Zamiana: Wiosenne porządki w garażu!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

63 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
gracz

Pomozcie,doraddzcie chce wymienic na KPZ albo T26E5 (USA) ktory sie mi kurzy albo M4A1 REvalorise (FR) ktory puscic na deal? lepiej wychodzi sie w dealu zaznacze za T26 ale ten ma mocnijszy garnek i czaem sie nim pogra natomiast M4A1 swoj czas swietnosci chyba ma juz za soba…czekam pzdr

Shever

Ja osobiście wolałbym sie pozbyć t26e5 bo te 240 alfy sa strasznie męczace i ciezko sie wbija uszkodzenia a m4a1 przynajmniej ma konkretna alfe i swietne szybkie apcerki a jak by nie patrzec to t26e5 mozna z powrotem odzyskać za program rekrutacyjny.

gracz

no i super za doradzenie tez tak myslalem, poza tym tamten byl z paczek i kilka razy doslownie nim zagralem…ok dzis wymiana:) a czy kpz dobry wybor?

Shever

To zależy jak szukasz pojazdu pod for fun to fajna zabawka szybki mobilny med ze świetnym dpemem w dodatku burzaczki robią robote na papierowe pojazdy.Tylko właśnie trzeba sie liczyć ze słabą alfą i peną przez ktorą to pojazd nie zarabia zbyt dobrze.

marek

Witam, pierwsze moje pytanie, ile czołgów mogę wymienić? Drugie, lubię grać magazynkami, is6 na Bizonte czy Defendera?

Aha

WZ111 z maratonu i T34B z aukcji za srebro zmienione na 122TM i Kampf07, koszt 80 Ziko czyli 40 za tank w sumie darmo reszta ceny bo stare 8 były wygrane. Taki deal dla mnie jest Ok.😀

Davidowsky

122 TM czy Kpz 07? Nie mogę się zdecydować. Załogi z X tierów mam, także chętnie posłucham rad

Otegogon

Ja bym brał kpz, ebr ci nie ucieknie, potężne burzaki, także skorpiony i buraski to worek hp, snajperskie działo, mobilność jedna z lepszych jak nie najlepsza jeśli chodzi o medy, jedynie małe uszkodzenia na strzał ale strzelasz co 3,7sec więc jak kogoś złapiesz na gąsce to jest już twój, dpm kozak.

Davidowsky

Dzięki, wybrałem Kpz i naprawdę fajny pojazd, polecam

Ehoo_1

“Tak upadają legendy”
Pojazd niegdyś legendarny wraz ze swoim klonem( Defenderem) był pojazdem który był swego czasu pożądany przez każdego gracza.
jego statystyki w tamtych czasach naprawdę robiły wrażenie, zwłaszcza jego pancerz którego wartości oraz pochylone płyty kadłuba sprawaił że był to pojazd nazywany przez graczy “OP”
Działo Z zawrotną jak na tamte czasy wartością średnich obrażeni 440. Dla VIII tieru były więcej niż wystarczające 🙂
Odrobinę pikanterii dodało samo WG twierdząc żę jego brat bliźniak ( Defender) Nigdy nie trafi już do sprzedaży, co mogło wzmóc tylko wzmocnić Hype na ten pojazd.
Czołg tak cenny tego czasu że w 2018 roku Wg wsupłpracując Z WOŚP Wystatiło go na aukcji można było go spróbować wylicytować, większości z was teraz w głowie pojawiło się pytanie “ciekawe za ile…”
Otóż z informacji jakie udało mi się odnaleźć to czołg został wylicytowany za około 2700zł
A teraz… cóż czołg dalej jest moim zdaniem pojazdem dość wyjątkowym, oczywiście przez tych kilka lat się sporo zmieniło,
 Pojawienie się wielu dobrych I bardzo dobrych premek sprawiło że OB252u Stracił odrobinę na blasku i chwale. Bitwy stanowczo przyśpieszyły Pancerz pojazdów stracił na rzecz mobilności oraz uniwersalonści na polu bitwy, ale nie zmienia faktu że w miarę ogarnięty gracz będzie miał frajdę z gry tym pojazdem. 
Uważam że osoby które mają jakieś pojazdy z Programu Rekrutacyjnego powinny rozważyć wymianę zdobytych tam pojazdów na ob252u za niewielką opłatą, premki z programu raczej zostaną tam na długo i być może będzie można je zdobyć raz jeszcze a co do 252u to nie wiadomo kiedy pojawi się raz jeszcze…
Gra się zmienia i proces ten przyśpiesza z z każdym rokiem. Gdyby ktoś z nas w 2018 roku powiedział że ten czołg będzie kiedyś dostępny za 6k golda+ losówy czołg 8 tieru, to zostalibyśmy wyśmiani. Dziś taka informacja nie wywoła większego poruszenia wśród graczy, idąc tym tokiem myślenia za 5-6 lat czołgi które są teraz op i wywołują wypieki na twarzach graczy
będą pojazdami które zostaną zepchnięte z piedestałów “MUST HAVE” więc coś takiego jak ekskluzywność to pojecie płynne i coraz bardziej nie osiągalne..

