Wersja 1.13: pierwszy test publiczny

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

74 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Fabian

a jak bym teraz pobral to bym mogl jeszcze grac w testowy bo chce bardzo to moje marzenie

BLIXERtheTOXICgamer

Ile będzie trwać ten serwer testowy?

JanczuPL

jestem z powrotem 😀

pemkens

kiedy odpalą te serwery do luja

JanczuPL

UWAGA! UWAGA! Wotowskie świry jest już aktualizacja 😀

guwno

ok dzki za info

guwno

a masz link ?

lays345

jak jest to daj link a nie cieszysz cię jak… a nwm ale daj 🙂

JanczuPL

nie ma linku

Parin1331

Dla zainteresowanym jutro w godzinach populudniowych powinien wystartować test wersji 1.13

kto pytal

no chyba nie

arczi

serwet testowy wystartuje jutro od 7.00-info pewne
ps Janczu nie rozwalaj biura WG-lepiej wstaw cos nowego na kanał np hitlerowski Lighttractor :)))

JanczuPL

Ok xD, dzięki za info
arczi 🙂 ps zrobię za tydzień 🙂

Last edited 28 dni temu by JanczuPL
lays345

no i jest 14 i co albo tak wieczorem jak w update 1.11.1 czyli tak około 16/17 godziną ale jeszcze czekamy 🙂

KrzychuWojownik

Zaczyna mnie to *******ć

lays345

mnie też :/

JanczuPL

Kto jedzie ze mną do Mińska rozwalić im biuro pisze 123 xD

lays345

123 xD

Gównobelt

123 xD

Kto pytał

Najczęściej testowy jest w godzinach wieczornych

lays345

no czyli moja pamięć jest dobra 🙂

guwno

wie ktoś o której godzinie ten serwer
?

JanczuPL

Niestety nie 🙁 ,ale przepuszczam że o 14 🙂

guwno

ok poczekam

JanczuPL

OK 🙂

kto pytal

to zle przypuszczenia 🙂

kto pytal

jest aktualizacja moim zdaniem okolo 18 ale nwm 🙂

Comineq

nie jednak coś się w WG zrąbało bo my jesteśmy w czasie CET(środkowo europejski) więc nwm o co chodzi

Comineq

mi sie wydaje że to jest tego czasu CES czyli tej środkowej strefy czasowej a my jesteśmy 1 godzine na plus więc chyba będzie o 13

kto pytal

no zle ci sie wydaje

JanczuPL

Ej niech ktoś napisze do wg i się spyta dlaczego nie ma jeszcze aktualizacji

KrzychuWojownik

napisz ty

JanczuPL

OK, napisałem

1312

a co X tierem byś zagrał, a nie masz?

JanczuPL

ale co nie mam?

JanczuPL

Mam parę X ale chyba będę testował arte i kołowce 🙂

1312

jeszcze w kv2 i type 5 heavy zachodzą zmiany w tym update

JanczuPL

Kv2 będzie o wiele mnie przyjemne i chyba je sprzedam z mojego konta 🙁 . A Type 5 heavy i tak już od dawna jest gównem za przeproszeniem.

Last edited 28 dni temu by JanczuPL
Whiderowy1010YT_gunner

HALO!!!! Wg dlaczego nie ma jeszcze aktualizacji serwera testowego! Nie po to instalowałem go dwie godziny 🙁

Last edited 29 dni temu by Whiderowy1010YT_gunner
Pikox_Danger

Czemu nie ma dalej aktualizacji a jest napis że jest 1.13 nad wersją gry

Whiderowy1010YT_gunner

no właśnie!

Whiderowy1010YT_gunner

Może będzie o ustalonej jakiejś godzinie

szymonka2

plis
da ktoś linka do tego serwera?

Whiderowy1010YT_gunner

nie ma linku, jak ktoś ma serwer testowy 1.12.1 to będzie do niego aktualizacja

Gravedigger

a masz zainstalowany testowy?

Whiderowy1010YT_gunner

mam

Powhatan

Jak są trzy arty na stronę, to samemu grając kwadratem można się lepiej bawić w szukanie i niszczenie art przeciwnika. Ważne, aby zespół ładnie raportował kierunek skąd naleciał pocisk. Jak już jest info w jakim rejonie szukać, to sprawa jest z górki. Jak gnoje nie raportują to z nudów wali się w powolne heviki, ale ich pancerz to często marnowanie pocisków. Tylko kilka map ma ograniczone miejscówki i pozwala zaraz na początku na ślepo cyknąć jedną, a czasem dwie.
Oczywiście jak gram przykładowo medem to nie rozumiem czemu wszystkie trzy walą we mnie jakbym był najgroźniejszym pojazdem na mapie.
Wielkie bitwy wyłączyłem bo tam mój pech do wrogich art i ich upierdliwość sięgał zenitu.

blitz

Szkoda że ja zawsze trafiam na upośledzonych graczy na artach w moim teamie. Zawsze daję im dokładne pozycje skąd strzelają, i żadna nigdy nie kontruje…

in02

strzelam i jadę w któryś bok i tyle mnie traficie a marnujecie czas zamiast pomóc drużynie tam gdzie potrzeba

ArcistaArtista

Arty walą po medach, lightach i generalnie papierowych TD, bo to na nich robi się największe uszkodzenia. Strzelanie z małokalibrowych art w HT mija się z celem. Jak masz do wybory strzelić w meda za 600, a w HT za 200 to wybór jest raczej prosty. Ryzyko jest po prostu warte nagrody jaką się otrzymuje. Nawet takim T92 strzelanie w Mausa jest opłacalne tylko wtedy jak nie ma innego sensownego celu.
Ogłuszenie mało kogo obchodzi i nie daje żadnej satysfakcji dla arciarza, więc de facto pod ogłuszenie gra się tylko na odznaki biegłości, na CW i rankedach.

