- Następny post Strzelnica – odcinek 243
- Poprzedni post Armada: Gorizia
-
Wieści z SuperTestu / World of Warships
Zmiany w testowanych okrętach – Zamknięte testy 13.11
11:17, 21 listopada 2024
-
Wyprzedaż elitarna – rzadkie okazje do odblokowania codziennie elitarnymi biletami
15:05, 8 listopada 2024
-
Czy powinniście korzystać z oferty wymiany drzewkowych czołgów?
16:43, 24 października 2024
-
KrzysieQQ mówi:
-
J 23 mówi:
-
bino1980 mówi:
-
Geronimo1979 mówi:
Facebookowa Grupa Wot
Facebookowa Grupa WoWs
War Thunder na Facebooku
rykoszet.info
82 User(s) Online
Join Server
o której odpalja serwa?
Jak dla mnie to załoga- to nieporozumienie totalne. Zmiany które będą ciężkie do ogarnięcia dla dobrych graczy nie wspominając już o tych początkujących.
HE- koncept dobry ale zabrano niektórym pojazdą ich mechanikę (FV4005 i godzilla i inne trole w grze)
Arta- dobre zmiany lecz jeszcze trochę można je dopracować. Pociski ap są totalnie useless kiedy HE trafiasz za podobną wartość. Tor lotu pocisku do wyrzucenia, bezsensowna zmiana.
HE – całkowicie na tak. W końcu koniec plutonów z NISZY niszczących grę na randomach przez HE.
Załoga 2.0 – pomysł git, ale instruktorzy powinni dawać więcej. Zauważmy, że w obecnym wocie granie na załodze, która zostanie zmieniona na instruktorów. To 3 perki są już wystarczające. Po zmianie będzie dawał on dużo mniej. Niektóre perki dają za mało. Inne to syf. Możliwość konwersji x załóg w 1.
Zmiany arty – Wystarczy ograniczenie do 1 arty. Po tych zmianach jak zobaczysz info, że arta do ciebie strzela to się wk**wisz przed dostaniem. Dla ogarniętych arciarzy (takich co mają po 3 moe) to jest buff. A dla rozje**nych 60 latków to zmiana na minus. Jednak dalej uważam, że wystarczy ograniczenie do 1 arty.
Ale ograniczenia do 1 arty nie bedzie rozumiesz
HE – nie – do poprawy jest spam Goldem i Medy z 340 pen gold vs TD 280 na podstawowej
Załoga 2.0 – w obecnej wersji nie – sam pomysł tak.
Bez magicznych perków reload vs gąski
Bez instruktorów, za to z doliczeniem zerowych perków
3 czołgi na załogę – tak ale można łączyć 3 załogi w jedną i PD się im sumuje
Arty – zamiast magicznych żarówek, strzałek dźwięków i podskoków – 2 arty na bitwę. Do testowania stun – 10% np? Może mniej misji na arte w kampanii krajowej żeby nie grać pod nagrody.
Only that simple.
Według cb Zmiany HE
He ZoStAfCiE gOlDeM nIeCh SiĘ zAjMoM bO sĄ zA kReDyTy I kAżDy I jA tEż MoGę Z nIcH sTrZelAć
Tak dokładnie tak uważam. DzIęKóje sa KoMentaSZ
HE sa do poprawy bo przez nie pancerz traci na wartości. Ten uczuć kiedy ktoś klika na Ciebie prawnym i dostajesz za 400 a ty musisz przycelować a już mie wspomne o podpalanie S.q w wieżę bez przebicia
Ja bym wolał zamiast się bawić z tymi artami po prostu zmniejszył liczbę do 1 na drużynę oraz zwiększył zasięg ogłuszenia ale zmniejszył jego efektywność o np. połowę
ale u wg nic nigdy nie idzie zgodnie z planem
Lodówka i godzilla dostaną niezłego buffa, pancerza za gąskami jest słaby w większości ciężkich, wystarczy lekko zepsuty sidescrap i dostaniesz gonga za 1800. Za to, teraz już nic poza artą nie wyjmie ciężkich na dobrej pozycji, co prowadzi do jeszcze większego zgnuśnienia gameplayu na tak zwanych m0rd0wniach.
