Wersja 1.18: 🇺🇸 TS-54 – zmiana parametrów technicznych
W aktualizacji 1.18 zmieniono charakterystykę amerykańskiego TS-54. Jak zwykle, pojazd dostępny tylko dla graczy Supertestu.
— Amerykański czołg premium VIII poziomu uzbrojony w system dwóch dział z możliwością jednoczesnego strzelania z obu. Oba działa średniego kalibru mają duża szybkostrzelność i mały rozrzut. Ogólnie, jest to powolny pojazd wsparcia pozycyjnego z godnym podziwu pancerzem przednim.
Jeden z projektów czołgu ciężkiego opracowany przez komitet poligonu w Aberdeen w 1954 roku. Pojazd z klasyczną konfiguracją miał system bliźniaczych dział w masywnej wieży z rozbudowaną wnęką z tyłu. Jako główne uzbrojenie proponowano zarówno amerykańskie, jak i brytyjskie działa. Projekt uznano za zbyt ambitny, a skuteczność i praktyczność takiego uzbrojenia budziły poważne wątpliwości. Koncepcję odłożono na półkę, nie zbudowano prototypów.
TS-54. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100%:
Tier: HT-8, USA, premium
Wytrzymałość: 1 400 1 600
Moc silnika: 570 KM 650 KM
Waga: 50,0 t
Maksymalne obciążenie: 52,0 t
Moc na tonę: 11,40 KM / t 13,0 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 35 / –15 km / h
Prędkość obrotu: 31,29 °/s
Prędkość obrotu działa: 34,42 °/s
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 745 m
Pancerz kadłuba: 102 / 64 / 38
Pancerz wieży: 305 / 127 / 76
Działo: 94 mm British DB Gun
Uszkodzenia: 280 / 280 / 370
Penetracja: 200 / 252 / 47
Szybkostrzelność: —
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 061
Ładowanie działa: 8,15 / 8,15 s
- Czas przygotowania do wystrzelenia z dwóch dział jednocześnie: 2,5 s
- Czas zablokowania przeładowania działa po wystrzeleniu salwy: 6,0 s
- Czas pomiędzy strzałem a przełączeniem na naładowane działo: 3,0 s
Rozrzut na 100 m: 0,42 0,4
Czas celowania: 3,36 s 2,88 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +20 °
Liczba pocisków: 40 szt.
Załoga 5-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz 2xŁadowniczy.
Kategoria wyposażenia: Żywotność.
Rola w bitwie: Ciężki czołg przełamujący.
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 6,95 / 1,32 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,48 / 0,66 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Gdyby ładowanie każdego działa było niezależne od drugiego to byłby całkiem ciekawy okaz
To ma być premka?? Hmm.wygląda gorzej od ruskiej dwu lufki drzewkowej na stocku
Gorzej xd? Ty wiesz ż to ma czerwoną wieże jak celuje w to Jgpz E100 z golda?
W uszy wystarczy 150 peny, więc wystarczy 6-7 tier.
ile będzie potrzebnych obligacji żeby wylicytować czołg z kampanii?
Bedzie to napewno kolejna antygrywalna 8 amerykanska za kazdym razem poza ambt wprowadzaja czolgi z nacji amerykanskiej z niska pena ciekawi mnie to co ich boli ze tak robia
Tam nadal rządzi komunizm… jako system i jako sposób myślenia. Wiadomo – ruskie musi być najlepsze, bez weakspotów i nieprzebijalne. Inne nacje się nie liczą.
No, tak, dokładnie, a Chief to pewnie agent radzieckiej myśli zbrojeniowej pod przykrywką
Kim Philbyjest kierowcą 😉
Zapomniałeś chyba o eboli…
Tam pracują nieogary. Wydaję mi się, że chief to przypadkiem wyszedł. A później ciężko było się już z niego wycofać, tym bardziej, że to nagroda turniejowa.
Słaba penetracja, wolny, garnki na wieży które przebiją 6 tiery, miękka dolna płyta… No nie robi wrażenia ten czołg. Może w maratonie będzie.
Kolejna Przemka do strzelania z golda. Dziękuję, nie skorzystam.
oni se jaja robia.Dosc ze ht co juz daje -100 pnkt do grywalnosci to jeszcze marne 200 peny i zalosne 280dmg gdzie niedorobiony rng bedzie losowal po 250
pena 200 na ciężkim alfa 280, może trzeba mu preferencyjny MM od razu bo na X z taką mocą jeszcze premium to nazywają, polecam dla najlepszych niech na chify startują
Widać, że supertesterzy działają, tak trzymać!
No i super!