Projekt CW od Wargaming
WG pracuje obecnie nad kolejną grą czołgową poza WoT i na kanale Youtube WotExpress pojawił się film pt. „World of Tanks 2.0 – Project CW (Wargaming) | Release in 2024 on PC”
Film przedstawia parę czołgów, lekko zahacza o rozgrywkę i… i to tyle. Osobiście wygląda mi to na połączenie WoT-a, War Thundera i lekko Battlefielda. Można było dołączyć do PlayTestów projektu CW pod poniższym linkiem. Aktualnie rekrutacja jest zamknięta, ale kto wie? Może jeszcze będzie otwarta.
Ź: wotclue
Będzie na konsole?
Fajnie, że coś takiego powstaje, ale szkoda, że tak po cichu to robili, bo ja przykładowo, jakbym wiedział w przeszłości, że można dołączyć do testów tego, to bym to zrobił, a przed chwilą dopiero się dowiedziałem się, że coś takiego w ogóle powstaje.
Ja tu widzę zrzynkę z AW (Armored Warfare) tylko prawdopodobnie uproszczona nie tam gdzie trzeba i trawiona przez złotą zarazę.
Ta w AW nie ma złotej zarazy ale za to każdy czołg ma nieprzebijaną wieże oraz model armora z **** (literalnie abrams nie może przebić leoparda 1). Co jak co ale fanboystwo AW to chyba najgorsze community z gier czołgowych (i bardzo dobrze, że sobie siedzą w tym swoim rynsztoku od obsidianu)
Obsidian od ponad sześciu lat nie ma nic wspólnego z tą grą, zakończyli współpracę w lutym 2017.
Więcej: ona bardzo mocno odbiega od tego, co chcieli zrobić ludzie z Obsidianu, oni mieli zupełnie inną koncepcję i pomysły na grę. Nie byli jednak właścicielami gry, robili to co im nakazał zleceniodawca – i wyszło jak wyszło.
Za obecny kształt i balans AW odpowiadają wyłącznie jego aktualni właściciele – do nich kieruj hejt.
Nic dziwnego że robią osobną grę z nowymi czołgami. Ta stała by się zbyt duża. Gdyby do obecnego wota dodać jeszcze z 200 czołgów plus skiny 3d do nich oraz sporo nowych map bo taki ensk, kopalnie, himmel itp były by nie grywalne dla maszyn pokroju Abramsa, Leoparda czy Merkawy. Do tego dochodzą różnych nacji BWP bez wcześniejszych odpowiedników w tierach do X i mamy pewnie z 180GB ważącą grę. Nie było by też zbytnio nowych graczy zajawionych nowoczesnymi pojazdami gdyby zobaczyli że muszą rok grać żeby jeden czołg na powiedzmy 13 tierze odblokować bo przecież nowoczesny Abrams nie będzie zaraz po T110E5.
Wystarczyło by dać „zakładkę” która by przenosiła do nowej rozgrywki/trybu i by się zaczynało od I tieru, ale to T-62 byłby tym tierem 1, ale ekonomia połączona. Dzisiaj już nawet 1TB SSD są tanie :p
Też bym tak chciał bo kredki mi nie długo osiągną 8 zer 😉
Jeśli ekonomia nie będzie połączona z WOT to raczej nie wróżę sukcesu
Fajnie ale zamiast tego mogliby dać 11+ tier
Bo to kolejna gru z serii Armorer Warfare chodź jeśli chodzi o realistyke AW jest nie zastąpione . Do wota mogliby wprowadzić wszystko i nie trzabyło wprowadzać nowej gry jak próbują do wota dać przegrzewanie działa i rakiety .
Problem z tym, że w grze aktualnie jest wiele czołgów, które łapałyby się na ten 11 tier, ale WG by dodawać je do gry upychało je na tier 10. Gdyby dodali 11 tier musieliby te wszystkie czołgi od nowa zbalansować i powrzucać o jeden tier wyżej, inaczej będą takie paradoksy, że czołg znacznie starszy jest na 11 tierze, a w międzyczasie nowsza konstrukcja jest na tierze 10
Wystarczy dodać równocześnie tier 11 i 12, które walczyłby tylko ze sobą tak jak w aktualnym MM gdzie losowania są +1 i +2
Ale z ciekawości jak widzisz 11 i 12 tiery. 400-500mm penetracji? prawie 500mm ma foch 155 jak mu polosuje rng. Jako osobne poza pierwszą X spoko ale osobno chyba ciężko
Gdyby tiery 11 i 12 walczyły tylko ze sobą, to można im równie dobrze zostawić wartości obecnych dych lub +10-15% zależnie od tego czy gramy XI czy XII. Bądźmy szczerzy ta cała pena, wysokość obrażeń, grubość pancerza są stworzone na potrzeby gry i jest to wartość umowna. Tym bardziej, że większość wysokotierowych maszyn to efekty zażycia substancji psychoaktywnych i w zależności od właściwości tejże substancji oraz wpływu na twórcę maszyny efekt mamy, jaki mamy, potworki jeżdża jakie jeżdża i cyferki są, jakie są.