A ja właśnie idę sobie pograć w WoTa artami i będę wam goowno zrzucał z nieba 🙂
Zgadzam sie, ja zawsze jak widze jakiegos koxika zielonego w gore w jakims proggeto albo innym op czolgu to sie focuje na dziadzie nawet jak klepne mu mniej dmg bo sie troche schowal.
Za to progetto full respect 🙂
Mam to samo czym więcej płakani na arte tym chętniej nią gram . I przed ten weekend grania tylko arta zauważyłem że wyzywaja mnie tylko ciężkie czołgi stojące z td-kami w krzakach xD
HE- tak, koniec bezmyślnego strzelania gdzie popadnie, działanie pocisków bardziej przewidywalne.
Załoga 2.0- Do poprawy, sam kierunek całkiem ciekawy.
Rebalans arty- na plus, ale trochę za mało nerfów.
HE – tak
załoga 2.0 – nie, ale jak poprawią to tak
nerf arty – TAK + 1 na team
Jedynie załoga 2.0 mi się nie podoba, jeżeli chodzi o arty to zmiana na plus z tym perkiem i smugą po strzale. Hmm he w końcu bedą wykorzystane to ich początkowego założenia czyli dobijania i zdejmkwaniu capa nie będzie już husarzy full he a czołgi typu maus dostaną 2 życie
Czołgi typu maus lane są z golda, nawet Lewym. Drugie życie dostaną chiptejny i ebole. Dobrze, że zablokowali je w rankedach, bo bym chyba musiał wybadać jakąś artę za schematy…
Taki Maus czy E100 ma dużo innych wad więc zyskają na zmianach HE, natomiast taka ebola i chieftain dostaną darmowego buffa. I jak się dobrze ustawia to już w ogóle nic się im nie zrobi (albo w bitwach na 8 gdzie drugi team dostanie jakaś e5…)
Załoga 2.0 – totalne nieporozumienie
Arta 2.0 – rozwiązywanie problemów tworząc kolejne problemy
HE – głupoty
WG ogarnijcie się!
Hmm, w sumie fajny pomysł
można też znerfić artę i ograniczyć 1 na team
znerfic arty wystarczy zmniejszyc łatwosc ogluszania, czyli dac na droge pestki i po sprawie, wtedy ogluszaloby sie tylko na klanowkach bo czerwone ameby by nie bylo stac na tak drogie pociski
Idiotyczne zmiany.
1. He bezużyteczne totalnie
2. Misz masz nasrany z załogą
3. Arta jeszcze mocniejsza no xD
mam nadzieję że te zmiany nie wejdą w życie, bo popsują tą śmieszną giereczkę jeszcze bardziej
Gra potrzebuje zmian bo sama by z czasem umarła.
Zaloga 2,0 tez jeszcze będzie czy juz po niej? Pytam z ciekawości
Będzie, pewnie z drobnymi poprawkami i z wyjaśnieniem, że ze względu na wyniki testów ta iteracja nie będzie odzwierciedlać dalszych prac i że powinniśmy docelowo oczekiwać kolejnej piaskownicy z załogą 2.0 po zmienionych założeniach.
Bo załoga 2.0 i tak wejdzie, choćby nawet mocno zmieniona.
Krótko. He ? NIE. Załoga 2.0 ? NIE. Nerf Art ? NIE
He? TAK. Załoga 2.0? W tej wersji NIE. Nerf Art? Oczywiści że TAK.
