9.20 – Wielkie bitwy
Przegląd wersji 9.20 rozpoczął dyskusję na temat przygotowań do wprowadzenia czegoś, co miałoby poprawić wrażenia i zwiększyć satysfakcję z gry w bitwach losowych – Wielkich bitew. Nowy format, dostępny w bitwach losowych, łączy klasyczną grę z bitew standardowych z nową, większą przestrzenią i drużynami złożonymi z 30 graczy w pojazdach X poziomu. Dziś udostępniamy Wam kolejne szczegóły, byście byli w pełni gotowi ruszali na pole bitwy.
Omówienie
- Tryb: Bitwy losowe (Wielka bitwa jest dostępna obok trybu standardowego, spotkaniowego i szturmu)
- Zespoły: Po 30 graczy
- Pojazdy: Tylko poziom X
- Mapa: Nebelburg
- Cele: Przejąć bazę przeciwnika lub zniszczyć wszystkie jego pojazdy
Dołączanie do bitwy
Kwalifikujecie się do bitwy 30 na 30, jeśli posiadacie (zakupiony) co najmniej jeden pojazd najwyższego poziomu. Poczynając od aktualizacji 9.20, wszyscy gracze w pojazdach X poziomu mają domyślnie 10% szans na dołączenie do Wielkiej bitwy, natomiast szanse włączenia do bitwy standardowej to 60% i po 15% dla bitwy spotkaniowej i szturmu. Takie są prawdopodobieństwa, gdy jest dużo graczy oczekujących na bitwę. Jeśli kolejki są mniejsze, te proporcje ulegną zmianie.
Nowy format może powodować problemy z FPS (liczbą klatek na sekundę) na słabszych komputerach, przez co Wasza rozgrywka może zacząć przypominać grę turową lub pokaz slajdów – bardzo niemiłe doświadczenie, szczególnie jeśli dzieje się z zaskoczenia. Aby rozwiązać ten problem, Wielka bitwa jest domyślnie wyłączona na komputerach o mniejszej wydajności. Jeśli mimo wszystko chcecie sprawdzić, jak wygląda ten tryb, możecie szybko go włączyć.
Przedstawiamy Nebelburg
Nebelburg, zaprojektowany specjalnie dla Wielkich bitew, to letnia mapa o rozmiarach 1,4 x 1,4 km o zróżnicowanym terenie, dająca wystarczającą ilość przestrzeni do manewru dla 60 graczy. Część środkowa, zdominowana przez wzgórze, jest doskonałym miejscem dla zwiadowców. Pojazdy o mocniejszym uderzeniu i niszczyciele czołgów mogą wykorzystać w starciach na krótkim dystansie budynki i ulice miasteczka na zachodzie. Pagórkowate obszary na wschodzie dają spore możliwości taktyczne czołgom średnim i pojazdom czującym się świetnie na nierównym terenie dzięki zdolności znacznego opuszczenia działa i pancerzowi wieży.
od wczoraj nie dostaje obligacji exp powyżej 400 brak obligacji gram t10e4 zdobyłem tylko raz 8 sztuk za pierwszą walkę
Wyczuwam kolejną klapę WG. Jeśli oni chwalą się, że nowy tryb zmniejsza liczbę bitew MM+2 dla VIII to znaczy, że MM jest zwalony, a nie mają pomysłu, więc ratują się środkami zastępczymi. Nie wiem czy tryb atrakcyjny. Jeśli zagram to tylko czołgami z dużą ilością pocisków.
Ale to bazowy exp czy z mnożnikami?
PD za konto premium i bonusy nie liczą się.
ten tryb wielka bitwa to samo co globalne operacje w armored warfare
Z tą różnicą że w Armored Warfare można grać od 5 tieru. WG jak zwykle nie wiem co ma w głowie i wprowadza na X tylko :/
Całkowita liczba obligacji, które są przyznawane, jest wprost proporcjonalna do całkowitej liczby zdobytych PD.
Że jak? 1.000 exp = 1.000 obligacji?
Wprost proporcjonalnie nie oznacza 1 do 1
Oczywiście że nie, ale nie widzę tam żadnego przelicznika..
Według rosyjskiego portalu, za 3000 PD dostajemy 296 Obligacji i jest to największa liczba jaką można zdobyć.
Czyli 10:1, dziękuję 🙂
1000 PD -> 11 Obligacji;
1 250 PD -> 16 Obligacji;
1 500 PD -> 25 Obligacji;
1 750 PD -> 37 Obligacji;
2000 PD -> 57 Obligacji;
2 250 PD -> 86 Obligacji;
2 500 PD -> 129 Obligacji;
2 750 PD -> 196 Obligacji;
3 000 PD -> 296 Obligacji.
400exp = 1 obligacja
1200exp = 3 obligacje
4000exp = 10obligacji etc.
no chyba nie xD