– Pierwsze zmiany w arcie są już widoczne w piaskownicy,
– Będzie info o piaskownicy w przyszłym tygodniu, oficjalne parametry pojazdów itp. (według Fotona 14 czerwca – przypis redakcji),
– Naszym zadaniem nie jest wykluczenie arty z gry, ale sprawienie, że będzie bardziej popularna i przydatna + żeby nie budziła negatywnych reakcji wśród graczy,
– Nie ma potrzeby otwierania serwera dla Azji Centralnej (jeszcze),
– Tak, Szwedzkie drzewko wejdzie w tym roku, ale nie ma dat, priorytetem jest teraz Piaskownica i balans,
– Działa gładkolufowe – Skupiamy się na innych zadaniach w tej chwili,
– Bitwy 50×50 – bez komentarza,
– Mamy pomysły na nowe tryby gry,
– „cheaty” (zabronione mody) – zamykanie stron nie jest rozwiązaniem problemu dla nas jako firmy, chcemy zmienić grę żeby używanie cheatów nie było konieczne, albo niepotrzebne,
– mapy Berlin i Paryż prawdopodobnie pojawią się na randomach,
– Teamkille nie będą usuwane – to część gry,
– Ostatnio zaczęliśmy prace nad drugim sezonem misji indywidualnych, ale żadnych szczegółów co do zasad i dat póki co,
– Ocena osobista według regionu, najlepszych graczy itp. – pracujemy nad tym, ale póki co żadnych szczegółów. To będzie złożony ranking.
Ź: WoT Express
Punkt: Naszym zadaniem nie jest wykluczenie arty z gry, ale sprawienie, że będzie bardziej popularna i przydatna + żeby nie budziła negatywnych reakcji wśród graczy, Jest bez sensu zmiany jakie zostały wprowadzone w serwerze sandbox-owym zmniejszenie 10 krotnie penetracji i 2 krotnie dmg-u zamienia artę z wkurzającej (dla niektórych) w całkowicie bezużyteczną. Przykład: Serwer sandboxowy T 92 ładujesz pół minuty strzelasz zadajesz ok.200dmg jeśli tak to miałoby wyglądać to dużo graczy przestanie grać w wota.