Srakusgowno

Co ty bierzesz XDDDD

Entuzjasta Rykoszetu

Lis za T34 B (za 1600 golda) to dobry deal? Polecacie pojazd? 🙂

Bongo Pies

Bz176 mówi, że to dobry deal bo ma liska na 2 strzały 🙂 im więcej ich (miekkich celów) tym szybciej się markuje bezete.

Otegogon

Grając BZ wolę zdecydowanie spotkać T34 aniżeli Lisa, już widzę że jej nie zamarkujesz.

RTSK

a jakbyś wiedział jak fajnie markuje się TDki na tych BZ

Otegogon

Dobry, lis przyjemna maszyna.

O_o

Lis jest bardzo fajnym czołgiem. Uniwersalny med. Przyjemne działo, fajna mobilność, dobry zasięg widzenia. Czołg i do kampi, i do flankowania. 1600gelda można powiedzieć, że to promocja, jak na tak przyjemną maszynę:)

Entuzjasta rykoszetu

Dzięki wszystkim za opinię. Pokusiłem się. Daje radę, ale czasem potrafi siekać kalafiory w najmniej oczekiwanym momencie. Niby blisko środka celownika, ale nie tam gdzie trzeba :).

luzik

mysle nad wymina AMX CDC na LISA, KPZ07, TM122 lub Bisonte ktorys polecacie szczegolnie?

Ultras Multiego

u mnie: alpine (8k obli) + 2700 = kpz (skill i qb mówią, że to czołg dla fioletów czyli w sam raz), mam też trochę misji do porobienia niemcami, to sie nada szybkostrzelny celny zwinniak

luzik

u mnie AMX +3000 golda = LIS

Bongo Kot

Pamiętam jeszcze jak ten Obj. 252U/Defender był w paczkach świątecznych, wtedy go chciałem mieć, a dzisiaj po kilku latach już go nie chcę mieć, bo mam lepsze premki, golda też warto zachomikować na coś lepszego – ot tak gra sie zmienia

Bongo Pies

Ale za parę lat te twoje obecne premki będą słabe bo znowu wyjdą lepsze i co wtedy ?

O_o

Za parę lat to będą królować premki IX tieru. Na VIII tierze jest już tego tyle, że człowiek może się pogubić, a same VIII czeka los maszyn z poziomów VI i VII. Niby spoko poziomy, ale większa część vraczy patrzy na pojazdy z nich jak na lolki. Narazie wprowadzają na IX tier czołgi najwyżej przeciętne (tak samo było kiedyś z VIII), żeby później wprowadzać coraz to mocniejsze i mocniejsze maszyny. Wg bedzie miało wtedy VIII tak samo w poważaniu jak tiery od VII w dół obecnie.

Kolega sympatyczny

Kurcze mam dylemat czy ten KPZ 07 czy może LIS. Obie konstrukcje mnie interesują do obu mam załogi z dyszek styl gry jednym i drugim też mi odpowiada. Chyba że że prócz Liberte pozbędę się jeszcze czegoś może Chreyslera albo Patriota ?

Bongo Kot

Zarówno Kpz jak i Lis (mam oba) to bardzo fajne maszyny, osobiście wolę lisa, bardziej uniwersalny. Ale kpz ma super mobilność, dpm, też można nim kręcić dobre wyniki, tyle że bardziej wymagający, dla bardziej doświadczonych grajków 😉

Billy

Zamieniaj śmiało, zawsze można kupić ponownie chryslera i patriota za obligacje. Ja bym wolał oddać patriota. Teraz np wymieniłem KTTS i Yoha na kpz07 i 112, nie żałuje 😉

Robson

NIe ma nowych pojazdów. Przynajmniej ja nie znalazłem Senlac.
Także nie do końca poprawny ten news

Robson

jest obj 262u i king tiger, reszty nie widzę

Robson

ogólnie cos pochrzanili z tą łatką dzisiejszą, bo np w sklepie za obligacje mam nazwy czołgów po rosyjsku

Maryś

są jakieś nowe tanki za obligacje?

Redi

Ale czemu za obligacje ma być coś nowego?

Maryś

Bo dawno nic nie dodali/zmienili?

