Prosto z Supertestu: Object 452K cz. II
Tier: HT-10, ZSSR, specjalny
Wytrzymałość: 2300
Moc silnika: 750 KM
Waga: 55 t
Moc na tonę: 13,6 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 35 / – 15 km / h
Prędkość obrotu: 30 °/s
Prędkość obrotu wieży: 20 °/s
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 730 m
Pancerz kadłuba: 120 210 / 70 100 / 50
Pancerz wieży: 120 130 / 130 / 60
Działo:
Uszkodzenia: 560 / 560 / 700
Penetracja: 260 / 320 / 65
Szybkostrzelność: 4 4,17
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 240 2 336
Czas przeładowania: 15 14,38 s
Rozrzut na 100 m: 0,4 0,38
Czas celowania: 2,5 2,4 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -7 ° / +20 °
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Celowniczy, Kierowca-Mechanik, Ładowniczy
Ź: wotclue
Wieża wydaje się za słaba jak na HT. Wystarczy przeciwnik nieco wyżej i będzie wsysał wszystko. Poza tym, nie wiem, może robi się już ze mnie maruda, ale po co nam kolejny ruski HT, który schemat gry ma z grubsza taki sam jak IS-4 czy 705A, nie licząc innej alfy? Niby nowość, a tak naprawdę w kółko to samo. Ja bym wolał żeby zajęli się przywróceniem starych map, które już bodaj 5 lat czekają odkąd weszła wersja HD, a nie wspomnę nawet o kilku które usunięto wcześniej praktycznie bez powodu. To powinno być priorytetem dla WG.
Misiasty. Będzie dobry!
HA! Płyta 210 nie 120! Widziałem, że Sergiej się rypnął! Ile to ciężarków nie pchałem w ładownie, ni butelka ni zagryzka 55t nie wykręci… Mimo wszystko niech ktoś go dopyta czy faktycznie zaspawać naciągające kółka, bo maszyna wciąż przekracza 40km/h…