Wersja 1.13: pierwszy test publiczny
Krótka informacja: jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, w przyszłym tygodniu, 27 maja wystartuje pierwszy test publiczny aktualizacji 1.13. Jeśli coś pójdzie nie tak, test wystartuje następnego dnia.
przez Bin4r ·
Krótka informacja: jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, w przyszłym tygodniu, 27 maja wystartuje pierwszy test publiczny aktualizacji 1.13. Jeśli coś pójdzie nie tak, test wystartuje następnego dnia.
Po zapoznaniu się z wynikami testu możemy stwierdzić, że nowe mechaniki działają sprawnie i rozwiązują problemy, które mieliśmy otwierając Piaskownicę. W związku z tym, przeprojektowane pociski OB i zmiany w działach samobieżnych oraz innych typach pojazdów wejdą do gry. Po dodatkowych testach i poprawkach dla określonych pojazdów, usprawnienia te wejdą na serwery wraz z aktualizacją 1.13, która będzie gotowa przypuszczalnie w czerwcu. Zanim to jednak nastąpi, będziecie mogli wypróbować nowe mechaniki podczas testu publicznego.
Bin4r
Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!
Szybszy start z aktualizacją 1.27 – pobierz wcześniej!
22:02, 22 listopada 2024
Sklep premium / Twitch / World of Tanks
Oferty nie do przebicia na Czarny Piątek i misje na Dziękczynienie
21:57, 22 listopada 2024
e-sport / Twitch / World of Tanks
DROGA DO ZWYCIĘSTWA: NADESZŁY FINAŁY WCI 2024!
21:32, 22 listopada 2024
Wieści z SuperTestu / World of Warships
Nowe okręty – Zamknięte testy aktualizacji 14.0
20:29, 22 listopada 2024
Wyprzedaż elitarna – rzadkie okazje do odblokowania codziennie elitarnymi biletami
15:05, 8 listopada 2024
Czy powinniście korzystać z oferty wymiany drzewkowych czołgów?
16:43, 24 października 2024
Facebookowa Grupa Wot
Facebookowa Grupa WoWs
War Thunder na Facebooku
a jak bym teraz pobral to bym mogl jeszcze grac w testowy bo chce bardzo to moje marzenie
Ile będzie trwać ten serwer testowy?
jestem z powrotem 😀
kiedy odpalą te serwery do luja
UWAGA! UWAGA! Wotowskie świry jest już aktualizacja 😀
ok dzki za info
a masz link ?
jak jest to daj link a nie cieszysz cię jak… a nwm ale daj 🙂
nie ma linku
Dla zainteresowanym jutro w godzinach populudniowych powinien wystartować test wersji 1.13
no chyba nie
serwet testowy wystartuje jutro od 7.00-info pewne
ps Janczu nie rozwalaj biura WG-lepiej wstaw cos nowego na kanał np hitlerowski Lighttractor :)))
Ok xD, dzięki za info
arczi 🙂 ps zrobię za tydzień 🙂
no i jest 14 i co albo tak wieczorem jak w update 1.11.1 czyli tak około 16/17 godziną ale jeszcze czekamy 🙂
Zaczyna mnie to *******ć
mnie też :/
Kto jedzie ze mną do Mińska rozwalić im biuro pisze 123 xD
123 xD
123 xD
Najczęściej testowy jest w godzinach wieczornych
no czyli moja pamięć jest dobra 🙂
wie ktoś o której godzinie ten serwer
?
Niestety nie 🙁 ,ale przepuszczam że o 14 🙂
ok poczekam
OK 🙂
to zle przypuszczenia 🙂
jest aktualizacja moim zdaniem okolo 18 ale nwm 🙂
nie jednak coś się w WG zrąbało bo my jesteśmy w czasie CET(środkowo europejski) więc nwm o co chodzi
mi sie wydaje że to jest tego czasu CES czyli tej środkowej strefy czasowej a my jesteśmy 1 godzine na plus więc chyba będzie o 13
no zle ci sie wydaje
Ej niech ktoś napisze do wg i się spyta dlaczego nie ma jeszcze aktualizacji
napisz ty
OK, napisałem
a co X tierem byś zagrał, a nie masz?
ale co nie mam?
Mam parę X ale chyba będę testował arte i kołowce 🙂
jeszcze w kv2 i type 5 heavy zachodzą zmiany w tym update
Kv2 będzie o wiele mnie przyjemne i chyba je sprzedam z mojego konta 🙁 . A Type 5 heavy i tak już od dawna jest gównem za przeproszeniem.
HALO!!!! Wg dlaczego nie ma jeszcze aktualizacji serwera testowego! Nie po to instalowałem go dwie godziny 🙁
Czemu nie ma dalej aktualizacji a jest napis że jest 1.13 nad wersją gry
no właśnie!
Może będzie o ustalonej jakiejś godzinie
plis
da ktoś linka do tego serwera?
nie ma linku, jak ktoś ma serwer testowy 1.12.1 to będzie do niego aktualizacja
a masz zainstalowany testowy?
mam
Jak są trzy arty na stronę, to samemu grając kwadratem można się lepiej bawić w szukanie i niszczenie art przeciwnika. Ważne, aby zespół ładnie raportował kierunek skąd naleciał pocisk. Jak już jest info w jakim rejonie szukać, to sprawa jest z górki. Jak gnoje nie raportują to z nudów wali się w powolne heviki, ale ich pancerz to często marnowanie pocisków. Tylko kilka map ma ograniczone miejscówki i pozwala zaraz na początku na ślepo cyknąć jedną, a czasem dwie.
