Anton Pankov Q&A
Na pytania odpowiada Anton “Evilly” Pankov (główny producent operacyjny Wargaming):
Q: Możesz wyjaśnić sprawę z VK 72.01 K? Czy dobrze rozumiemy, że będą dwa pojazdy – ten z Kampanii oraz normalny, w drzewku? Jeżeli tak, to czy będą miały takie same parametry, czy jakieś różnicę będą widoczne? Tak krok byłby lekko nie fair w stosunku do graczy, którzy wygrali je w kampaniach.
A: Czołg nie był nawet jeszcze testowany pod względem bycia w drzewku badawczym. Tak więc na razie nie ma tematu. Nie ma potrzeby nakręcać się bez potrzeby.
Q: Obecnie najgorszą misją osobistą jest misja na czołgi lekkie, gdzie za zadanie gracz ma wykrycie trzech dział samobieżnych i zadanie im uszkodzeń. Jest to dosyć trudne, zwłaszcza, że zwiadowca musi być w ruchu. Dodatkowo ostatnio rzadko trafia się losowania, gdzie liczba artylerii wynosi więcej, niż 2.
A: Zmieni się to po dodaniu reguły do MM o ilości artyleriach max 3.
Q: Jakie są plany dla czołgów tieru 1, 2 i 3? Co dalej z, tak zwanymi, fail plutonami? Po cholerę dajecie prezenty w postaci nisko tierowych pojazdów? Po co one graczom? Do jeżdżenia sobie po czterech mapach?
A: W planach jest specjalny samouczek dla tierów 1-3, by wprowadzić nowych graczy w arkany gry. Fail plutony są zmorą gry i jesteśmy tego świadomi. Co do map dla niskich tierów – też mamy pewne pomysły na to.
Q: Ostatnio 6 graczy w mojej drużynie było AFK. 6 chrzanionych botów! Do tego dostają jeszcze za to doświadczenie za bitwę!
A: Musisz najpierw rozdzielić, kto jest faktycznym botem AFK a kogo po prostu nie wczytało do gry lub utracił z nią połączenie. System nie rozróżnia tych dwóch zdarzeń.
Q: Ostatnio pojawiły się plotki o możliwości odkupienia pojazdów za złoto. Coś więcej na ten temat?
A: W styczniu pojawi się oficjalna informacja o tym. Cierpliwości.
Q: Jakieś szczegóły odnośnie misji personalnych? Jakieś zmiany, plany?
A: Naszym zdaniem obecne misje są ogólnie odpowiednio zbalansowane. Jeżeli masz z czymś problem, chętnie wysłuchamy.
Q: Ktoś z firmy powiedział, że prawie wszystkie pojazdy są już w HD. Oczywiście to nieprawda – co z tierami VIII-X?
A: W przyszłym roku chcemy zamknąć temat. Może nawet wyrobimy się przed latem.
Q: Dlaczego nie ustawić limitu artylerii na 1-2? 3 to bardzo dużo. Kiedy planujecie dodać taki system?
A: Razem z nowym systemem matchmaking.
Q: Pomysł ze skrzynkami z nagrodami, podczas wydarzenia świątecznego, jest bardzo fajny. Może dodacie takie nagrody za różne medale czy osiągnięcia?
A: Bardzo ciekawy pomysł. Jeżeli graczom spodoba się taka opcja, na pewno trafi „wyżej”.
Q: Nieaktywni graczy i tak otrzymują punkty doświadczenia. To dosyć irytujące.
A: Jestem tego świadomy.
Q: Czy po wypuszczeniu 72.01 K gracze, którzy wygrali ten czołg, otrzymają możliwość zamiany nagrody, czy po prostu będzie się ich czołg różnił kamuflażem?
A: Nie będzie możliwości wymiany pojazdu.
Q: Jeżeli „Piaskownica” pokaże, że gracze lubią nowym system matchmaking i czołgi LT X tieru, ale średnio im się spodobały zmiany na artyleriach, wprowadzicie w takiej formie system do gry?
A: Tak.
Q: Jak duża jest mapa Klasztor w HD? Ile trzeba szykować miejsca na HDD?
A: Na razie za wcześnie jest na jakiekolwiek oceny. Kompresujemy mapę, jak tylko się da.
Q: Czy silnik Big World zostanie w grze, czy raczej chcecie zmienić technologię (Unity)?
A: Pozostanie, jednak niewiele zostało u nas z oryginalnego Big World. Większość, to nasze autorskie poprawki i zmiany.
Q: Jeżeli obecne LT VIII tieru wskoczą na IX, powinniśmy zbierać na nich doświadczenie do odblokowania X?
A: Nie ma jeszcze decyzji w tej sprawie.
Q: Kiedy test nowych map HD?
A: Jak będą gotowe. Ogłosimy ten fakt na pewno.
Q: Czy używacie Havocka w zmianach graficznych czy raczej macie swoje silniki graficzne w tej kwestii?
A: Na razie eksperymentujemy z różnymi środowiskami i na bardzo małym obszarze – głównie na przedmiotach nie związanych z grą.
Q: Czy nie uważacie, że implementacja nowych armat na pociski HE na topowych czołgach japońskich zaburzy trochę rozgrywkę? Po co innym czołgom pancerz, skoro i tak taka armata zada im obrażenia 300+? Dodatkowo będzie to miało wpływ na misje osobiste, które polegają na odbijaniu przez pancerz obrażeń – w końcu te od pocisków HE się nie liczą do tego.
A: Nie, nie uważamy tak.
Q: Czy trend z usuwaniem pojazdów Premium z ograniczonym MM będzie kontynuowany?
A: Tak.
Q: Czy wizualny model Sheridana jest już skończony? Obecnie wygląda dosyć „meh” i bardziej jako projekt w toku, niż finalny model.
A: Tak, jest to finalny projekt, nie licząc kilku detali do poprawienia.
źródło: WoT Express
Nie wiem dlaczego jak wykupisz więcej niż jedną skórkę na czołgu ta poprzednia znika, Dlaczego nie ma możliwości wyboru po wykupionych skórkach?
Dlaczego szkolona na T-44 a potem na T-54 po przerzuceni z powrotem na T-44 zapomina jak się nim jeździło i trzeba szkolić ją na nowo?
i zasmażka
i zasmażka.
Zastanawia mnie kto układa te pytania, w każdym Q&A są te same i w dodatku te najgłupsze sie powtarzają.
Kolejna kwestia jest taka że po co Q&A jeśli mówią jedno a robią drugie…
to są pytania od radzie… znaczy rosyjskiej społeczności. Tak więc nie szukaj w tym logiki 🙂
Fajnie jak by zrobili tryb losowy dla słabych graczy.
Jasne… Frytki do tego ? 😉
Poprosze 😉