Nowy system rysowania

Obecny system widoczności, to kwadrat o boku 1000 metrów, przy czym diagonalna wynosi 1414m. Ten kwadrat w żaden sposób nie zależy od tego jak zorientowany jest Wasz czołg i zawsze po przekątnej zobaczycie więcej niż pod kątem prostym. Nowy system to już pełnowartościowy okrąg o promieniu 564m. Na rysunku niżej możecie zobaczyć jak schematycznie zmieni się Wasz zasięg. Zielone strefy, to te, które teoretycznie dodatkowo zyskacie, czerwone analogicznie już nie będą dostępne. Pisaliśmy o tym TUTAJ.

biavpq91a6w_1443362715

Na wielu otwartych mapach może to naprawdę zmienić rozgrywkę i dla porównania niżej możecie spojrzeć na to, jak zmieni się Wasza widoczność w określonych punktach na wielu mapach.

Co to zmieni w rozgrywce? Cytując Naszego czytelnika:

Dotychczas można mieć przestrzał do 707m na krańcach rysowania, a na środku i boku kwadratu 501m i przeciwnik znikał. Zostanie to ujednolicone do 564m. Zniknie kilka przestrzałów, ale pojawią się nowe.
Nie zmieni, a przynajmniej nie powinno zmienić, obciążeń hardware’u, ponieważ pole koła jest (w niewielkim przybliżeniu) równe polu kwadratu – 1km^2.

Westfield
Vestfild_1 Vestfild_2 Vestfild_3 Vestfild_4

Region Arktyczny
300px-Zapoljarae_2 300px-Zapoljarae_1 300px-Zapoljarae_3 300px-Zapoljarae_4

Karelia
Karelija_1 Karelija_2 Karelija_3 Karelija_4 Karelija_5

Lakeville
300px-Lasvilla_prostrel_verkhnijj_resp 300px-Lasvilla_prostrel_verkhnijj_resp_2 300px-Lasvilla_prostrel_nizhnijj_resp 300px-Lasvilla_prostrel_nizhnijj_resp_2

Malinówka
300px-Malinovka_2 300px-Malinovka_1 300px-Malinovka_3 300px-Malinovka_4 300px-Malinovka_5 300px-Malinovka_7 300px-Malinovka_6 300px-Malinovka_8 300px-Malinovka_9 300px-Malinovka_10 300px-Malinovka_11 300px-Malinovka_12 300px-Malinovka_13

Przełęcz
Pereval_2 Pereval_1

Piaszczysta Rzeka
Peschanaja_reka_2 Peschanaja_reka_1 Peschanaja_reka_4 Peschanaja_reka_3 Peschanaja_reka_6 Peschanaja_reka_5 Peschanaja_reka_7 Peschanaja_reka_8

Prochorówka
300px-Prokhorovka_2 300px-Prokhorovka_1 300px-Prokhorovka_4 300px-Prokhorovka_3 300px-Prokhorovka_6 300px-Prokhorovka_5 300px-Prokhorovka_8 300px-Prokhorovka_7 300px-Prokhorovka_10 300px-Prokhorovka_11 300px-Prokhorovka_13 300px-Prokhorovka_12 300px-Prokhorovka_14

Ruinberg
300px-Ruinberg_2 300px-Ruinberg_1 300px-Ruinberg_3 300px-Ruinberg_4

Step
300px-Stepi_1 300px-Stepi_2

Cichy Brzeg
300px-Tikhijj_bereg_1 300px-Tikhijj_bereg_2 300px-Tikhijj_bereg_3

Urwisko
Utjos_2 Utjos_1 Utjos_3

Autostrada
300px-KHajjvejj_1 300px-KHajjvejj_2 300px-KHajjvejj_3 300px-KHajjvejj_4 300px-KHajjvejj_5 300px-KHajjvejj_6

Himmelsdorf
300px-KHimmelasdorf_1

El Haluf
300px-EHla-KHalluf_1 300px-EHla-KHalluf_2 300px-EHla-KHalluf_3 300px-EHla-KHalluf_4 300px-EHla-KHalluf_5 300px-EHla-KHalluf_6 300px-EHla-KHalluf_7 300px-EHla-KHalluf_8 300px-EHla-KHalluf_9

Erlenberg
300px-EHrlenberg_2 300px-EHrlenberg_1 300px-EHrlenberg_3 300px-EHrlenberg_4 300px-EHrlenberg_6 300px-EHrlenberg_7 300px-EHrlenberg_8 300px-EHrlenberg_5

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.