World of Tanks 1.24 Test publiczny: Zmiany w pojazdach
BT-42 (Niemcy, Tier-5, LT, premium). Zmiany w stosunku do wersji 1.23.1.
Siła Ognia:
- Ładowanie działa: od 10,64 do 13,33 sekundy
- Częstotliwość strzałów działa: od 5,64 do 4,50
- Rozrzut podczas ruchu (maks.): od 0,25 (13,00) do 0,30 (15,60)
- Rozrzut podczas skrętu kadłuba (maks.): od 0,25 (11,99) do 0,30 (14,39)
- Średnia obrażenia na minutę 1 (HEAT): od 2 086 do 1 666
- Średnia obrażenia na minutę 2 (HEAT): od 2 086 do 1 666
- Średnia obrażenia na minutę 3 (HE): od 2 481 do 1 981
T 54D (Niemcy, Tier-9, MT, promocyjny). Zmiany w stosunku do wersji 1.23.1.
Siła Ognia:
- Czas celowania: od 2,40 do 2,59
- Rozrzut podczas ruchu (maks.): od 0,20 (8,00) do 0,25 (10,00)
- Rozrzut podczas skrętu kadłuba (maks.): od 0,20 (7,30) do 0,25 (9,13)
Tiger-Maus (Niemcy, Tier-9, HT, premium). Zmiany w stosunku do wersji 1.23.1.
Ogólne:
- Nowe informacje historyczne:
- Projekt superciężkiego czołgu ważącego 120 ton, nad którym prace prowadzono we wrześniu–grudniu 1942 roku. Projektanci planowali zamontować wieżę z Pz.Kpfw. Maus oraz wykorzystać zespoły silnikowo-przekładniowe, układ chłodzenia, podwozie i szereg innych komponentów z VK 45.02 (H). Czołg otrzymał nazwę Tiger-Maus. Projekt został przerwany, ale później został wznowiony w ramach prac nad modelem E 100.
AAT60 (USA, Tier-8, MT, premium). Zmiany w stosunku do wersji 1.23.1.
Siła Ognia:
- Kąty podnoszenia działa: od +15 do +20
- Penetracja dla 2 pocisku (HEAT) na odległości 500m: od 265 do 285
TS-60 (USA, Tier-9, MT, promocyjny). Zmiany w stosunku do wersji 1.23.1.
Ogólne:
- Koszt naprawy wytrzymałości czołgu: od 15 640 do 17 480 kredytów
Siła Ognia:
- Czas ładowania działa: od 7,19 do 8,25 sekundy
- Częstotliwość strzałów działa: od 8,34 do 7,28
- Celność na 100 m: od 0,40 do 0,38
- Rozrzut podczas ruchu (maks.): od 0,20 (7,00) do 0,25 (8,75)
- Rozrzut podczas skrętu kadłuba (maks.): od 0,20 (5,84) do 0,25 (7,30)
- Średnie obrażenia na minutę z 1 pociskiem (AP): od 3 338 do 2 911
- Średnie obrażenia na minutę z 2 pociskiem (HEAT): od 3 338 do 2 911
- Średnie obrażenia na minutę z 3 pociskiem (HE): od 4 297 do 3 748
Wytrzymałość:
- Wytrzymałość czołgu/HP: od 1 700 do 1 900
Mobilność:
- Moc silnika: od 850 do 800 KM
- Moc na tonę: od 15,45 do 14,55 KM/t
- Waga kadłuba: od 32 481 do 32 470 kg
- Waga podwozia: od 8 865 do 8 861 kg
- Waga czołgu: od 55 015 do 55 000 kg
FCM 2C (Francja, Tier-3, HT, premium). Zmiany dotyczące trzeciej iteracji supertestu.
Ogólne:
- Koszt naprawy wytrzymałości czołgu: od 1 200 do 900 kredytów
Siła Ognia:
- Początkowa prędkość lotu pocisku 3 (HE): od 550 do 505 m/s
Nemesis (Wielka Brytania, Tier-8, HT, promocyjny). Zmiany w stosunku do wersji 1.23.1.
