Dziś w Superteście: 🇮🇹 Controcarro 3 Minotauro

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

12 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Geronimo1979

Wszystko ok tylko to 255 mm peny. Na 8 tierze mają więcej. Czyli tylko gold na X i 100k kredek w plecy co bitwę. WG już w projekcie zakłada dojenie.

Last edited 1 rok temu by Geronimo1979
Edek

mobilność słaba, taki trochę heavik z ogranicznym kątem obracania wieży to będzie. celność i pena za słaba do snajpienia, więc trzeba będzie grać na blisko

Last edited 1 rok temu by Edek
Kacperek

Do snajpienia nie potrzeba ci 300 mm pancerza na froncie kadłuba i wieży. Choć i tak się znajdą tacy co będą. Bohaterów na E3 dumnie szturmujący dogodny krzak już się naoglądałem.

janek

to jest wielkie bydle

WorldOfMonkeys

Jaki sens ma taki układ autoloadera? 8s między pestkami, to spokojnie mógłby mieć zwykłe działo…

Kiełpa

Już tłumaczę
Według twojej logiki z działem cyklicznym czołg miał by prawie 4000 DPM kiedy taki Bager ma niecałe 3400
Strzela co 8s po 530 co oznacza że ma pestkę szybciej od WZ 5A która i tak ma bardzo dobry dpm i do tego Włoch dysponuje większą alfą
A przeładunek magazynka wynoszący 24s oznacza że przeładowanie całego magazynka zajmie podobny czas co w TVP czy VZ a chwila w której przeciwnik zauważy że przeładowujesz cały magazynek będzie akurat gdy ty już przeładujesz większość magazynka.
I tak czołg może i nie będzie rewelacyjny ale może być niezłym pojazdem na randomy i będzie deklasował Rinoceronte (chociaż to nie trudne)
Wydaje mi się że będzie to po prostu spoko zabawka którą będzie można od czasu do czasu wyjechać na randomy 🙂

Czerwony_Baron

E100 ma również alfę 530 (na różowych modułach) i ładuje 8,87 s. A są ciężkie z jeszcze lepszym dpm np. S. Conq. Włoch prezentuje się bardzo przeciętnie. Słaba mobilność, wieża która nie obraca się 360 stopni i pancerz, który nie zapowiada się zbyt dobrze (oczywiście wszystko okaże się jak będzie dostępny model czołgu). Przy takich parametrach 8 sekund to za długie przeładowanie (imo 6s jak na 8 tierze byłoby git). A WZ 5A, której użyłeś w porównaniu ma reload 8,28 s, także niewielka różnica…

Czerwony_Baron

I mój komentarz nie ma na celu narzekania jaki to słaby czołg WG znowu wypuszcza. Jest to jedynie obserwacja, że od dłuższego czasu każda nowa linia musi mieć jakąś specjalną, ale i niestety bezużyteczną umiejetność (bezużyteczną patrząc na resztę wad pojazdu). Specjalny magazynek w Rino nic nie zmienia, zapasowe gąsienice w M-V-Y przydają się raz na 10 bitew, a nowy włoch mógłby mieć zwykle działo, które strzela co 8 sekund zamiast tego magazynka.

impo997

no ta e100 da się ładować niecałe 9 sekund ale po bonusachXD
8 sekund bazowo przy 530 alphy = 4k dpmu bazowego (najlepszy w grze)
reload 8s da się wymaxować do 6 sekund = 5300 dpmu po bonusach

nijak to się ma do e100, TO JEST PRAWIE TYLE ILE BADGER MA NA BURZAKACH (5600) XD

Czerwony_Baron

Od kiedy na magazynki można założyć dosyłacz? Albo jak zmniejszyć czas między pociskami? Czy my na pewno gramy w tą samą grę?

Cham

Ciekawe czy będą pojazdy gdzie można będzie do jednego magazynka załadować 3 różne pociski na raz/albo ich kombinację.

Czarnobylski Szabrownik

Kolega trochę ma rację, ten autoloader bez sensu. 10s bazowy przeładunek i zwykłe cykliczne działo, albo autoreloader na 3 pestki z przeładunkiem powiedzmy 19/16/13 lub 18/15/12 i 4s. między pestkami. Ja tak to widzę.