Piąty Early Access Armored Warfare!

Dzisiaj ruszył najnowszy beta test Armored Warfare. Przede wszystkim serwer będzie aktywny do 23.09 przez 24 godziny na dobę. Jeśli osiągnęliście coś podczas 4 beta testu, zachowaliście swoje badania.

 

GŁÓWNE FUNKCJE I ZMIANY PODCZAS 5 WERSJI EARLY ACCESS

 

  • Nowy Tryb Szkoleniowy (PvE Operacja Królewskość – od teraz gracze będą mieli dostęp do nowej misji treningowej. Nowi gracze będą w niej mieli możliwość nauczenia się o mechanice gry.)
  • Nowa mapa PVP – Zaginiona Wyspa
  • Zmiany w PvE: Dwie nowe operacje PvE z całkowicie nowym interfejsem misji PvE o nazwie „mini-bossowie”, którzy mogą się pojawiać na mapach PvE, dodano też nowy poziom trudności „szalony”, dostępny tylko na pojazdach 8 poziomu.
  • Dzienne misje PvE
  • Nowe pojazdy – T92, XM1, M41, ERC 90, XM800T, XM8, Leopard 1A5, BMP-1P, Dragoon 300 90
  • Nowa umiejętność klasowa czołgów lekkich („Override ECU”)
  • Kamera pośmiertna (opcja umożliwiająca zobaczenie pojazdu, który nas zniszczył w filmowym replayu)
  • System tytułów (tytuły dla graczy, dostępne po spełnieniu warunków, jak np. zdobycie osiągnięcia)
  • Nowe nagrody dla drugiej połowy paska reputacji pojazdu: Gracze z pojazdami, które mają odblokowane wszystkie moduły (powyżej 50% reputacji) będą mogli dostawać dodatkowe bonusy w kredytach, tytułach, ulepszeniach i innych przez granie i zdobywanie dodatkowej reputacji dla danego pojazdu.
  • Przerobiono interfejs statusu pojazdu
  • Nowa funkcja interfejsu użytkownika: wskaźnik kamuflażu
  • Francuskie tłumaczenie
  • Znaczna poprawa wydajności
  • Dużo poprawionych bugów

Wyłączono tymczasowo mechanizm Bazy, żeby wprowadzić do niego dodatkowe ulepszenia i poprawki.

 

Zmiany w Early Access 5

 

Wprowadzono Update 0.8.1374. W celu dalszego ulepszania gry wprowadzono wiele zmian, w tym:

Mechanizmy gry

  • Znacznie zmniejszono koszt ulepszeń Mk. 2 i Mk. 3 (koszt dla Mk. 1 pozostał bez zmian, Mk.2 to 1.5x ceny Mk.1 (wcześniej 2x), Mk.3 to dwukrotność ceny Mk.1 (wcześniej 4x)
  • Wprowadzono wsparcie dla różnych Przyczyn Śmierci kiedy jesteśmy pokonani. Zniszczono, Załoga zabita, Utonięto i Obrażenia od upadku
  • Wyłączono mechanizm sprawdzania AFK w misji szkoleniowej
  • Umiejętności załogi są wyłączone i nie mogą być włączone, kiedy członek załogi jest nieprzytomny

Zmiany w pojazdach

  • Wyrzutnik granatów dymnych RDF/LT został usunięty
  • Zmieniono nazwę Leopardów na „Leopard Variant MBT”
  • Poprawiono wygląd M2 Bradley
  • Buff XM8
  • Leopard 2AV ma od teraz wyrzutnik granatów dymnych

Interfejs Użytkownika

  • Poprawiono informacje od dealerów
  • Powiększono rozmiar pola z nazwą czołgu
  • Powiększono listę znajomych do 100
  • Posiadacze Founder Packów dostaną tytuł „Fundator”
  • Dodano wsparcie dla rozdzielczości 1280×1024

Mapy

  • Wszystkie mapy PvP zaktualizowane do najnowszych wersji w celu usunięcia bugów
  • Wszystkie mapy PvE zaktualizowane do najnowszych wersji w celu usunięcia bugów
  • Poprawiono mapę PvE Snakebite – chodzi o problemy z kolizjami

Bugi i poprawki

  • Poprawiono niektóre elementy tłumaczeń w kliencie
  • Poprawiono niektóre błędy w polskim, francuskim i niemieckim tłumaczeniu gry
  • Naprawiono interfejs umiejętności „Oznaczony cel”
  • Dodano poprawny interfejs granatów dymnych dla XM8
  • Wiele optymalizacji i poprawek do Bazy
  • Naprawiono błąd, gdzie czasem nie wyskakiwały powiadomienia od dealerów
  • Naprawiono błąd, gdzie gracze nie mogli zmienić specjalizacji członków załogi
  • Naprawiono błąd, gdzie obrażenia od ognia w PvE nie były odpowiednio nagradzane
  • Naprawiono błąd, gdzie gra nie usuwała umiejętności kiedy usuwano umiejętności załogi co prowadziło to podwójnego przydzielenia umiejętności
  • Zatopione pojazdy płacą od teraz za naprawę i dostają informację o zatonięciu w raporcie po bitwie
  • Naprawiono błąd, gdzie niektórzy gracze nie dostawali osiągnięcia za ukończenie samouczka
  • Poprawiono niektóre błędy 32-bitowej wersji klienta
  • Niektóre ustawienia graficzne zostały zmienione żeby zwiększyć wydajność gry na niskich i średnich detalach
  • Naprawiono błąd, gdzie na niskich detalach nie pojawiały się sylwetki czołgów
  • Naprawiono błąd z celowaniem w Ariete
  • Naprawiono błąd, przez który czołgi SI i wraki mogły być niewidzialne po ponownym połączeniu do bitwy
  • Naprawiono niektóre błędy powodujące wywalanie gry do pulpitu
  • Naprawiono błąd powodujący, że niektóre laptopy używały wbudowanej karty graficznej (lub tej z procesora) zamiast dedykowanej podczas gry, co powodowało ekstremalnie niskie FPSy
  • Naprawiono błąd pokazujący tylko 4/5 członków zespołu na ekranie raportu po zwycięstwie PvE
  • Naprawiono wiele małych bugów i problemów

Do zobaczenia na polu bitwy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.