Prosto z Supertestu:  Kpz. Pr.68 (P) cz. II

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

11 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
RagnarokPriest

To już lepiej jakby arte 8-9 tier premium dali

CezaryBaryka

Nazywam się Cezary Baryka, od 20 minut jestem właścicielem tego oto szklanego domu. Powoli zaczynam żałować zakupu, w nocy pizga w dzień parówa, 0 wentylacji i brak kanalizacji robią swoje. Zgadza się capi. Eh… Skłamałem… nie kupiłem tego chlewu, wygrałem go w karty od ojca.

Ojciec Cezarego Baryki

CEZARY, CEZARY, CEZARY…! Zmiłuj się, ojca z domu wygnałeś!

CezaryBaryka

Kolego, uczciwie w makao przerżnąłeś.

Baryła

A za tem mamy lipiec A to znaczy że testuja tanki na OPŚ jak to ma miejsce od 5lat

OOrthos

Trochę lepszy DPM od 122TM
Ale za to brak pancerza

jules

Chciałbym, żeby kiedyś zaczeli pokazywać liczby jakie posiadają działa danego pojazdu. To jest ta celność działa rzeczywista ( nie ta którą podają bo np. grill 15 na papierze jest jednym celniejszych a w rzeczywistości sadzi kartoflami). tak zwany ten gun handling. Chyba, że to od pocisku zależy…

bry

Wejdź na tanks.gg i popatrz na parametry rozskupienia działa po strzale, ruchu czy ruchu wieżą.
Niemniej byłoby fajnie widzieć to w grze a nie na stronce third party.

stud3nt

Podejrzewam, że jemu nie chodzi o te parametry tylko o tzw. sigmę, czyli o rozrzut pocisku w kółku. Im wyższa sigma, tym więcej pocisków ląduje w środku kółka, a mniej wyrzuca na brzeg brzeg.

To jest chyba najczęściej podnoszony temat na forach. Radziecki IS-7 mimo teoretycznej celności podstawowej 0.4 po skupieniu bardzo często lokuje pociski w środku kółka. Natomiast grając E-75 (celność bazowa wtedy jeszcze 0.38) doświadczyłem takiej masy kalafiorów i pocisków wywalonych w bok, że głowa mała.

Zwykle wyjaśnieniem jest „masz pecha” albo „wydaje ci się”. Niczego nie twierdzę, ale jestem bardzo ciekawy jak to wygląda w praktyce – osobiście jestem całkowicie pewny, że WG manipuluje sigmą nie tylko dla maszyn, ale i dla poszczególnych graczy. Podkreślam – OSOBIŚCIE, nie mam żadnych dowodów na poparcie swoich przekonań ponieważ WG takich danych nie udostępnia.

Aha – zanim się samemu zacznie to sprawdzać, trzeba wykluczyć bardzo ważny parametr, czyli wpływ pingu. Musisz mieć włączony celownik serwerowy – samodzielny albo jako dodatek do celownika w grze. Bo często jest tak, że przy skupianiu jest lekkie opóźnienie i jeśli Ty widzisz celownik w pełni skupiony, to tak naprawdę na serwerze może być jeszcze lekko rozwalony. I strzał w tym momencie będzie znacznie mniej celny.

Last edited 11 miesięcy temu by stud3nt
Kolega sympatyczny

Ciekawe to co napisałeś. Ale takich informacji WG nigdy nie poda bo lepiej zasłonić się losowością w pewnym stopniu. W ten sposób możesz wszystko wytłumaczyć.

jules

Dlaczego w ogóle poruszyłem ten temat?
Gram na serwerowym celowniku. Odkurzyłem TL-7 (po jego zdobyciu pograłem nim parę razy i naprawdę ciężko się nim gra) z nadzieją, że po czasie ten czołg ciut zyska.
I przy 4 pestkach na dystansie nawet 100 metrów celność wychodziła 2/4 3/4 (niby normalnie, ale w praktyce to i tak optymistyczny scenariusz) im dalszy dystans tym gorzej. Bierzmy pod uwagę podstawowe moduły na celowanie oraz wentylacje z premiowanym jedzeniem. czyli 0.33 celność 2.33 skupianie.
Przy skupionym celowniku mam na myśli.
Nie jest to czołg na dystans ewidentnie, ale to co tutaj zauważyłeś pocisk naprawdę rzadko leciał w środek celownika a zwykle gdzieś po bokach.
To jest istne kuriozum jak zachowuje się pocisk po strzale, specjalnie wczytałem bitwę i co ujrzałem? otóż wszyscy wiemy, że pocisk „zaczyna” się tak jakby na początku czołgu, a nie jak to powinno być na początku lufy powiedzmy.
Pocisk zamiast zachować pęd wylotowy (nie mam pojęcia jak trajektoria poszczególnych pocisków zmienia się na dystansie, więc liczę na opinię eksperta)
Tymczasem pocisk tuż po „wyjściu” z lufy może już zmienić lot. Wydaje mi się, że skalując z dystansem w grze pocisk powinien na dystansie do 100m zachować niemal idealnie prostą linie (z naciskiem na niemal, odchył jak mniemam może być na poziomie do 10 stopni chyba? uwzględniając skalowanie)
Wydaje mi się, że duży wpływ na celność ma szybkość pocisku. Jak wiemy 900 m/m widoczna jest trajektoria natomiast 1000+ jest niemal prosta. Różnica wizualna jest kolosalna.
Dlaczego zatem prędkość pocisku ma takie znaczenie na celność?
Weźmy na tapet 400 m, czyli daleki dystans. Przy prędkości 900, to nie powinno mieć chyba wpływu na celność? źle to rozumuję?

@Kolega sympatyczny
WG może celowo tę statystykę ukrywać właśnie w manipulowaniu RNG. Więc kolejne pytanie, po co? Dlaczego w niektorych bitwach wspomniana sigma jest na plus a druga na minus? To ma pomóc słabszym graczom robić wynik? czy dobrym graczom dać jakieś wyzwanie? ciekawe…

Last edited 11 miesięcy temu by Jules