Piąty Early Access Armored Warfare!
Dzisiaj ruszył najnowszy beta test Armored Warfare. Przede wszystkim serwer będzie aktywny do 23.09 przez 24 godziny na dobę. Jeśli osiągnęliście coś podczas 4 beta testu, zachowaliście swoje badania.
GŁÓWNE FUNKCJE I ZMIANY PODCZAS 5 WERSJI EARLY ACCESS
- Nowy Tryb Szkoleniowy (PvE Operacja Królewskość – od teraz gracze będą mieli dostęp do nowej misji treningowej. Nowi gracze będą w niej mieli możliwość nauczenia się o mechanice gry.)
- Nowa mapa PVP – Zaginiona Wyspa
- Zmiany w PvE: Dwie nowe operacje PvE z całkowicie nowym interfejsem misji PvE o nazwie „mini-bossowie”, którzy mogą się pojawiać na mapach PvE, dodano też nowy poziom trudności „szalony”, dostępny tylko na pojazdach 8 poziomu.
- Dzienne misje PvE
- Nowe pojazdy – T92, XM1, M41, ERC 90, XM800T, XM8, Leopard 1A5, BMP-1P, Dragoon 300 90
- Nowa umiejętność klasowa czołgów lekkich („Override ECU”)
- Kamera pośmiertna (opcja umożliwiająca zobaczenie pojazdu, który nas zniszczył w filmowym replayu)
- System tytułów (tytuły dla graczy, dostępne po spełnieniu warunków, jak np. zdobycie osiągnięcia)
- Nowe nagrody dla drugiej połowy paska reputacji pojazdu: Gracze z pojazdami, które mają odblokowane wszystkie moduły (powyżej 50% reputacji) będą mogli dostawać dodatkowe bonusy w kredytach, tytułach, ulepszeniach i innych przez granie i zdobywanie dodatkowej reputacji dla danego pojazdu.
- Przerobiono interfejs statusu pojazdu
- Nowa funkcja interfejsu użytkownika: wskaźnik kamuflażu
- Francuskie tłumaczenie
- Znaczna poprawa wydajności
- Dużo poprawionych bugów
Wyłączono tymczasowo mechanizm Bazy, żeby wprowadzić do niego dodatkowe ulepszenia i poprawki.
Zmiany w Early Access 5
Wprowadzono Update 0.8.1374. W celu dalszego ulepszania gry wprowadzono wiele zmian, w tym:
Mechanizmy gry
- Znacznie zmniejszono koszt ulepszeń Mk. 2 i Mk. 3 (koszt dla Mk. 1 pozostał bez zmian, Mk.2 to 1.5x ceny Mk.1 (wcześniej 2x), Mk.3 to dwukrotność ceny Mk.1 (wcześniej 4x)
- Wprowadzono wsparcie dla różnych Przyczyn Śmierci kiedy jesteśmy pokonani. Zniszczono, Załoga zabita, Utonięto i Obrażenia od upadku
- Wyłączono mechanizm sprawdzania AFK w misji szkoleniowej
- Umiejętności załogi są wyłączone i nie mogą być włączone, kiedy członek załogi jest nieprzytomny
Zmiany w pojazdach
- Wyrzutnik granatów dymnych RDF/LT został usunięty
- Zmieniono nazwę Leopardów na „Leopard Variant MBT”
- Poprawiono wygląd M2 Bradley
- Buff XM8
- Leopard 2AV ma od teraz wyrzutnik granatów dymnych
Interfejs Użytkownika
- Poprawiono informacje od dealerów
- Powiększono rozmiar pola z nazwą czołgu
- Powiększono listę znajomych do 100
- Posiadacze Founder Packów dostaną tytuł „Fundator”
- Dodano wsparcie dla rozdzielczości 1280×1024
Mapy
- Wszystkie mapy PvP zaktualizowane do najnowszych wersji w celu usunięcia bugów
- Wszystkie mapy PvE zaktualizowane do najnowszych wersji w celu usunięcia bugów
- Poprawiono mapę PvE Snakebite – chodzi o problemy z kolizjami
Bugi i poprawki
- Poprawiono niektóre elementy tłumaczeń w kliencie
- Poprawiono niektóre błędy w polskim, francuskim i niemieckim tłumaczeniu gry
- Naprawiono interfejs umiejętności „Oznaczony cel”
- Dodano poprawny interfejs granatów dymnych dla XM8
- Wiele optymalizacji i poprawek do Bazy
- Naprawiono błąd, gdzie czasem nie wyskakiwały powiadomienia od dealerów
- Naprawiono błąd, gdzie gracze nie mogli zmienić specjalizacji członków załogi
- Naprawiono błąd, gdzie obrażenia od ognia w PvE nie były odpowiednio nagradzane
- Naprawiono błąd, gdzie gra nie usuwała umiejętności kiedy usuwano umiejętności załogi co prowadziło to podwójnego przydzielenia umiejętności
- Zatopione pojazdy płacą od teraz za naprawę i dostają informację o zatonięciu w raporcie po bitwie
- Naprawiono błąd, gdzie niektórzy gracze nie dostawali osiągnięcia za ukończenie samouczka
- Poprawiono niektóre błędy 32-bitowej wersji klienta
- Niektóre ustawienia graficzne zostały zmienione żeby zwiększyć wydajność gry na niskich i średnich detalach
- Naprawiono błąd, gdzie na niskich detalach nie pojawiały się sylwetki czołgów
- Naprawiono błąd z celowaniem w Ariete
- Naprawiono błąd, przez który czołgi SI i wraki mogły być niewidzialne po ponownym połączeniu do bitwy
- Naprawiono niektóre błędy powodujące wywalanie gry do pulpitu
- Naprawiono błąd powodujący, że niektóre laptopy używały wbudowanej karty graficznej (lub tej z procesora) zamiast dedykowanej podczas gry, co powodowało ekstremalnie niskie FPSy
- Naprawiono błąd pokazujący tylko 4/5 członków zespołu na ekranie raportu po zwycięstwie PvE
- Naprawiono wiele małych bugów i problemów
Do zobaczenia na polu bitwy!