1312

ty chyba nie grasz w tę grę – arty w lighty potrafią strzelać po 500, a w HT regularnie walą po 500-700

Eryk

O, to, to! Wszyscy narzekają na arty, ale mało kto klika na mapę. A magazynkowy Francuz X poziomu najlepiej nadaje się właśnie do polowania na wrogich klikerów i wtedy mam największą zabawę.

Taso

Ograniczenie art do 2 na stronę i nerf dla kołowców. To powinno być priorytetem,

Ojczyn

Ty arciarzu, po co ci arty w wocie ? po co je nerfią szkoda czasu i kasy którą płacą swoim pracownikom.Ja proponuję usunąć arty z gry i po problemie no i dać rekompensatę graczom którzy wbili arty.

twojamatka

Żadne rozwiązanie z wyżej wymienionych nie pomogą z problemem jakim jest artyleria. 3 arty w bitwie? to jakiś non sens. Ograniczyć do (2 art) w bitwie. Jedyne rozwiązanie jakie widze.

doom7ord

Grałem sporo na piaskownicy, zmiany HE na plus, a problem art dalej zostanie problemem, mimo proponowanego rozwiązania.

SUS

Arta zawsze pozostanie problemem chyba, że sposób rozgrywki nią by się zmienił (np. zamiana systemu satelity jakimś innym, albo zrobienie z nich niszczycieli czołgów bez pancerza z wysokokalibrowymi armatami, które miałyby możliwość strzelania z zza niewielkich pagórków, ale nie z końca mapy).

Donnie

Przede wszystkim powinni ograniczyć ilość ary do dwóch, a najlepiej jednej na bitwę.

dziadyga

Wczoraj próbowałem zrobić misje na 279 grając is7 13 bitew i wymiękłem. 11 razy 3 arty na team i raz dwie i raz 1. Oni się zasłaniają, że nie ograniczą ilości arty bo kolejka i mm a tak właśnie ten ich mm wygląda. Jak dla mnie mogą zostawić tak jak jest a nawet dać bufa lekkiego ale jedna arta na team to max.

doom7ord

Niestety ale granie na X tierach mija się z celem przyjemnej gry.

Edek

bye bye 60TP na HE 🙁

Płacz pomidorów

lepiej późno niż wcale

Edek

czemu? Toż to szczepionka na Ebolę była 🙂

Heh

Już niedługo trzeba będzie używać trochę umiejętności żeby walczyć z ebolą

SuItan_Kosmitow

Natomiast sama ebola czy chieften to samograje i nawet słaby gracz robi super wyniki. Gdzie tu logika.

doom7ord

Trochę przesadzasz z tymi dobrymi wynikami u słabych graczy.

Kto pytał?

Chieftain i Ebola to bardzo ciężkie czołgi w grze. Wiedzą to dopiero ich posiadacze 😉

Kto pytał?

Walka z ebolą to nie problem. Ja na X gram full gold. Ebola jest papierowa 😉 Chieftain jedynie na wieżę jest małym problemem, ale ma garnek i już nie jest op 😉

Anonim

Full gold – dlatego ta gra to srednia przyjemnosc, a X tiery to już kosmos
Imagine mieć pancerz, na którym opiera sie styl gry Twoim czolgiem (np type 5 heavy) i musieć walczyć z takim dumnym wallet wariorem, co Cie przebije za każdym razem we front wieży xD Nie nerf golda nie jest potrzebny, zróbmy kolejne premki!

1312

no tak to najlepiej dać typowi 5 heavy starego trolla, którym strzeli w obrys czołgu i nawet najbardziej opancerzone walnie za chociaż te 400/500 i dać mu niesamowity pancerz – wtedy będzie w **** zbalansowany

1312

umiejętności? ładujesz dwójeczkę i czekasz aż stanie prosto kadłubem, a jak masz małą pene to garnki lub sklejka bo wtedy masz lepszy kąt – cała filozofia

Walcz_y

Nie testowałem ale chętnie sprawdzę batszmata jak ludzie reagują na „najmniej lobowe” pociski w sensie czy będą mieli czas na reakcje
A poza tym uważam ze Arty powinny zostać usunięte. 😂

GaszeKiepy

smugi i ostrzeżenie o zbliżającym się pocisku arty na +. O reszcie się nie wypowiem bo nie testowałem.

Last edited 1 miesiąc temu by Violet_Her0
impo

nowe mechaniki działają sprawnie”‘
proste że tak!
a już za miesiąc nowy sandbox, bo przez 3 kwadraty nadal nie da się grać 😉