Prosto z Supertestu: Zmiany balansujące na mapie Studzianki

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

6 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Mati

Moim zdaniem fajne te zmiany. szczególnie na linii K i J

Mulder

Wincyjjjjjj

macióś

Nie no teraz to przesadzili, te przejazdy na środek na D5,6, po co to w ogóle? Jedna z nielicznych map na której bitwy nie trwają 3,4 minuty i chcą to zepsuć
Za to te osłony przed TDkami które stoją poza zasięgiem widzenia na torach – to mi się podoba 🙂

Last edited 1 rok temu by macióś
AdyRiaNo

Moim zdaniem ta mapa jest strasznie nudna, bardzo dobrze że wejdą nowe zmiany brawo WG!

Bublus

Te osłony przed TD też są problemem.
Masz rację, iż bitwy były tu dłuższe, bo grało się jak w starym stylu.Jak kiedyś gdzie trzeba było flankować itd. Między innymi dlatego, iż dobrze ustawione TD nie pozwalały na szybki rush. Teraz zaś z racji tych osłon, gra np. niemieckim TD typu “Kanonek” bez wieży i pancerza będzie niemożliwa. Te maszyny opierają się na tym, iż walczą na duży dystans bez spota. Teraz będzie to niemożliwe.
Więc dla niemieckich TD – słabo.
Dla ruskich czołgów pokazujących boki i wieżę bez garnków idealnie. No ale tak już jest od dłuższego czasu.

Czerwony_Baron

Bitwy na tej mapie są długie i często kończą się remisem. Dlaczego? Przez tragiczny design mapy. Na flance dla ciężkich jest zbyt wielka odległość między obiema drużynami, wiec trzeba liczyć na RNG żeby cokolwiek trafić. Na dodatek są rakowe pozycje dla TD, nad których usunięciem tak ubolewasz. Dlatego czołgom ciężkim pozostaje snajpienie na drugą flankę z bezpiecznych pozycji. Flanka dla medów jest również niemożliwa do spushowania przez kolejne rakowe pozycje dla TD oraz przestrzał ciężkich z drugiej flanki. Bitwy na tej mapie są możliwe do wygrania przez jedną z drużyn wyłącznie dlatego, że jedna z drużyn ma więcej rozlewających się małp.