Wersja 1.16: trzeci test publiczny

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

25 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Bestia z Wadowic

Kurna to już śmieszne nie jest. Jak wam się tak ta gra nie podoba, jest taka zła, kapitaliści WG, RNG, i kij wie co jeszcze to sobie idźcie bo każdy ma w 4 literach to jak was ta gra boli

Cham

Tymaczes w regulaminie WoT na RU pojawiły się tokeny.
Zakup Chifa to będzie betka.
1. LICENCJE I OGRANICZENIA.
1.1. Token NFT. Tokeny NFT to tokeny niezamienne, których prawa własności są rejestrowane w rejestrze rozproszonym. Tokeny te są powiązane z obiektami cyfrowymi (które mogą obejmować obrazy i / lub inne dzieła cyfrowe) powiązanymi z tokenem NFT (“Obiekt cyfrowy”). Jak pokazano poniżej, Użytkownik może posiadać token NFT, ale ma jedynie ograniczone prawa użytkowania w odniesieniu do Obiektu Cyfrowego.
1.2. Przedmioty cyfrowe. Przedmioty cyfrowe podlegają prawu autorskiemu i innym prawom własności intelektualnej. Prawa te są i pozostaną własnością Spółki.
1.3. Licencja. Gdy Spółka wydaje Użytkownikowi token NFT podczas wydarzeń w grze organizowanych przez Spółkę, Spółka niniejszym udziela Użytkownikowi ograniczonej, niewyłącznej i niepodlegającej sublicencjonowaniu licencji na używanie i wyświetlanie kopii Obiektu Cyfrowego wyłącznie do osobistego, niekomercyjnego użytku Użytkownika w Okresie Obowiązywania, pod warunkiem, że Użytkownik przestrzega warunków niniejszej Umowy, w tym między innymi: ograniczenia określone w sekcji 1.4 poniżej. Po wygaśnięciu Okresu obowiązywania lub w przypadku naruszenia przez Użytkownika jakichkolwiek warunków niniejszej Umowy, wszystkie prawa licencyjne wygasają ze skutkiem natychmiastowym.

Heh

Dodano nowe problemy techniczne?

polak

Czy po tej aktulizacji bedzie znowu otwarty serwer testowy?

Bravado

O ja prdl 🤦‍♂️

Tadek

Hahahaha 🤣

klopsik

Będzie to na pewno ale raczej zamknięty jak to na białoruskie serwery przystało.

muchomor

niech bedzie i 5 i 6i 7 co nie oznacza że i tak za dużo oszustwa jest w tej grze tego nie wyeleminują cwaniaczki z wargaming

Jaca

Ta gra to całe jedno wielkie oszustwo od losowań począwszy po te ich tzw. RNG wszystko jest ustawiane

Karol

przez kilka ostatnich dni rng mnie tak oszukuje że to głowa mała

z 20 metrów nie trafiam na skupieniu w bok czołgu, albo odbija się od jakichś czołgow z papierowymi pancerzami

Każde działo to wyrzutnia kartofli i leci pocisk gdzie chce tylko nie w cel

Niemczyk

Warto zakupić coś w sklepie premium, na jakiś czas i mm i rng będzie lepsze, przynajmniej u mnie tak to działa.

aeae

skończcie płakać, czasem ma się pecha w tej grze, a czasem szczęście i tyle

Heh

Dlatego wrazenie jest ze jest ustawiane bo nieraz wchodza wszystkie pestki bez celowania a innym razem celujesz full przeciwnik bezruchu i trafiasz w… Ziemie 5m przed czolgiem. Albo strzelam w goscia przebijam go za każdym razem, a kiedy zostaje mu tyle hp ze jest na strzala to dziwnym trafem nagle sie odbijam

Jaca

To nie jest płakanie tylko prawda o tej grze i tu nie ma nic wspólnego ze szczesciem tylko z losowaniem dla tego bitwy sa takie szybkie i do 1 czy do 2 czy do 5 i na poczatku bitwy wiadomo kto wygra i kto przegra.

Ten normalny

Ale szybkie bitwy to nie problem rng. Wydaje mi się że płaczki na rng nie wiedzą nawet co znaczy random w nazwie. Albo może warto poczytać jak komputer generuje liczby losowe. Nawet prosty skrypt w pythonie potrafi pokazać że to może być większość powyżej średniej a czasem większość poniżej. Szybkie bitwy to problem mm którego wg nie umie naprawić. Swoją drogą backendowcy z wg to muszą się *********ć

Arjos

Oczywiście niemożliwe jest twoim zdaniem w implementacji generatora liczb losowych zastosowanie modyfikatorów wpływających na wynik.Sam lepiej poczytaj, ale ze zrozumieniem. KAŻDE losowanie można podrasować a parametrem wywołującym modyfikacje może być wszystko : staty , seria wyników, status konta prem/free, status czołgu prem/free, narodowość, czy dowolna cecha gracza .

Ten normalny

oczywiście że można ale to już bardziej podchodzi pod teorie spiskowe i jeżeli by tak było to nawet pod oszukiwanie konsumentów. Mam nadzieję i wierzę że nie jest jak mówisz a rng to zwykły skrypt generujący penetrację i ilość uszkodzeń. Poza tym rng jest często też w innych grach nawet mobilkach i jakoś się nie marudzi. No i na koniec warto też wspomnieć że jak ta gra kogoś bardzo wnerwia to nie ma sensu się nadwyrężać i trzeba se po prostu odpuścić

Jaca

Nie ma rzeczy ktorych nie mozna naprawic tak ma byc jak by losowania byly rowne to zaczeli by przegrywac zieloni niebiescy i fioletowi i by nie bylo 60-70 procent wygranych i wtedy dopiero by był płacz.

RonPiekarz

I dziwnym trafem są gracze którzy potrafią robić 5k dpg i 65% winratio. Pewnie maja lepsze rng i to dlatego co? Jak sobie wyobrażacie ta grę bez rng? Każdy czołg by miał ta sama celność? Wtedy jaki by był sens grania np. Leopardem1 walcząc z np. 430u?

Arjos

wtedy inaczej wyglądałoby balansowanie

Sid

Wtedy to by wyglądało jak warthunder… Nie wiem czy tam narzekają na rng:P swoją drogą Leo1 i obj430 są dość zbalansowane wobec siebie… Na Malinówce 1v1 Leo wygra, w Ruinbergu obj430… Przy założeniu wyrównanego skilla graczy.

Bot

tam raczej narzekają na one shoty od wszystkiego i drifty po błocie

Dzony

Odpal realistyczne albo symulacje już niema driftów itp 😉

WOT jest fajny

Proponuję Simsy

Niemczyk

to miłego grania skoro ci się podobają.