No o tym mówię. A kolejne tiery musiałyby być lepsze niż X więc któreś parametry musiałoby mieć większe. Pytanie, które?
Właśnie nie musiałyby mieć dużo lepszych parametrów. Wystarczyłoby symbolicznie, bo i tak z dychami by się nie widziały. Pomiędzy X, a XI byłaby umowna „gruba kreska” oddzielająca „ery”. Mieliby dzięki temu pole do manewry, przy wprowadzeniu jeszcze wyższych tierów. Ale jeżeli już byłaby konieczność „ulepszania” parametrów względem X, to mogliby poprawić celność, czas skupiania, czy szeroko pojęte softstaty działa, opory gruntu, itp. itd, tak, aby podnieść komfort gry tymi maszynami w porównaniu do „niższych” tierów. Wcale nie trzeba ruszać penetracji, czy obrażeń na strzał, że pokazać, że ma się do czynienia z nowocześniejszą maszyną. Pozostaje jeszcze pytanie o mechaniki pokroju np. pocisków kierowanych czy pancerzy reaktywnych – byliby w stanie zaimplementować to do gry? Może tutaj właśnie byłoby pole do manewru przy balansowaniu maszyn.
No takie rozwiązanie byłoby zrozumiałe i uczciwe, chociaż też nie wydaje mi się, żeby WG dążyło do celności czołgów 0.1 czy czasu skupiania celownika poniżej sekundy. Też podział na ery byłby podobny do WT od czego też WG stroni. Tak czy siak, fajnie byłoby zobaczyć nowsze maszynki :v
0.1 może i nie, ale takie 0.28 jako bazowe i zejdziesz do 0.23 (?) czemu nie. Z tymi erami to było uogólnienie. W drzewku i tak mamy jeden wielki miszmasz. Taki amx elc bis np. Czołg projektowany w latach 1955-1961 na V tierze. Maus 1943-1945 na X. Więc i tu możnaby też pomieszać. Zresztą to co napisałem jest tak prawdopodobne do wprowadzenia, jak to, że klub z Ekstraklasy wygra Ligę Mistrzów ^^ ale pogdybać można.
Bez dział samobieżnych? Na szczęście gdzieś w tle mamy latające śmigłowce, więc być może znajdę klasę pojazdów dla siebie.
Czyżby innspiracja Pierożkinem. Rozwalić system i na jego gruzach zbudować nowy? Nie ma sensu płacić od teraz WG. Zbierajcie kasę na nową grę. WG sam się zastrzelił. Jednak ruscy, to ruscy. Zupełnie inne podejście do kwesti logiki.
o jejciu, nie poplacz sie :DD
czemu nie pozwalasz mu się spłakać? ale przyglup xD
Coraz mniej kasy z WOTa bo ludzie przestają grać to trzeba coś nowego zrobić.
Hmm, wygląda dosyć ciekawie
Bardziej bym powiedział że to jest wot konsolowy (tak wygląda)
Siemka mam problem z wot ponieważ nie łączy się z grą to znaczy zawiesza się przy ekranie łączenie i tyle mam internet mobilny od orange proszę o pomoc
Już od jakiegoś czasu internet mobilny od orange ma ten problem z jakiegoś powodu. Z tego co kojarzę to dość duża grupa korzystająca z mobilki od orange nie możę się połączyć do gry tylko się zwiesza przy wczytywaniu. A sam Orange to dość mocno zlewa.
Zobaczcie ustawienia sieci. Czy macie ipv4 włączone w ustawieniach karty sieciowej i jak tak to może ustawienie statycznego adresu ip i adresu dns na 1.1.1.1 lub 8.8.8.8 pomoże.
Zawsze można skontaktować się z supportem wg, a jeżeli oni na to leją to z infolinią od orange
Dziwne, włączam CS jest ok, Pubug ok, AW jest ok, WT ok, WoT : Zobaczcie ustawienia sieci…
Mam to samo ( nie za każdym razem ) ale mi pomaga wyłączenie kompa i reset rutka i śmiga
Niestety robiłem i to i to. Orange nie ma pojęcia co się dzieje, bo po 3 kontaktach z infolinią dostałem tą samą informację, że „z siecią nie widzą problemów” a kontakt WG zalecił mi po prostu reinstalację gry, sprawdzenie plików itd.(Co zrobiłem i nie pomogło). tak samo statyczne IP i IPV4.
Cześć!
Problem u mnie występuje zwykle po nowych aktualizacjach, chociaż de facto jest to problem routera. W ustawieniach sieciowych zmień protokół IpV6 na IpV4 i będzie śmigać.
Pozdrawiam
HAHA WG robi nowa gre zamiast tier 11+ BRAWO
kolego, idz sb zjeść śniadanie a nie szukasz atencji na chacie lolz