Oczywiście jak gram przykładowo medem to nie rozumiem czemu wszystkie trzy walą we mnie jakbym był najgroźniejszym pojazdem na mapie.
Wielkie bitwy wyłączyłem bo tam mój pech do wrogich art i ich upierdliwość sięgał zenitu.
Szkoda że ja zawsze trafiam na upośledzonych graczy na artach w moim teamie. Zawsze daję im dokładne pozycje skąd strzelają, i żadna nigdy nie kontruje…
strzelam i jadę w któryś bok i tyle mnie traficie a marnujecie czas zamiast pomóc drużynie tam gdzie potrzeba
Arty walą po medach, lightach i generalnie papierowych TD, bo to na nich robi się największe uszkodzenia. Strzelanie z małokalibrowych art w HT mija się z celem. Jak masz do wybory strzelić w meda za 600, a w HT za 200 to wybór jest raczej prosty. Ryzyko jest po prostu warte nagrody jaką się otrzymuje. Nawet takim T92 strzelanie w Mausa jest opłacalne tylko wtedy jak nie ma innego sensownego celu.
Ogłuszenie mało kogo obchodzi i nie daje żadnej satysfakcji dla arciarza, więc de facto pod ogłuszenie gra się tylko na odznaki biegłości, na CW i rankedach.
ty chyba nie grasz w tę grę – arty w lighty potrafią strzelać po 500, a w HT regularnie walą po 500-700
O, to, to! Wszyscy narzekają na arty, ale mało kto klika na mapę. A magazynkowy Francuz X poziomu najlepiej nadaje się właśnie do polowania na wrogich klikerów i wtedy mam największą zabawę.
Ograniczenie art do 2 na stronę i nerf dla kołowców. To powinno być priorytetem,
Ty arciarzu, po co ci arty w wocie ? po co je nerfią szkoda czasu i kasy którą płacą swoim pracownikom.Ja proponuję usunąć arty z gry i po problemie no i dać rekompensatę graczom którzy wbili arty.
Żadne rozwiązanie z wyżej wymienionych nie pomogą z problemem jakim jest artyleria. 3 arty w bitwie? to jakiś non sens. Ograniczyć do (2 art) w bitwie. Jedyne rozwiązanie jakie widze.
Grałem sporo na piaskownicy, zmiany HE na plus, a problem art dalej zostanie problemem, mimo proponowanego rozwiązania.
Arta zawsze pozostanie problemem chyba, że sposób rozgrywki nią by się zmienił (np. zamiana systemu satelity jakimś innym, albo zrobienie z nich niszczycieli czołgów bez pancerza z wysokokalibrowymi armatami, które miałyby możliwość strzelania z zza niewielkich pagórków, ale nie z końca mapy).
Przede wszystkim powinni ograniczyć ilość ary do dwóch, a najlepiej jednej na bitwę.
Wczoraj próbowałem zrobić misje na 279 grając is7 13 bitew i wymiękłem. 11 razy 3 arty na team i raz dwie i raz 1. Oni się zasłaniają, że nie ograniczą ilości arty bo kolejka i mm a tak właśnie ten ich mm wygląda. Jak dla mnie mogą zostawić tak jak jest a nawet dać bufa lekkiego ale jedna arta na team to max.
Niestety ale granie na X tierach mija się z celem przyjemnej gry.
bye bye 60TP na HE 🙁
lepiej późno niż wcale
czemu? Toż to szczepionka na Ebolę była 🙂
Już niedługo trzeba będzie używać trochę umiejętności żeby walczyć z ebolą
Natomiast sama ebola czy chieften to samograje i nawet słaby gracz robi super wyniki. Gdzie tu logika.
Trochę przesadzasz z tymi dobrymi wynikami u słabych graczy.
Chieftain i Ebola to bardzo ciężkie czołgi w grze. Wiedzą to dopiero ich posiadacze 😉
Walka z ebolą to nie problem. Ja na X gram full gold. Ebola jest papierowa 😉 Chieftain jedynie na wieżę jest małym problemem, ale ma garnek i już nie jest op 😉
Full gold – dlatego ta gra to srednia przyjemnosc, a X tiery to już kosmos
Imagine mieć pancerz, na którym opiera sie styl gry Twoim czolgiem (np type 5 heavy) i musieć walczyć z takim dumnym wallet wariorem, co Cie przebije za każdym razem we front wieży xD Nie nerf golda nie jest potrzebny, zróbmy kolejne premki!
no tak to najlepiej dać typowi 5 heavy starego trolla, którym strzeli w obrys czołgu i nawet najbardziej opancerzone walnie za chociaż te 400/500 i dać mu niesamowity pancerz – wtedy będzie w **** zbalansowany
umiejętności? ładujesz dwójeczkę i czekasz aż stanie prosto kadłubem, a jak masz małą pene to garnki lub sklejka bo wtedy masz lepszy kąt – cała filozofia
Nie testowałem ale chętnie sprawdzę batszmata jak ludzie reagują na „najmniej lobowe” pociski w sensie czy będą mieli czas na reakcje
A poza tym uważam ze Arty powinny zostać usunięte. 😂
smugi i ostrzeżenie o zbliżającym się pocisku arty na +. O reszcie się nie wypowiem bo nie testowałem.
„nowe mechaniki działają sprawnie”’
proste że tak!
a już za miesiąc nowy sandbox, bo przez 3 kwadraty nadal nie da się grać 😉