Nowy system rysowania
Obecny system widoczności, to kwadrat o boku 1000 metrów, przy czym diagonalna wynosi 1414m. Ten kwadrat w żaden sposób nie zależy od tego jak zorientowany jest Wasz czołg i zawsze po przekątnej zobaczycie więcej niż pod kątem prostym. Nowy system to już pełnowartościowy okrąg o promieniu 564m. Na rysunku niżej możecie zobaczyć jak schematycznie zmieni się Wasz zasięg. Zielone strefy, to te, które teoretycznie dodatkowo zyskacie, czerwone analogicznie już nie będą dostępne. Pisaliśmy o tym TUTAJ.
Na wielu otwartych mapach może to naprawdę zmienić rozgrywkę i dla porównania niżej możecie spojrzeć na to, jak zmieni się Wasza widoczność w określonych punktach na wielu mapach.
Co to zmieni w rozgrywce? Cytując Naszego czytelnika:
Dotychczas można mieć przestrzał do 707m na krańcach rysowania, a na środku i boku kwadratu 501m i przeciwnik znikał. Zostanie to ujednolicone do 564m. Zniknie kilka przestrzałów, ale pojawią się nowe.
Nie zmieni, a przynajmniej nie powinno zmienić, obciążeń hardware’u, ponieważ pole koła jest (w niewielkim przybliżeniu) równe polu kwadratu – 1km^2.