Wierzchołek drzewa: Centurion Action X i Rinoceronte
przez Redi ·
Dowódcy!
W tym miesiącu Wierzchołek drzewa poświęcony jest wszechstronnemu XCenturion Action X i groźnemu XRinoceronte . Wykorzystajcie zniżki w kredytach na pojazdy standardowe, misje i oferty specjalne, aby przyspieszyć swoje postępy oraz zdobyć wierzchołek brytyjskiej linii czołgów średnich i włoskiej linii czołgów ciężkich.
Uwaga: Rinoceronte współgra z Przepustką bitewną X sezonu– zajrzyjcie do poświęconemu jej artykułowi po więcej informacji!
Oferta jest ważna do 5 maja do 07:00 CEST (UTC+2), co pozostawia mnóstwo czasu na odkrywanie obu drzewek. Jeśli chcecie przyspieszyć sprawy i jeszcze szybciej osiągnąć wierzchołek gałęzi, wykorzystajcie zestawy z doładowaniami – są one dostępne w Sklepie Premium oraz w grze do 20 kwietnia, 07:00 CET (UTC+2).
Mobilność, potężne działa i wytrzymałe wieże należą do głównych atrybutów tej brytyjskiej linii czołgów średnich. A żaden inny pojazd nie ucieleśnia tych cech lepiej niż XCenturion Action X . Stworzony z myślą o taktyce schowanego kadłuba za sprawą swoich −10 stopni opuszczenia lufy i solidnym pancerzem przedniej wieży, ten pojazd bryluje w starciach na średnim dystansie. Jednak doskonały zasięg widzenia (410 m) oraz celne działo kal. 105 mm będą niemiłą niespodzianką, posłaną z większej odległości, dla próbujących się przebić przeciwników.
XRinoceronte to elegancka piękność z niekonwencjonalną wieżą. Unikalny kształt i niski profil oferują niezwykłe właściwości maskujące oraz sprawiają, że przeciwnik będzie miał nie lada zadanie, by trafić Was z dystansu. Wybierajcie wzgórza, naturalne osłony i korzystne miejsca, które umożliwią skuteczne wykorzystanie świetnych kątów opuszczenia lufy oraz nachylenia pancerza. Pod względem siły ognia, innowacyjny trzypociskowy automat przeładowujący zapewnia solidne uszkodzenia zadawane serią, uszkodzenia alfa, przebicie, czas celowania i celność. Szybkie pociski APCR są szczególnie skuteczne przy strzale ze średniego i dalekiego dystansu. Dlaczego więc nie wybrać się na przejażdżkę tym włoskim ogierem?
Misje aż do poziomu X
Dostępne od 5 kwietnia, 07:00 CEST do 5 maja, 07:00 CEST (UTC+2)
Przez cały miesiąc, każdego dnia znajdzie się powód do stoczenia bitwy! Wśród zdobyczy będą PD na pojazd każdego dnia, premie do PD załogi i inne cenne nagrody pomocne w dotarciu do X poziomu. Szczegóły misji znajdziecie poniżej:
Nagroda:
- 5× PD
Cele:
- Wygrać bitwę.
- Znaleźć się w najlepszej 10 w swojej drużynie pod względem zdobytych bazowych PD.
Ograniczenia:
- Tylko w bitwach losowych
- Raz dziennie
- Dostępne tylko dla pojazdów objętych wydarzeniem
- Aktywuje się po wykorzystaniu pierwszego mnożnika za wygraną
Nagroda:
- 2× PD załogi
Cele:
- Rozegrać bitwę
- Znaleźć się w najlepszej 7 w swojej drużynie pod względem zdobytych bazowych PD
Ograniczenia:
- Tylko w bitwach losowych
- Dostępne tylko dla pojazdów objętych wydarzeniem
Nagrody:
- 6500 PD
- 1 rezerwa osobista: +50% PD bojowego przez 1 godz.
