Aktualizacja 1.16: Pierwszy test publiczny już tu jest!

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

20 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Par1s_

Do kiedy są włączone servery testowe ???

Pomidorek

prawdopodobnie do jutro w godzinach 17-18 powinien wrócić

Mimi

Odlokowałem i kupiłem na serwerze testowym Concept 1b, ale nie pojawił się w garażu. Czy na testowym te pojazdy specjalne są jakoś zablokowane do odbioru?

falkos

ej test publiczny jest jescze otworzony?

skydog71

tak

Raffauu

Chciałbym zobaczyć poprawę map takich jak:
Urwisko: grać na środku to jest żart, TD wystarczy stać na własnej bazie żeby mieć przestrzał na pół mapy także prosiłbym o podwyższenie skałek bądź obniżenie środka.
Lodowiec: dojazd na HT dla wolniejszych czołgów jest bezsensowny dla jednej i drugiej strony, bez straty HP się nie obejdzie (nawet i powrót do garażu)
Linia Manenerheima: grać dół (HT’kownie) i dalej co? wyjechać z jednej i drugiej strony pod TD? do zmiany
Zatoka Rybacka: nie grasz LT, MT z dobrym kamo jesteś bity…aktualny środek jest kompletnie bez sensu, w wersji SD był spoko aktualny do wywalenia
Pilzno: poprawienie tekstur skałek…niby strzelam w czołg a w 80% przypadkach w teksture.

Last edited 4 miesięcy temu by Raffauu
Bravado

Urwisko i Lodowiec to mapy nie do poprawienia, trzeba je usunąć i dać na ich miejsce nowe.

Raffauu

jakoś Urwisko w SD mapach było świetne a tutaj w HD jest do ****, jak wszystkie mapy po reworku z SD na HD

milek360

W większości się zgodzę, zwłaszcza z Zatoką Rybacką, gdzie w mieście nastawiali krzaków, przez co stoi się i nie wie co zrobić, bo czołgi ciężkie mają za mało zasięgu widzenia, aby się przez te krzaki spotować. Jednak na Lodowcu wystarczy pomyśleć, aby przejechać na mordownię bez straty HP, wystarczy na początku czołgiem pojechać na środek, dopiero wtedy odbić na lewo/prawo, zależnie z którego respa gramy. Fakt, zajmuje to dłużej, ale przynajmniej nie tracimy HP, aczkolwiek też uważam, że Lodowiec powinien zostać zmieniony.

Klicker_arciarz

Czy mi się wydaje czy wg z balansowało na stepach
capa na korzyść drużyny z południowej strony? Z tego co widzę przeciwnicy musza przyjechać cały dystans od wody odkryci

Last edited 4 miesięcy temu by arciarz_clicker
gówniak

Ruszają sie map, na które większość nie narzeka, albo przynajmniej nie w takim stopniu jak na inne mapy, a takie gówna jak zatoka rybacka, urwisko, lotnisko, lodowiec, redshire, overlord albo stulejki nadal leżą bebechem do góry totalnie nie ruszane. Żarty ze strony WG

Marek

da ktos linka do serwera?

Mimi

Wystarczy ściągnąć klienta testowego czy są jakieś dodatkowe wymagania/kwalifikacje?

xyz

Nie ma wymagań, każdy może dołączyć do testu gdy tylko serwer testowy jest aktywny.

Mimi

Fajnie, można sobie potestować X tiery czy warto wbijać czy nie

Pan Maruda

Jeżeli ktoś nie wyłapał, USUNĘLI DZIURĘ POD BIUROWCEM W MIEŚCIE DUCHÓW. To jest duża zmiana jeżeli ktoś używa tej pozycji

Anonim

Szturm na Redshire jest bez sensu

SerB

The visuals and sound effects of shots, hits, and reloading for guns of same type have been adjusted—they are now the same. Gun parameters remained unchanged.

O co chodzi?

szatan

pewnie o dźwięki dział skody T 56 oraz objekta 268 v5

zimnychleb

wchodzimy już na serwerek!!!