Aktualizacja 1.21: test publiczny 2 już tu jest!
przez Redi ·
Dowódcy!
Drugi test publiczny aktualizacji 1.21 jest już dostępny.
Dołączcie do kolejnych testów i wypróbujcie trzy zaktualizowane tryby gry z nowymi funkcjami i ulepszoną mechaniką. Odrodzony Stalowy łowca został poddany gruntownym zmianom, które poskutkowały m.in. mechaniką odradzania, maruderami sterowanymi przez SI i nie tylko. Linia frontu 2023 powraca z zupełnie nową lokalizacją i ulepszeniami balansu. Zyskacie również szansę rzucenia okiem na przyszły sezon Natarcia.
Czekają na Was te oraz inne ekscytujące zmiany. Do dzieła – rozpoczynajcie testy i podzielcie się Waszymi odczuciami!
Dostępność funkcji podczas testu publicznego
FUNKCJA | DOSTĘPNOŚĆ |
---|---|
Odrodzony Stalowy łowca | Od 18 do 20 maja 2023 roku |
Linia frontu 2023 | Od 21 do 24 maja 2023 roku |
Natarcie | Od 25 do 30 maja 2023 roku |
Główne zmiany
Przepustka bitewna
Dodano progresywne style dla XI sezonu przepustki bitewnej
Interfejs
Zakładka pojazdów kolekcjonerskich w sklepie w grze została przeniesiona do sekcji pojazdów i jest dostępna jako osobna zakładka
Znane problemy
Naprawione błędy i usprawnienia
Naprawiono błąd z nieprawidłowym wyświetlaniem się statystyk w miejscach na pojazdy w garażu w niektórych przypadkach
Naprawiono błąd niedziałającej szybkiej autoryzacji przez klienta gry w niektórych przeglądarkach.
Naprawiono błąd, w wyniku którego wskazówka nie była wyświetlana w nowym oknie rezerw osobistych wraz z otwieraniem ekranu aktywacji po raz pierwszy
Naprawiono problem z ustawieniami dostosowywania kolorów, które były aplikowane z jednego konta po zalogowaniu się do gry na inne konto.
Naprawiono problem z ikonami zamontowanego sprzętu/środków zużywalnych, które znikają z odpowiednich slotów po ich przeciągnięciu w niektórych przypadkach.
Naprawiono problem z nieprawidłowym wyświetlaniem czasu aktualizacji misji Stalowego Łowcy w niektórych przypadkach.
Naprawiono problem z wyświetlaniem selektora trybu bitwy po zamknięciu okna potwierdzenia przejścia do obozu szkoleniowego.
Naprawiono kilka problemów z interfejsem.
Naprawiono kilka problemów z lokalizacją.
Naprawiono kilka problemów ze dźwiękiem.
Main Changes
Battle Pass
The actual progressive styles for Battle Pass Season XI have been added.
Interface
The Collectors’ Vehicles section of the in-game Store has been moved to the Vehicles section and is available as a separate tab.
Known Issues
Fixed Issues and Improvements
Fixed the issue of the statistics being displayed incorrectly on the vehicle slots in the Garage in some cases.
Fixed the issue of the quick authorization via the game client not working in some browsers.
Fixed the issue of the hint not being displayed in the new Personal Reserves window when opening the activation screen for the first time.
Fixed the issue of the color adjustment settings from one account being applied when logging into the game with a different account.
Fixed the issue of the icons of mounted equipment/consumables disappearing from the corresponding slots after being dragged in some cases.
Fixed the issue of the update time for the Steel Hunter missions being displayed incorrectly in some cases.
Fixed the issue of the mission widget not appearing in the Steel Hunter Garage at the onset of Prime Time.
Fixed the issue of the battle mode selector being displayed upon closing the confirmation window to switch to the Bootcamp.
Fixed some interface issues.
Fixed some localization issues.
Fixed some sound issues.
A max vr na mapie dalej nie działa XD
Woda w wociszku jest po to by z niej korzystac. W dawnych czasach mozna bylo wjezdzac na boosty wiec WG porobilo niewidzialne sciany. Byla tez mozliwosc strzelania do sojusznikow z dmg i tez zostalo to zablokowane. Developerzy map mogliby splycic zbiorniki wodne tak ze nie da sie w nich utopic albo umiescic na ich granicach niewidzialne sciany. Poki co jednak topienie sie to po prostu wykorzystywanie dostepnej mechaniki gry tak samo jak np. cyk dwojeczka i nie trzeba celowac w weakspoty. 🤪🧠
Hm! Naprawiają problemy techniczne przy każdej, nawet najmniejszej łatce. Przy takiej intensywności napraw, wszelkie problemy techniczne dawno już powinny zniknąć. Albo to ściema, albo ta gra jest jednym, wielkim „problemem technicznym”.
Ani jedno, ani drugie.
Ilość błędów wynika ze specyfiki gry z tysiącami użytkowników.
Nie ma takich testów, które przy tej specyfice pokryją każdą możliwą do wygenerowanie przez graczy sytuację – od zachowania na mapie do wersji bibliotek i sterowników na każdym kompie. To nie jest aplikacja biznesowa gdzie możesz zrobić testy End to End.
Więc zawsze będą mieli co łatać i dobrze, że to robią.
Czy można lepiej przygotować kod? Zawsze można – pytanie tylko jakim kosztem.
Nie wiemy też jak ten kod wygląda od strony czysto technicznej – komentarze, dokumentacja, sposób robienia merge, jak usuwają konflikty itp. itd.
Ilość zmiennych i zależności zadziwiłaby niejednego gracza 😉
Ta lista znanych problemów jest ciut za krótka.
np. brak odpowiedniego przycisku zgłaszania w trakcie bitwy dla topielców
niektórzy mają obsesję na punkcie tych topielców. Człowiek przez przypadek utopi się przejeżdżając przez rzekę, albo przypadkiem wpadając i już ban na 3 dni bo kogoś zapiekła d0pa i zgłosił to do WG. Też nie pochwalam ludzi którzy specjalnie się topią pod koniec bitwy, ale trzeba ich karać z głową, a nie ban dla każdego gracza, który w bitwie dotknął wody.
skoro przez przypadek topisz się przejeżdzając przez rzekę to 3 dni bana jest i tak dla ciebie za mało.
Nie wiem jak tobie, ale w ostatnich paru dniach topielec zepsuł mi misje osobiste na ebole. Więc jestem za tym, żeby każdy topielec dostał bana, jeśli dostałeś go nie słusznie możesz się odwołać i wytłumaczyć zajście. Skoro ktoś Cie zgłosił to musiał także wysłać powtórkę, na podstawie której można anulować bana.
Póki jeszcze grałem regularnie, to przypadkowe utopienie bądź wywrotka zdarzały mi się dość rzadko, natomiast ich liczba była wprost proporcjonalna do ilości spożytych napojów wysokoprocentowych 🙂 Pamiętam noc kiedy 2 razy pod rząd wykopyrtnąłem Cromwella, a po kilku bitwach się jeszcze utopiłem. Mnie też kiedyś samobój arty przewalił misje na 260, ale w końcu dałem radę. Jedno co mogę poradzić to granie bez spiny, bo czasu i tak nie cofniesz, a nałogowych topielców nigdy zwalczysz, bo to tak jakbyś chciał zwalczyć bezdomność albo prostytucję.
Jak kwadratowa kurka się topi to od razu powinien być 7 days automatycznie
A jaki? Czekoladowy czy może double?
Hurrraaa