Wywiad z Maksymem Czuwałowem na Grand Finals 2016 przeprowadzony przez GohaMedia. Stenogram WOT Express.
– Po zmianie formatu e-sportu WoT nastąpił wzrost oglądalności rzędu 60%,
– Mody będziemy dodawać w ten sam sposób co dotychczas,
– W końcu wiemy co chcemy zrobić z zakazanymi modami. Niedługo ogłosimy wszystkie informacje, gdy tylko techniczne rozwiązania będą gotowe. Oczywiście trzeba mieć API dzięki któremu możemy współpracować tylko z ludźmi z którymi naprawdę chcemy,
– Poprawa interfejsu – będzie,
– Gogle VR – nasi chłopcy eksperymentują, tworzą prototypy. Chcemy być gotowi na wypadek gdyby w ciągu paru najbliższych lat pojawił się rynek i wzrósł popyt,
– W maju będzie dużo informacji o WoT,
________
A oto co ciekawsze odpowiedzi Maksima. Via WOT Express. Bardzo dużo ciekawych informacji.
– Wiemy doskonale, że polska gałąź czołgów jest bardzo ważna dla Polskiej Społeczności WoT. Wciąż pojawia się mnóstwo nieprawdziwych plotek,
– Nie wiemy jeszcze na 100% jak będzie dokładnie wyglądała polska gałąź ponieważ wciąż zbieramy informacje. Zależnie od tego czy uda nam się zebrać ich dostatecznie dużo podejmiemy decyzję czy stworzyć oddzielną gałąź, czy zrobić z niej część „wspólnej” gałęzi europejskiej,
– To problem nie tylko polskiej, ale i innych potencjalnych gałęzi,
– Dział historyczny współpracuje z wieloma krajami europejskimi (zbiera informacje na potrzeby tworzonych nacji) – m.in. z Polakami, Węgrami, Włochami, Szwedami itd.,
– Na chwilę obecną znaleźliśmy 12 projektów polskich czołgów,
– Polska linia jest planowana na 2017 r.,
– Czemu tak późno? Chcemy, żeby linia składała się z unikalnych maszyn, a nie tak jak było z liną chińską – z klonów już istniejących pojazdów,
– Oczywiście, że premki Polskie będą dostępne przed wprowadzeniem całej linii,
– Odnośnie do projektu TT Stanisława Lema. W grze pojawi się jeśli już to tylko w jakimś specjalnym trybie lub wydarzeniu,
– Pierwszy polski czołg – TKS z n.k.m 20A | LT-2, premium, Polska – jest wciąż w fazie testów i póki co nie zdecydowano nawet czy będzie to I czy II tier. Nie wiadomo tez czy będzie to premka czy regularna maszyna,
– Odnośnie do czołgu „Rudy”. Do jakiej linii go zaliczyć jest pytaniem czysto technicznym. Nie wykluczam, że decyzję taką zostawimy graczom (tylko z odpowiedzi nie wynika czy będzie to rodzaj plebiscytu czy każdy gracz sam w garażu sobie wybierze)
– Tryb Dominacji nie wypalił. Ale mamy kilka pomysłów jak go interesująco przerobić. Szczegóły w KTTS,
– Personalizacji czołgów póki co nie będzie, bo mamy na razie ważniejsze zadania. Ostatnimi czasy wprowadziliśmy całkiem sporo nowości do gry i z tym trzeba się uporać, zaprowadzić jakiś porządek,
– Nie usuniemy artylerii i nie zrobimy rzutów +\- 1 tier. To nie rozwiąże żadnego problemu,
– Różne czołgi tej klasy spełniają różne role w bitwie. Chcemy to uprościć,
– Problemy artylerii – długo ładuje, długo celuje i zadaje duże obrażenia. Zmienimy tą klasę,
– W obecnej chwili pracujemy nad całkowitym zrebalansowaniem czołgów, umiejętności załogi, nad wieloma detalami interfejsu,
– Kilka czołgów i map zostanie wprowadzonych w tym roku,
– Dalej pracujemy nad zróżnicowaniem dźwięków w grze,
– Pracujemy nad mapami HD,
– Nie odcinamy się od BigWorld, cały czas pracujemy nad nim i poprawiamy go. Pracowaliśmy głównie nad „serwerową” częścią i nie zamkniemy problemu ze względu na to, że nie jesteśmy zadowoleni z efektu,
– WoT na konsole wygląda nieźle i zamierzamy wprowadzić parę podobnych rozwiązań w wersji na PC. Testujemy zmianę warunków atmosferycznych,
Ciekawy wywiad.