Cel:
- Zadać 20 000 PW uszkodzeń w dowolnej liczbie bitew
Ograniczenia:
- Tylko w bitwach losowych
- Dostępne tylko dla poniższych pojazdów:
- 10 razy na konto
- Zdobyte PD zostaną przypisane do pojazdu, którym wypełniono misję
Nagroda:
- 20 000 PD
Cel:
- Zadać 200 000 PW uszkodzeń w dowolnej liczbie bitew
Ograniczenia:
- Tylko w bitwach losowych
- Dostępne tylko dla poniższych pojazdów:
- Raz na konto
- Zdobyte PD zostaną przypisane do pojazdu, którym wypełniono misję
Nagrody:
- 1 duży zestaw naprawczy
- 1 duża apteczka
- 1 automatyczny system gaśniczy
- 1 rezerwa osobista: +200% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
Cele:
- Rozegrać 5 bitew
- Znaleźć się w najlepszej 10 w swojej drużynie pod względem zdobytych bazowych PD.
Ograniczenia:
- Tylko w bitwach losowych
- Można powtarzać
- Dostępne tylko dla XCenturion Action X
Nagrody:
- 6500 PD
- 1 rezerwa osobista: +50% PD bojowego przez 1 godz.
Cel:
- Zadać 20 000 PW uszkodzeń w dowolnej liczbie bitew
Ograniczenia:
- Tylko w bitwach losowych
- Dostępne tylko dla poniższych pojazdów:
- 10 razy na konto
- Zdobyte PD zostaną przypisane do pojazdu, którym wypełniono misję
Nagroda:
- 20 000 PD
Cel:
- Zadać 200 000 PW uszkodzeń w dowolnej liczbie bitew
Ograniczenia:
- Tylko w bitwach losowych
- Dostępne tylko dla poniższych pojazdów:
- Raz na konto
- Zdobyte PD zostaną przypisane do pojazdu, którym wypełniono misję
Nagrody:
- 1 duży zestaw naprawczy
- 1 duża apteczka
- 1 automatyczny system gaśniczy
- 1 rezerwa osobista: +300% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
Cel:
- Rozegrać 5 bitew
- Znaleźć się w najlepszej 10 w swojej drużynie pod względem zdobytych bazowych PD.
Ograniczenia:
- Tylko w bitwach losowych
- Można powtarzać
- Dostępne tylko dla XRinoceronte
Zdobywajcie drzewo szybciej
Dostępne od 5 kwietnia, 07:00 CEST do 20 kwietnia, 07:00 CEST (UTC+2)
Zwiększajcie swoją dzienną liczbę premii PD do trzech z zestawami, które zapewniają również pewne stylistyczne elementy oraz dodatkową nagrodę za wyruszenie do bitwy w XCenturion Action X oraz XRinoceronte .
Jeśli z łatwością przebiliście się przez wszystkie misje i dalej macie mało, zawsze możecie zdecydować się na dodatkowe doładowanie. Wybierzcie zestaw Najlepszy zakup, zawierający personalizacje, 30 dni konta premium i premie PD. Oba zestawy Wierzchołka drzewa są również dostępne za złoto w sklepie w grze w dziale Najlepsze!
Nie przegapcie Wierzchołka drzewa w tym miesiącu i eksplorujcie linie drzewa technologicznego prowadzące do XCenturion Action X oraz do XRinoceronte do końca wydarzenia, które nastąpi 5 maja o 07:00 CEST (UTC+2).
Do dzieła!
Opiszę swoje przeżycia z drzewkiem do Rinoceronte, być może ktoś spojrzy na to jako pomocna opinia.
Progetto 54 – niedoceniany, jednak według mnie bardzo dobry czołg. Co prawda kuleje w nim najważniejszy parametr jakim jest dpm, ale przy odpowiednim zarządzaniu swoim magazynkiem da się sporo nastrzelać; sam mam na nim średnie ~2300 co być może nie jest cudownym wynikiem, ale gdy porównywałem to z innymi osobami to też wynik ten jest powyżej średniej. Można tym grać jako med, bo z turbo utrzymuje praktycznie topową prędkość i w miarę szybko się rozpędza, a sam pancerz też daje radę. Osobiście polecam, imo najlepszy z całego drzewka.
