Rzut oka na plany #3: Nowe japońskie czołgi ciężkie, powrót Waffenträgera, Mirny-13 i wiele więcej!
Dowódcy!
Witajcie w naszym najnowszym przeglądzie rzeczy, które mają się pojawić w grze, aktualizacji i nadchodzących wydarzeń, nad którymi właśnie pracujemy. W kwietniu mówiliśmy już o nowej linii brytyjskich czołgów kołowych i już niedługo trafią one na pola bitew. Teraz nadszedł czas rzucić spojrzeć na nowe japońskie czołgi ciężkie, następne na liście naszych deweloperów.
Obejrzyjcie nasz najnowszy film Rzut oka na plany i razem z Michaelem Broekiem, dyrektorem-wydawcą dla Europy i Ameryki oraz Aleksandrą Legenchenko, starszym projektantem gry dla World of Tanks poznajcie sekrety nadchodzącego wydarzenia Waffenträger, zajrzyjcie w mrok Mirny-13, poznajcie kilka spektakularnych wydarzeń losowych, które niedługo trafią do bitew losowych i wiele więcej!
Co myślicie o nowych możliwościach, o których mowa w trzeciej części serii Rzut oka? A które z nadchodzących wydarzeń najbardziej Was pociąga? Dajcie znać w komentarzach!
Wasza opinia jest bardzo ważna dla dalszego rozwoju World of Tanks. A więc dzielcie się sugestiami i śledźcie nasz oficjalny kanał YouTube, gdzie znajdziecie przyszłe edycje z cyklu Rzut oka.
Smacznej Herbatki!
Jeżeli nie chce wam się oglądać tego filmu to poniżej zamieszczam wam streszczenie.
Przeważająca siła ognia
Zaprezentowanie jak wygląda ten tryb. Bez czegoś wartego uwagi.
Wafeltrager
Tym razem antagonistką będzie starsza siostra Ermelindy.
Może w końcu Wafel będzie do zdobycia na stałe :v (Moje nadzieje, nie jakieś info z filmu)
Mirny-13
Pojawią się nowi przeciwnicy i bosowie
Będzie nowa mechanika pozwalająca stać się niewidocznym dla przeciwnika przez pewien okres czasu oraz skrócenie przeładowania.
Zdarzenia losowe
Na wstępie warto zaznaczyć, że będzie można je wyłączyć w ustawieniach ale domyślnie będzie to włączone. Zdarzenia losowe zostały bardziej dopracowane. Niebezpieczny obszar nie będzie już oznaczony jak w Lego Star Wars, tylko za pomocą czerwonych rac. Pojazd zostanie zniszczony jedynie po kontakcie z głównym, dużym obiektem. Np. jak spadnie nam na górę czołgu. Jeżeli obiekt lub odłamki padną obok czołgu nic się nie stanie.
Zmiany na mapach
Przedstawiono zmiany na mapach takich jak: Zatoka Rybacka, Murowanka, Urwisko, Dębina, Lakevill, Ensk, Linia Zygryda, Studzianki, Przełęcz.
Przełęcz będzie miało najwięcej zmian. O niektórych już pisaliśmy tutaj. A będzie to m. in. Strefa spotkań czołgów ciężki zostanie poszerzona (przepychacz przy lodowcu). Balkony na kluczowych pozycjach zostaną przerobione. Pojawi się kilka nowych miejsc do schronienia się. Niektóre obszary w środku zostaną zmienione dla obu drużyn np. Zmniejszona możliwość otrzymania uszkodzeń w drodze na południe po obu stronach mapy.
Na Studziankach zostanie powiększona strefa fabryki by umocnić lewą stronę. W wiosce rów będzie dawał lepszą osłonę przed ostrzałem z punktu pojawiania się w bitwie.
W zatoce małży linia ognia dla artylerii oraz pozycje czołgów sniperskich działających w zasadzkach zostaną zbalansowane. Wprowadzone zostaną poprawki do początkowych tras od punktów spawnu.
Nowe Japońskie HaTeki
Na wyższych poziomach będą posiadały automatyczne hydropneumatyczne zawieszenie oraz nową mechanikę działa – Mechanika chłodzenia działa.
Mamy do wyboru strzelać jak każdym innym pojazdem, albo poczekać aż działo ulegnie schłodzeniu. Czas schłodzenia działa jest nieco dłuższy niż czas przeładowania ale otrzymujemy lepszą celność domyślną. Mechanika ma działać na niektórych pojazdach tej linii.
Zmiany w załodze
Nastąpi usunięcie załóg wyszkolonych poniżej 100% w zamian za podręczniki szkoleniowe.
Załoga będzie domyślnie na poziomie 100% więc na pojazdach które mają już 100%, doświadczenie załoganta jakie było wymagane by go przeszkolić do 100%, zostanie dodane.
Portal WG
Wprowadzony zostanie kalendarz zmian. Poszczególne kafelki prezentują się w następujący sposób.
Jako nagrody pewnie będą naklejki :v
Z tą mechanika będzie jak z yohami, nikt jej nie zauważy i lepszym rozwiązaniem będą racje i normlany tryb strzelania z większym DPM
Znerfili do stanu niegrywalności stare ciężary japońskie , to teraz postanowili zrobić nowe i też pewnie je błyskawicznie znerfią do granic niegrywalności .
