Prosto z Supertestu: Zmiany na mapach
Linia Zygfryda
Aby wyrównać szanse drużyn, punkty wjazdu dla pojazdów drużyny atakującej zostały połączone w jeden punkt na środku pola (pola E3–F3).
Murowanka
Aby wyrównać szanse drużyn, przeniesiono bazę na pola E2–F2 oraz zmieniono miejsca wjazdu dla pojazdów. Są teraz bliżej wzgórz.
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/before.jpg)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/after.jpg)
Przełęcz
1. Wysokość wzniesień w sektorze H8 została zmniejszona, aby niższy zespół mógł szybciej dotrzeć do pozycji dla niszczycieli czołgów. Stanowisko strzeleckie wzdłuż linii 9 i 0 zostało zamknięte.
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/1.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/11.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/2.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/22.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/3.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/33.png)
2. Dla przejścia w sektorach F9-F0 i E9-E0 dodano osłonę pośrednią, aby umożliwić pojazdom bezpieczniejsze dotarcie do dolnej bazy. Usunięto również problematyczne stanowisko na brzegu sektora E0.
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/4.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/44.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/5.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/55.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/6.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/66.png)
3. W sektorach E9 i B6 dodano galerie i osłony dla obu drużyn, aby umożliwić starcia na średnim i długim dystansie.
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/a.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/aa.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/b.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/bb.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/c.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/cc.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/d.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/dd.png)
4. W sektorach C7, D7 i D8 gruntownie zmieniono strefę walk czołgów ciężkich. Zmieniono teren, stworzono nowe opcje osłon i rozszerzono obszar gry.
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/a1.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/a2.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/a3.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/a4.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/a5.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/a6.png)
5. W sektorach H6–H7 zmodyfikowano część wzgórz i usunięto roślinność, aby otworzyć małą ścieżkę ostrzału z pozycji niszczycieli czołgów w sektorze H8, podobnie jak ma górna baza.
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/b1.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/b2.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/b3.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/b4.png)
6. Niziny w sektorach H5-H6 zostały pogłębione, aby umożliwić pojazdom startującym z dolnej bazy bezpieczniejsze poruszanie się po terenie.
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/c1.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/c2.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/c3.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/c4.png)
7. Zrewidowano galerie w sektorach G5–H5 i E3–F4. Teraz pojazdy obu drużyn mogą bezpieczniej poruszać się po obszarach przejścia. Ponadto dodano kilka nowych pozycji, które umożliwiają starcia na średnim dystansie.
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/d1.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/d2.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/d3.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/d4.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/d5.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/d6.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/d7.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/d8.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/d9.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/d10.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/d11.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/d12.png)
8. W sektorach E2–G1 dodano galerię i kilka pośrednich opcji osłon, a obszar gry został rozszerzony, aby umożliwić drużynie z dolnej bazy łatwiejszy atak na górną bazę.
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/e1.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/e2.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/e3.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/e4.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/e5.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/e6.png)
9. W sektorze F4 dodano nową osłonę.
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/f1.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/f2.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/f3.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/f4.png)
10. W sektorze D4 dodano głaz, aby uniemożliwić pojazdom strzelanie do pojazdów poruszających się po moście z pozycji niszczyciela czołgów w sektorze C3.
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/g1.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/g2.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/g3.png)
![](https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2023/03/g4.png)
W celu odpowiedniego zbalansowania mapy dokonano szeregu mniejszych, nie udokumentowanych odrębnie zmian, usuwając zbędną roślinność i mniejsze skały wzdłuż tras, aby uprzyjemnić grę na mapie.
Punkty wejścia dla pojazdów zostały dostosowane dla obu drużyn, aby początkowe trasy były bardziej zrównoważone na początku bitwy.
Ej, a gdzie są Studzianki? Był ciekawy projekt i ucichło :/
90% zmian na plus ale mam kilka zastrzeżeń. Szkoda że zlikwidowali pozycje do obrony lodowca z bazy dolnej gdzie z górki można było tłuc dojeżdżające czołgi. Obniżyli górkę by z dolnej bazy można było przestrzelić kanion i na polus jets to ale chciałbym aby też na tą niższą górkę można było boosta robić. Zapewne będą niewidzialne ściany bo pomidorki jak zwykle będą płakać. I tak! ja też płaczę ale że nie ma już boostów na mapach…. była to dodatkowa nauka której sie człowiek uczył trenował i jak opanował to miażdzył innych ale na tym polega ta gra aby się doszkalać i być lepszym
A malinówki dalej nie balansują tych półek dla lajta z jednej strony bo po co, 40 sec i nawet Medy tam jada, za każdym razem na tej mapie jest to samo
Na Przełęczy zmiany są ogromne teraz to będzie zupełnie inna mapa i chyba bardziej przychylna dla art
punkt 6 na przełęczy i tak za mało zmienia, wyższe czołgi i tak dostaną plobmę na dojeździe
Obniżyli teren o 20 cm 🤦
Sa jakies plotki jaka bedzie nastepna fala pojazdow do rebalancu?
Nie byłbym w stanie nikomu w necie na tyle zaufać by udostępnić swoje dane do konta . Czy to Raptor czy pterodaktyl. Zbyt dużo oszust w internecie. Stronkę każdy może zrobić. Potem się logujesz a tu czołgów nie masz, obli wydane a złoto przetrwonione. Koszt to inna bajka. Dla jednego będzie dniówką w pracy a dla drugiego miesięczną pensją
kto pytał?
Co maja dac zmjany na mapie skoro prawie każdy używa cheatow. Lepiej zbanowac xvm wtedy wroca gracze
Prawie każdy używa czitów… Źródło informacji – „no mówię ci że tak jest”
https://www.youtube.com/watch?v=if7xYdx4EgU
nie wiem co o tym sądzić, ale skoro już nawet reklamy robią…
a tu ich strona
https://raptor-boost.com/
kanał ma 22 subskrypcje i 55 tysięcy wyświetleń. Jeżeli ktoś chce dać 500 euro za Early i 260 to jego sprawa ale nie ma co się oszukiwać, że mały procent graczy skorzysta z takiej oferty. W Fifie coinssellerzy też mieli reklamy i nawet współprace o ile dobrze pamiętam, więc póki streamerzy nie zaczną tego reklamować to nie ma co się martwić
Boostowanie to co innego niż cheaty. Kupiona ebola albo 260 spływa w rękach słabego gracza bardzo szybko i jest nie groźna. Często tacy gracze szybko odpuszczają granie tym na randomach bo dostają bęcki większe niż w mausie xd Całą robotę w tym czołgu robi doświadczenie i skill gracza. Same cheaty to już inna bajka ale też z przeciętniaka na fioleta nie wyciągną 😉
Ebola nawet w rękach słabego gracza (np. DED** sprzedawca garnków) też daje rade, prawie samograj
Ebola była samograjem jak wychodziła gdy większość nie wiedziała jak to przebić. Teraz się to rucha, chyba że trafisz na takiego @johhny sins co wszystkich od cheaterów wyzywa bo sam grać nie umie
o cziterr kekw
„Prawie” robi wielką różnicę.
co
A co ma XVM do cheatów?
Zmiany na mapach są potrzebne tylko często ciężkie do zbalansowania, jak dla mnie fajnie jest odświeżyć miejscówki bo rutyna grania tego samego z czasem nudzi
Co za odklejeniec XDDDDD „mają czity bo mnie przebijają” hahahahahah
i tak nie gram w tą grę
Jednego bolca mniej
możesz mi usiąść na kolana