwę z dowolnej perspektywy. Gdy znajdujecie się blisko czołgu, możecie aktywować tryb „podążania”, aby kamera poruszała się za czołgiem.
W trybie kamery reżysera widok jest zawieszony w miejscu i można jedynie kierować obrotem kamery.
Aby sięgnąć po pomoc, wciśnijcie Menu/Opcje i wybierzcie „Powtórki – pomoc”.