Ogólne:
- Koszt naprawy wytrzymałości czołgu: od 7 980 do 7 410 kredytów
Siła Ognia:
- Początkowa prędkość lotu pocisku 1 (AP): od 1 010 do 1 000 m/s
- Początkowa prędkość lotu pocisku 2 (APCR): od 1 170 do 1 250 m/s
- Początkowa prędkość lotu pocisku 3 (HE): od 920 do 950 m/s
Wytrzymałość:
- Wytrzymałość czołgu/HP: od 1 400 do 1 300
Type 71 (Japonia, Tier-10, HT, drzewo technologiczne, mechanika: automatyczne zawieszenie hydropneumatyczne, chłodzenie działa). Zmiany w stosunku do wersji 1.23.1.
Maskowanie:
- Kamuflaż pojazdu w ruchu: od 2,28% do 2,22%
- Kamuflaż pojazdu w ruchu po oddaniu strzału: od 0,43% do 0,42%
Lätt Stridsfordon 120 (Szwecja, Tier-9, TD, promocyjny, mechanika: zawieszenie hydropneumatyczne aktywowane przyciskiem). Zmiany w stosunku do wersji 1.23.1.
Ogólne:
- Zmiana klasy czołgu: z „Promocyjny” na „Premium”.
- Dodany tag czołgu: „Zdobywanie obligacji”.
- Usunięty tag czołgu: „Unikalny”.
- Koszt naprawy wytrzymałości czołgu: od 14 250 do 10 500 kredytów
Siła Ognia:
- Czas ładowania działa: od 11,51 do 9,11 sekundy
- Częstotliwość strzałów działa: od 5,21 do 6,59
- Rozrzut podczas ruchu (maks.): od 0,40 (24,00) do 0,40 (20,00)
- Średnie obrażenia na minutę z 1 pociskiem (APCR): od 2 190 do 2 767
- Średnie obrażenia na minutę z 2 pociskiem (HEAT): od 2 190 do 2 767
- Średnie obrażenia na minutę z 3 pociskiem (HP): od 2 764 do 3 491
Siła Ognia w trybie oblężenia:
- Czas ładowania działa: od 8,82 do 9,11 sekundy
- Częstotliwość strzałów działa: od 6,80 do 6,59
- Czas mieszania: od 1,96 do 1,17
- Celność na 100 m: od 0,34 do 0,29
- Rozrzut podczas ruchu (maks.): od 0,10 (2,00) do 0,40 (4,00)
- Średnie obrażenia na minutę z 1 pociskiem (APCR): od 2 857 do 2 767
- Średnie obrażenia na minutę z 2 pociskiem (HEAT): od 2 857 do 2 767
- Średnie obrażenia na minutę z 3 pociskiem (HE): od 3 605 do 3 491
Mobilność:
- Maks. prędkość do przodu: od 60 do 50 km/h
- Maks. prędkość do tyłu: od 40 do 45 km/h
- Moc silnika: od 380 do 340 KM
- Moc na tonę: od 16,55 do 17,00 KM/t
- Opory dla gruntu: od 1,4/1,5/2,6 do 0,8/0,9/1,6
- Waga kadłuba: od 14 210 do 11 255 kg
- Waga czołgu: od 22 955 do 20 000 kg
Mobilność w trybie oblężenia:
- Maks. prędkość do przodu: od 20 do 10 km/h
- Maks. prędkość do tyłu: od 20 do 10 km/h
- Moc silnika: od 380 do 340 KM
- Moc na tonę: od 16,55 do 17,00 KM/t
- Opory dla gruntu: od 1,4/1,5/2,6 do 0,8/0,9/1,6
- Waga kadłuba: od 14 210 do 11 255 kg
- Waga czołgu: od 22 955 do 20 000 kg
Maskowanie w trybie oblężenia:
- Kamuflaż pojazdu w ruchu po strzale: od 3,26% do 3,09%
- Kamuflaż nieruchomego pojazdu po strzale: od 5,44% do 5,16%
BT-5 (ZSRR, Tier-3, LT, drzewo technologiczne). Zmiany w stosunku do wersji 1.23.1.
Siła Ognia:
- Wieża 1/2 – BT-5 Działo 2/2 – 37 mm automatyczne. OKB-2:
- Amunicja: od 165 do 168
Źródło: TAP
Czy tylko mi sie wydaje, ze nisko tierowe premium dostały nerfa a podobno nie mozna nerfic premium czolgow?
ale one sa dopiero testowane xd
No dobra, to kiedy nowy nerf Progetto 65 ? 😀
Widzę, że WG zaczęło balansować pojazdy opisami historycznymi. Super.
o0 cholera FCM 2C ale chciałbym tym zagrać, ciekawe czy kiedyś pojawi się ta linia z tymi czołgami
Type 71 Japonia, Tier-10, HT, drzewo technologiczne
„Zmiany w stosunku do wersji 1.23.1. Maskowanie:
Ten pojazd miał zostać poprawiony, żeby zwiększyć zainteresowanie i zachęcić graczy do grindowania drzewka i zdobycia go. No to poprawili, czuje się zachęcony.
Wreszcie skończymy z plagą kampiących Typów w krzakach niszczących balans na X tierze. Drastyczny nerf do camo jak najbardziej zasłużony.
zapomniales ze arta zapobiega campieniu?XD
Zamiast dać buffa Conceptowi 5 i/albo Type’owi 71, to nie.
Jeszcze Type lekkiego nerfa dostaje xD
Temu Tiger-Mausowi to mogli dodać chociaż 20mm na dolej płycie bo to jest porażka xD wzmianka historyczna fajowo.
Bardzo fajowa wzmianka. Wg wymyślając sobie Tiger-Mausa wymyśliło też dla niego historyjkę. O ile nie mam problemu z wymyślaniem czołgów przez Wargaming (bo gra nie jest historyczna, a gracze przynajmniej mają co robić w grze), o tyle zmienianie historii istniejących pojazdów nie jest w porządku. Prace nad Tiger-Mausem były prowadzone na przestrzeni września-grudnia 1942 roku? To interesujące, bo pomysł Mausa narodził się w pierwszej połowie 1942 roku, ale jego niekompletny prototyp został zaprezentowany późnym grudniem 1943 roku. Tak samo Tiger II – prototyp powstał pod koniec października, również 1943 roku. Poza tym jak to miało niby wyglądać? Projektanci skupiali się na stworzeniu dwóch maszyn od 0 i jeszcze nie zdążyli ich stworzyć, a już mieszali te dwa projekty ze sobą? Tak, tak Łorgejming, tak było.
według tego co kiedyś znalazłem to miał być kadłub od tiger I, ale pomysł stworzenia hybrydy porzucono na wstępnych planach
Moja wzmianka o tym, że dodanie historii jest „fajowe” to był oczywisty żart, co to w ogóle za zmianą xD
Zmiany w Type 71 po prostu „zabójcze” 😀 Jestem ciekaw czy chociaż jeden pracownik wargamingu zagrał tym czołgiem chociaż jedną bitwę…
Są papierowe czołgi ciężkie, ale mają albo magazynek, albo mobliność, a Type 71 nie ma nic. Nawet w pełni schłodzone działo sieje kalafiorami, jak jakiś Grille 15 😀
jak nie umiesz sobie grilla ustawic to ci sieje
Szwed konkretne zmiany. Czyli niedługo będę mógł się z nim zmierzyć swoim TS-5
drzewkowy amerykaniec jest twardszy niz ts-5
Co z tego skoro TS-5 zjada go na dpm
a z kumulami 300 peny też se radzi ? 😀