Na konsoli waffen jest od zawsze a tu widzę wielkie plany xd
Z tą załogą to nie rozumiem jednego, czy tak trudno wywalić/zbalansować/połączyć kilka bezużytecznych perków? Nikt, absolutnie nikt nie korzysta z atutów takich jak Orle oko, Czystość i porządek, Stacja przekaźnikowa. Z kolei są czołgi, które błagają wręcz, żeby zrobić cokolwiek choćby z prędkością jazdy na wstecznym (turbo owszem pomaga, ale kto w Lodówie czy Hellcacie nie chciałby np. perka który daje np. +3 do wstecznego, nawet zabierając -2 naprzód)? Albo z liczbą pocisków, taka Manticora czy Obiekt 261 proszą na kolanach o perka na choćby 4-5 dodatkowych pestek. Albo np. perk na obniżenie o co najmniej 30-40% rozrzutu działa tylko po wystrzale, bo co mi po magazynku który strzela co 2 sekundy, jak po każdym strzale skupia prawie 5? To tylko takie pomysły „na szybko”, żeby była jasność. Mogę w pół godziny wymyśleć jeszcze z 10 kolejnych, tylko po co? WG i tak ignoruje nasze pomysły…
Już kiedyś tu pisałem żeby zrobili perk o dodatkowa amunicję, parę razy już na manti nie wygrałem przez to, co to jest 20 pocisków gdzie ebr ma 36 chyba
japonskie hateki sa juz dostepne w wotb, type 71 miazdzy suty, sporym weakspotem sa policzki pod wieza ale jak ktos potrafi grac i uzywa myslenia tak jak powinien, to ten czolg moze stac sie niedlugo meta, ale jest niemilosiernie wolny i toporny
Fajnie że nareszcie jakieś info jest, ale to przesunięcie zmian załogi na wiosnę przyszłego roku to
trochę nieporozumienie.
Pitu, pitu… Nowa załoga dopiero na wiosnę. Ile to już lat developmentu z łatką „najwyższy priorytet”?
Prędzej ktoś doleci na Marsa z nas niż WG cokolwiek usprawni w WoT na serio- teraz już tylko codzienne dojenie przez następne lata i eventy im zostały. Najdzolniejsi już dawno uciekli z WG. Pozostali sami Wielcy Menago od snucia wizji i snów na jawie wraz supportem aka botami i może jakiś praktykant grafik od naklejek.
Zmiany w mapach mega na plus, wymienione zostały mam wrażenie wszystkie problematyczne mapki, natomiast co do jednej do tej pory mam uprzedzenie, a mam wrażenie, że przez te pare lat nikt nic z nią nie robi. Linia Mannerheima. Serio? Do tej pory nikt nie zauważył jak ta mapa jest wadliwa? Chyba nie ma żadnej innej takiej mapy gdzie wygranie flanki daje dosłownie tyle co nic, a tutaj właśnie jest taki problem. Licze ze zmienią to w koncu.
Granica imperium (bobsleje, brak możliwości jakiejkolwiek aktywnej gry bez strzelania się na blisko), Paryż (po zmianach znośny, ale liczba wąskich przejazdów + możliwość double busha na mordowni to żart), Tundra (kompletny brak przestrzeni do gry), Berlin (dobra mapa pod każdą klasę zamieniła się w mapę tylko pod hulldownowe HT), (Cichy Brzeg z idiotycznymi pushami jedną flanką), Rzeka perłowa (brak przestrzeni do gry dla innych klas niż HT).
Fiordy i Urwisko (czy oni czasem nie mieli usunąć możliwości przestrzału na środek z bazy południowej?) tez ostatnio stały się strasznie rakowe.
No i oczywiście wisienka na torcie w postaci Kopalni 😀
szachy mają JEDNĄ mapę – miliony sensownych kombinacji… WoT ma ze 40 MAP i ZERO inwecji – MUSISZ robić JEDNO i to samo na nich według założeń WG albo przegrywasz Ty i Twoja drużyna. Takie tytany umysłu tam pracują – więc po co ich dalej karmić?
całkowity rebalans powinien być na piaszczystych mapach. Nienawidzę ich, nie znoszę na nich grać. Tak durne pozycje dla HT, że aż ręce opadają.
Nie wiem co WG ma w głowie, żeby projektować mapy z wielkimi długimi podjazdami. Oni tam zatrudniają himalaistów czy ki diabeł?
Większość map od wersji 1.0 zmieniło się na gorsze. Wygląd poszedł do góry kosztem grywalności
Przynajmniej dodali skałki na których łatwo możesz się rozbić, ale za to są one tak śliskie, że nawet nie naprawisz swojego błędu jak wyjedziesz o 0,005 mikrona za daleko.
z niektórych klifów jak zjedziesz to zniszczysz sobie tylko gąskę, a jak uderzysz w kamyczek to 500 hp z połową modułów idzie się… wiadomo co.
Artyleria z działkami automatycznymi – to na pewno jest zabawne, jeszcze zabawniejsza by była taka premka, ale niestety nie będzie, przykro.