Progetto 66 – xD Gdy go kupowałem miałem wrażenie że będzie nim podobny gameplay co do poprzednika. Myliłem się, oj myliłem.. Pierwszym mankamentem jest to, że ten czołg w porównaniu do Proga 54 nie jeździ. Tu nawet turbo i dyrektywa na to nie pomaga. Jest mułowaty. Polecam od razu za wolne doświadczenie wybadać lepsze działo, bo będzie nam grać o wiele łatwiej z powodu mniejszego reloadu i większej peny. Pancerz.. Kadłub jeszcze ujdzie, wieża to kolejne xD Odbije fartem, ale nie liczcie na cuda. A stockowa to można skomentować taką oto sekwencją: xDDDD Aby nim grać musiałem kompletnie zmienić styl. Minęło sporo bitew zanim wiedziałem co i jak. W końcu nauczyłem się grać tym ustrojstwem, ale i tak oceniam go znaczenie gorzej niż VIII.
Rinoceronte – uważałem że ten pojazd niesłusznie jest źle oceniany przez community, że ma wady, ale również zalety. To jego zaletą jest chyba tylko system magazynowy i nie wiem, zasięg widzenia xD
Jak trafimy na głąbów to można się zabawić, ale najczęściej to bawią się nami. robiąc kołyskę, obracając wieżą to i można grać na hulldown, choć nie daje gwarancji że pojazd będzie odbijał.
Nie będę się więcej rozpisywał o X, gdyż dzisiaj ją kupiłem i swą wypowiedź o niej zobrazowałem na swoich odczuciach z 21 bitew wykonanych nią.
*Nie wierzę że ktoś to przeczyta, toż to ściana tekstu.*
Szkoda, że nie przeczytałem tego wczoraj, bo skusiłem się na 66 i jest dramat.
Przeczytałem i nawet się z Tobą zgadzam ale X nie grałem a teraz jest promo i może sobie kupię do kolekcji. Pozdrawiam
Robię aktualizację, bo zagrałem większą ilość bitew X (52 ogólnie) Grało mi nie nią niezbyt przyjemnie, bo próbowałem nią grać jak jej poprzednikiem, który sam w sobie był skaraniem boskim. A w moim przypadku wystarczyło grać tym znowu jak VIII xD Co do mobilności – w porównaniu do IX TO JEŹDZI. Samo to wystarczy by być lepszym od tego badziewia jakim jest Progetto 66. Pancerz na kadłubie czasem odbije ze względu na swoje kąty, a samo kątowanie jest również możliwe, ale trzeba mieć na uwadze że tył jest wyżej i może się tam coś wbić. Wieża podstawowe pestki niższych tierów i niektórych X odbije (ale też nie nastawiajcie się na blokowanie nią 10k co rundę), dla goldowych to jest papier. Próbowałem grać z różnymi modułami i uważam, że w przypadku mojego gameplayu zestaw Stabilizator, system celowania i turbo to najlepsze połączenie – każdą pestkę należy szanować w tym pojeździe, a przy poprawieniu celności więcej będzie wchodzić. Próbowałem też grać z zestawem z wentylacją, hp, dla jaj nawet qb setup – optyka i cvs (i tu akurat bez jaj, z tym zestawem zrobiłem 4k spota xDDD co prawda dało prochorówkę, ale jednak xDDD)
Oceniam to tak:
VIII >> IX
XI < X
VIII >= X
Szczerze, zachowam sobie X, ale zrobię na niej inną załogę, a moja 6 perkowa wróci na VIII tier.
*Piszę ponownie, bo poprzednio coś zepsułem i mi wyskoczyło że spam*
Jak piszesz rozprawkę to będzie wpadać do spamu :v
Ale staram się na bieżąco wpuszczać co w spamie leży
i historia zatacza koło, buff, potem wierzchołek drzewa i nerf dla cax’a, tak samo bylo z kranem chociazby
Wszyscy wyekspią i za pół roku nerf. 😉
akurat po update robiłem centuriona… xd
Akurat tych dwóch dych nie mam wiec idealnie się składa. Szkoda ze przegapiłem wierzchołek na niemieckiego lighta…
można, ale czy trzeba ?
World of Tanks ma swoje zalety: