Dziś w Superteście: Zmiany balansujące na mapie Studzianki
Mapa Studzianki
— Polska wioska znajdująca się na skrzydle jest otoczona przez pola. Fabryka z połączeniem kolejowym jest położona na drugim skrzydle. Zapewnia ona osłonę przed ogniem przeciwnika. Jednocześnie, pojazdy w centralnym obszarze są narażone na ogień przeciwnika niezależnie od tego, w której grają drużynie. Jednakże szybkie pojazdy zwiadowcze mogą się poruszać przez ten obszar, aby sprawdzić sytuację po drugiej stronie mapy.
Cel zmian:
- Obszar fabryki został przerobiony i dodano nowe pozycje strzeleckie i miejsca schronienia. Dodatkowo poszerzono obszar wioski.
- Obszar fabryki został powiększony. Nowe schronienia i pozycje strzeleckie w postaci balkonu pojawiły się po obu stronach (sektory, odpowiednio, D5–D6).
- Pośrednie schronienie w postaci wzgórz pojawiło się w sektorach 3D i D8. Te pozycje okażą się przydatne przy wycofywaniu się z obszaru fabryki.
- W centralnym jarze pojawiły się budynki, aby zrównoważyć grę dla obu drużyn (sektory H5–H6 i G5–G6).
- Obszar wioski na linii K został poszerzony. Przerobiono teren i dodano nowe pozycje w jarze wzdłuż granicy mapy.
- W sektorach K1 i K0 zmniejszyła się ilość roślin.
wioska na plus
ale oczywiście w fabryce musiała powstać kolejna pozycja na wieżę
wcale nie ma problemu w gierce z hulldown metą, balans wytrzyma 😎👍
No to niezła ta Zatoka Rybacka
No nie powiem, będzie ciekawie!
Zmiany na ogromny +
Na tej mapie każda nawet namnjiezza zmiana będzie zawsze na plus. Brawo WG.
Nie wierzę, że to powiem, ale WG chyba nareszcie należycie wzięło się za naprawę map. Chociaż dziwne jest to, że wprowadzają tyle *********** zmian na obecnych mapach i jednocześnie dodają beznadziejny posterunek. Tak samo z pojazdami. Nerf dla krana i fajne buffy dla wielu pojazdów i jednoczesne dodanie nowej rakowej linii.
Dokładnie ,ja na tej mapie Posterunek chyba że 3 razy zagrałem i nawet nie losowalem żadnej po ponad 20 bitwach .
W końcu wg zajęło się mapami, dobre zmiany