Mikrołata 0.6.6.1.1
Dzisiaj gra zassała nam niewielką łateczkę.
Naprawiono w niej usterki w interakcji klienta i serwera.
Wprowadzono poprawki równoważenia w okrętach testowanych obecnie przez deweloperów i supertesterów( fakt, troszke zmian weszło, dobrze, ze jeszcze nie skończyłem recenzji 😉 ).
Koledzy z WG napisali:
„Pamiętajcie, że na serwerze World of Warships będziemy przeprowadzać krótkie prace konserwacyjne, aby wprowadzić wersję 0.6.6.1.”
Lista zmian, które podało WG:
– Naprawiliśmy błąd, przez który pokazywane były błędne integralne charakterystyki przy porównywaniu stałych i tymczasowych kamuflaży.
– Naprawiliśmy błąd, który powodował odtworzenie niewyraźnego dźwięku przy otrzymywaniu wstęgi za zatopienie wrogiego okrętu.
– Naprawiliśmy błąd, przez który dźwięk powiadomienia o rozpoczęciu bitwy nakładał się na wiadomości dźwiękowe w trybie Operacji.
– Naprawiliśmy błąd, który powodował wyświetlanie znaczników w dużej odległości od siebie, gdy używany jest tryb adaptacyjny w alternatywnym interfejsie.
– Naprawiliśmy błąd, przez który w niektórych przypadkach odtwarzane były dwie warstwy muzyki interaktywnej przy wyłączonej muzyce w bitwach.
– Naprawiliśmy błąd, przez który w niektórych przypadkach w wynikach bitwy wyświetlana była niewłaściwa liczba bitew wymaganych do usunięcia statusu Team Killer.
Miłej gry, Kapitanowie, a wszystkim Tatusiom, życzymy dużo zdrowia i pociechy z latorośli!
/Lex & Ekipa