Misja zwiadowcza: Zmiany pogodowe – wyniki
Czołgiści!
Dziękujemy za bezcenne opinie podczas misji zwiadowczej: Zmiany pogodowe. Oto szczegółowy opis tego, co udało Wam się osiągnąć.
Udział:
Rozegrane bitwy: Ponad 21 151 000!
Zaangażowani gracze: Ponad 672 000 dowódców dołączyło do walki.
Ankiety: Prawie 200 000 graczy wypełniło 626 508 kwestionariuszy.
Top 3 najczęściej wybierane klasy czołgów:
Czołgi ciężkie: 33,5%
Czołgi średnie: 30,7%
Niszczyciele czołgów: 19,7%
Twoja opinia, nasz cel:
Uważnie monitorowaliśmy Wasze komentarze i naprawdę doceniliśmy spostrzeżenia z ankiet. Wydarzenie podkreśliło Waszą dużą aktywność i przemyślane zaangażowanie w proponowane przez Nas zmiany.
Odbyło się wiele dyskusji na kilku platformach (Discord/Reddit/YouTube) i bierzemy pod uwagę wasze sugestie. Zarówno współpracownicy, jak i gracze dostarczyli cennych informacji.
Zauważyliśmy też dyskusje na temat systemu wykrywania i innych zasad rozgrywki w strefach objętych efektami lokalnej pogody.
Co dalej?
Mechanika lokalnej pogody znacząco zmienia rozgrywkę, ale w obecnej formie nie pojawi się w bitwach losowych.
Na podstawie waszych opinii zbadamy zmiany w zmianach pogodowych, aby zapewnić zachowanie unikalnej atmosfery i jednocześnie nie zakłócić podstawowych mechanizmów rozgrywki.
Aby pomóc graczom zwizualizować dane, zebraliśmy mapy cieplne, aby pokazać różnicę między serwerem na żywo a misją rozpoznawczą.
Pozycje drużyny:
Żółte kropki – lewa baza
Niebieskie kropki – prawa baza
Dane odzwierciedlają, gdzie gracze koncentrują się najbardziej podczas walki. Im większe skupisko punktów, tym częściej gracze koncentrują się na tym obszarze.
Wnioski:
Gracze stali się bardziej aktywni w zbliżaniu się do siebie w strefach pogodowych ze względu na spadek liczby strzałów z pozycji TD.
Niszczyciele czołgów – niebieski
Czołgi ciężkie – pomarańczowy
Czołgi lekkie – czerwony
Czołgi średnie – turkusowy
SPG – zielony
Im większe skupisko kwadratów, tym więcej graczy jest obecnych, co wskazuje na częste stosowanie określonej taktyki w danym obszarze.
Wnioski:
Na serwerze Live niszczyciele czołgów (TD) skupiali się głównie na grze w centralnym korytarzu, gdzie mogli wygodnie operować. Jednak w misji rozpoznawczej czołgi rozrzucone były po całej mapie i angażowały się w wielu kierunkach, prezentując bardziej zróżnicowane podejście taktyczne. W przypadku czołgów lekkich (LT) na serwerze Live gracze aktywnie wykorzystywali wydmy w górnej strefie pogodowej. W misji rozpoznawczej obszar ten był zajmowany głównie przez czołgi średnie. Zmiana ta jest prawdopodobnie spowodowana słabszym pancerzem czołgów lekkich, przez co gracze niechętnie angażują się w konfrontacje na bliskim dystansie.
Niszczyciele czołgów – niebieski
Czołgi ciężkie – pomarańczowy
Czołgi lekkie – czerwony
Czołgi średnie – turkusowy
SPG – zielony
Im większe skupisko kwadratów, tym więcej graczy jest skoncentrowanych w określonym obszarze, co wskazuje na częste stosowanie określonej taktyki.