Z tym „nerfem art” za dużo powiedziane…
jest to nerf, ale na nic lepszego nie mozemty liczyc, wg nie ograniczy liczby art
Ograniczenie art do 1 lub 2 na bitwe spowoduje iz praktycznie w każdej bitwie będzie arta… tak mamy jeszcze gry bez art. Ogłuszenie to najgłupsza mechanika jaką wymyślili, znacznie lepiej było z stara dobra arta, w najgorszym wypadku mogłeś iść grać kolejną gre, a teraz siedzisz na ogłuszeniu 5min gry jak masz focus…
Mam nadzieję że zmiany pocisków HE nie wejdą. To jeden z najgorszych pomysłów WG.Troll tanki mocno ta tym stracą mimo że obecnie nie są op.Czołgi takie jak KV2 czy lodówka mają swoich fanów.Co do arty to WG trocęe źle się za to wzieło.Wystarczyło ograniczyć liczbe artyleri to dwóch na stronę, zlikwidować lub skrócić ogłuszenie i pozwolić na pominiecie jednej klasy w misjach(większość graczy pominęło by artę).
co do HE to było mowione ze czolgi takie jak FV czy KV2 ktorych glownym typem pociskow sa HE beda traktowane inaczej, gdybys zagral, lub poczytal to bys o tym wiedzial. Co do arty to wiadomym jest ze WG nie ograniczy na pewno liczby artylerii i dalej beda po 3 w druzynie, wiec takie zmany sal epsze niz zadne, kazda zmiana ktora nerfi arte jest dobra.
Rozumie ze grales na testowym FV i KV2 i z doswiadczenia twierdzisz ze nic sie u nich nie zmienilo w porownaniu to aktualnego serwera EU?
nie, nie i nie. To są pierwsze zmiany wg od dawna, które mają sens i mi się podobają. Bardzo dobrze że tak nerfią HEki, w końcu husarze i inne boty nie będą strzelać bez celowania w wieże 260 za 400. Co innego troll tanki które są bardzo niecelne, ale i wcześniej i teraz pozostaną losowe, gdzie wejdzie to wejdzie. Jednak ta zmiana nie nerfi czołgów z trollem, bo ostatecznie średni dmg uzyskany na nich będzie podobny. a HESHy wg mówi że póki co nie rusza, ktoś strzela ze zwykłych HEków na lodówce i godzilli ?
Zmiany w arcie są genialne, w końcu arciarz będzie musiał pomyśleć którego rodzaju pocisku użyć, żeby osiągnąć jakiś rezultat. + misje na arte będą łatwiejsze do zrobienia, np. z krytycznymi – przede wszystkim bardziej przewidywalne. Ale co prawda to prawda, 3 arty na team na 10 tierach to dalej będzie udręka i te zmiany owszem pomogą, ale nie rozwiążą sprawy. Przynajmniej będzie można część pocisków próbować omijać (z tym perkiem na detekcję słuchową czy coś takiego)
wchodźcie na piaskownice i testujcie jak sie wam gra zmieni. bo są to zmiany naprawdę uprzyjemniające rozgrywkę w wielu aspektach
To ja Ci życzę jak najwięcej strzałów na lodówce za 100 dmg płacąc za każdym przeładowaniem 8 tys – skoro tak Ci się to podoba
A ma ten 260 gdzieś jakiś weakspot na wieży? Ile potrzeba, żeby go przebyć 400 peny? Jaki ma to sens?
Ktoś wie jak ustawić medal, tak żeby był obok nazwy użytkownika podczas bitwy. Pytam z ciekawości, bo gdy klikam w mój nick w garażu, a później w to miejsce na medal w lewym górnym rogu, to pokazują mi się tylko „brakujące medale”, a w sali chwały, czy jak się to tam nazywa, mam jakieś różne „medale”, na które nawet nie mogę kliknąć, jedynie najechać żeby się dowiedzieć skąd są.
możesz dodać tylko odznaki
Medalem bym tego nie nazwał, raczej odznaka lub jak ja to mówię wstega.
Zdobywasz to za ukończenie całej etapu kampanii pierwszej czy drugiej, dla przykładu na stug iv czy excalibur.
Inne możesz zdobyć na wydarzeniach, ostatni dla przykładu był za piec kluczy z okazji urodzin WoTa.
No i super. Grajcie na tym sandboxie i rzetelnie wypełniajcie ankietę. To ma znaczenie 😉