Prosto z Supertestu: Zmiany balansujące na mapie Lodowiec

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

8 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Eeniu

Zepsujecie jedną z lepszych map w WOT.

Jurand

No w dupę normalnie nie wierzę WG wreszcie po 10ciu latach zbalansowało na + jakąś mapę, jestem w szoku, może idzie ku lepszemu 🙂

Ktos_coś_lol

Ciężkie buffa na tej mapie dostawaja a magazynki nerfa hehe
Jestem też zadowolony ze wgl wg ruszył tyłkiem i balansuje mapy które nie powinny być w wocie 😀

Last edited 1 rok temu by Ktos_coś_lol
cycu

i takie zmiany mi się podobają w końcu ciężkie czołgi będą mogły normalnie przejechać

Robert

Nie prościej dać miejsce startu pojazdu do wyboru na początku bitwy dla HT? Według WG lepiej zrobić skalne kurtyny. Cóż sposób myślenie deweloperów tej gry był zawsze dla mnie zagadką. Ow skały będą potem skutecznie przeszkadzać w obronie gdy wróg podejdzie blisko. Ale co tam, ważne że 15 sekund na początku, małosprytny HT jadący na “pałę”, nie dostanie piguły.

ZiomekTomek

Tylko im to zajęło 4 lata.

escobar

czyli przez 4 lata mogłeś farmić jakimś magazynkiem na przejeździe, zresztą ta i lotnisko to dwie mapy które mam zbanowane.

Henryk-czolgista1955

Ja granicę impreium ****** 3 korytarze