Wnioski:
W misji zwiadowczej niszczyciele czołgów (TD) i czołgi ciężkie (HT) zaczęły aktywnie zbliżać się do centrum mapy. Jednak czołgi lekkie (LT) były zauważalnie nieobecne w centralnych obszarach.
Niszczyciele czołgów – niebieski
Czołgi ciężkie – pomarańczowy
Czołgi lekkie – czerwony
Czołgi średnie – turkusowy
SPG – zielony
Im bardziej podświetlony jest okrąg, tym większa jest koncentracja graczy w danym obszarze. Rozkład klas pojazdów jest reprezentowany przez sektory w różnych kolorach.
Wnioski:
W misji zwiadowczej czołgi ciężkie (HT) zaczęły aktywnie dominować w kierunku wschodnim, szczególnie na zalesionym obszarze.
Efekty wizualne i wydajność:
Rozumiemy, jak bardzo cenicie imponujące efekty wizualne obok wysokiej wydajności. Wielu graczy wyraziło uznanie dla ogólnej koncepcji i wizualizacji, ale nie kosztem wydajności.
W przyszłych aktualizacjach będziemy dążyć do:
Poprawy jakości efektów lokalnej pogody.
Zmniejszenia zapotrzebowania na zasoby w celu uzyskania lepszej wydajności w waszych systemach.
Dziękujemy za niesamowite wsparcie i opinie.
Bądźcie czujni, aby otrzymywać więcej aktualizacji.
Generalnie nie podobają mi się te śmieszne efekty pogodowe, chyba że chodzi o trzecią mapkę od góry, tam się nie da grać, więc każdy zmiana to tylko na lepsze
wniosek jest taki ze próbują na sile wykluczyć snajpiace tedeki, ta gra się stacza
Czy zmiany pogodowe nie mogły by być tylko fajnym dodatkiem do gry, bez wpływu na rozgrywkę? Tak po prostu? Po co mieszać w grze, skoro i tak na końcu zawsze wszystko zamiata cheat WG zwany potocznie RNG?
To była strasznie idiotyczna opcja. Niby czołgi poza strefą nie mogły widzieć czołgów znajdujących w strefie, ale dlaczego pojazdy obecne w strefie, spotowały siebie w normalny sposób? Przecież deszcz, mgła, dym, czy burza piaskowa powinny ograniczać widoczność w strefie do kilkunastu metrów, a tymczasem nic takiego nie miało miejsca. Całe szczęście, że tego nie wprowadzą, bo to byłaby porażka.
Gdzie jest ALA?
Fajna była, trochę popisana na rękach ale miło było Popatrzeć ….. ach te stare czasy. 🙁
Pewnie miała już dość stulejarzy.
Napisać ka..py ( potoczna nazwa w Polsce braci UK,RUS,..) i komentarz usunięty ?
Nie potocznie, tylko pogardliwe.
Nie w stosunku do UK, RUS, tylko w stosunku do Rosjan.
UK to raczej powszechny skrót od United Kingdom, a Ukraina którą pewnie miałeś na myśli to UA.
Ale czego oczekiwać od kogoś z wypranym łbem.
UK Mój błąd. Potocznie czy pogardliwie ? PiS będzie Pisiorem ! PO agenturą niemiecką. UA RUS kacapem chyba że Ślązak powie że jest Polakiem
Czy to jest rosyjski portal?
Czy my chcemy na nim odnosić się z szacunkiem do rosyjskich agresorów?
Rozumiem, że gra jest biało=ruska, ale taka chora ,,polityczna poprawność” to tylko u radka/tuska.
Do bardziej obcykanych graczy. Gdzie w ustawieniach mogę coś zmienić ? Na randomach staram się spotować, itp,.. piszę na czacie co i jak po English a odpowiedź większości jest w pisowni kacapskiej.Gram tylko na serwer 2.
czego nie rozumiesz? dostajesz odpowiedzi w swoim ojczystym języku
A czy napisalem ze czegos nie rozumiem ??
Całe szczęście