Redi

Zmiany w sklepie za obligacje są raz w roku. W zeszłym roku był to czerwiec gdzie dodano: Foch 155, KV-5, M41D, PZ IV S.
W tym roku był to marzec gdzie dodano: 113 BO, T23E3 i Lorraine 40 t.

Robson

Ale do wymiany też nie ma tych nowych pojazdów. Prosiłbym o zweryfikowanie newsa. Logowałem się specjalnie żeby przytulić Senlac – chyba że nie umiem tego przeczytać

Redi

Nie ma? Znalazłem bez problemu 🙂
Sprawdź jeszcze raz jak będziesz miał możliwość.
Senlacitp

Robson

sprawdzam jeszcze raz. Dzięki

Robson

Przepraszam za zamieszanie. Faktycznie nie miałem możliwości kupienia tego czołgu ale dlatego, że dostałem go na wyporzyczenie. I nie został automatycznie usunięty z garażu. Po tym jak ręcznie go wywaliłem to mogę już go kupić. Dzięki !

lolek

lis czy 12tm za lowe ?

biejkowski

Lis jest mega kozak.

Rav

Lis bardzo dobry uniwersalny med, 122tm specyficzny snajper z bardzo dużą alphą i tragicznym dpmem. Wybór należy do ciebie ale lis będzie bezpieczniejszy 😉

razdwatrzy

witam. czy moge np 122tm kupic za zloto bez wymiany?

misio

ja dla wymiany robię programy rekrutacyjne, ale wyrzucili AMX, on był najdroższy

Mam chifa ebole i 907 oraz 121b i 260

Nie XD vk jest najdroższa (mauerbecher bez kamo)

Rav

amx m4 49 kosztuje 10500 golda a vk 168p 10300 😉 różnica minimalna ale jest, jeśli ktoś gra f2p i ma złoto tylko z turniejów to i te 100 zrobi mu różnicę

Davidowsky

WZ-111 Alpine Tiger kosztuje 11000 golda, także jak ktoś chce obligacje również zainwestować w wymianę to myślę, że spoko (sam nad tym się zastanawiam)

Trolllololo

Nie

jądrowiec

bisonte robi robote, tylko szkoda ze kupilem go za kase zamiast golda z paczuszek

robertunio

Ale **********: posiadacze BZ-176 moga je wemienic na 122TM. 🤪🧠

Srakusgowno

Ja bmam i mam 3 moe a ry nie masz bo jedtes gosnem

Kurkamarian

Mega fajne czołgi dodali plus elc even teraz warto robić rekruta by mauerbresie wymieniać na fajne czolgi

Doubt_

Opłacało się, jak programy rekrutacyjne zaczynały się od 3-4 dych na alledrogo, teraz twierdzisz, że opłaca się wydać około 120 zyli za pół czołgu (po tyle chodzą programy), albo samemu cisnąć rekrutacyjny (kiepsko to wychodzi w przeliczeniu zainwestowana Twoja godzina/otrzymana wartość). Jest jeszcze jedna opcja, ale z szukaniem prawdziwych rekrutów.. cóż, to WOT, powodzenia:)

patum

Bizonte, kpz 07 rh, ts-5, doayć dobre pojazdy dali, chyba wezmę sobie i wymienię jakiś czołg na ts-5, bo na wypożyczeniu mi się nim grqło dobrze

impo

bisonte dobry czolg smiechu warte

duzy213

nie ******* . bisonte całkiem całkiem …

O_o

Topka to nie jest, ale z ht mocny średniak. Jest kilka lepszych maszyn w jego klasie, ale więcej jest słabszych od niego. Wieża potrafi odbić, mobilność jak na czołg ciężki niczego sobie. Magazynek doładowywany też robi robotę. Działo mogłoby być mniej kapryśne, bo czasem mam wrażenie, że strzelam ruską 122. Osobiście go lubię i myślę, że za golda można rozważyć zakup, jeżeli ktoś chciałby go kupić i ma nadmiar złota. Obok lisa i kpz07 chyba jedna z ciekawszych ofert wg mnie.

Last edited 11 dni temu by O_o
jules

wieża przestaje odbijać versus IX i X.

tyg

to chyba nic dziwnego?

Kolega sympatyczny

Też miałem TS5 na wypożyczeniu i wtedy robił robotę

O_o

Lis na wymianie za golda. Całkiem niezła opcja, jak ktoś na niego poluje.

hehe

Szkoda,że nie można poprostu sprzedać za złoto.

iBlackLagoon

Albo kupić, bez wymiany.

Davidowsky

Z tego co wiem to była opcja kupna bez wymiany, ale nie próbowałem tego robić, bo wolę jednak mieć zniżkę