Dziś w Superteście: Mapy Pacyfik i Palmanova

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

30 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
szatan

po co nowe gówniane mapy robic skoro moga przerobic na HD mapy ktore nie przeszly z 9.22 na 1.0? swieta dolina, wichura, stalingrad, bagno.. to byly dobre mapy
usuniete typu ukryta wioska itd tez bardzo fajne

Pablito

Ta pierwsza mapa jest bardzo podobna uladem do Karelii

Powhatan

Czym oni te trawniki koszą? Chce taką białoruską kosiarkę do swojego ogrodu.

Zaksiak

Wywalić Smoczą Grań, przywrócić Bagno.

Elo

O, kolejna nowa mapa. W takim tempie wydawania mapek 1 lub 2 rocznie pewnie ogramy ją na testowym jakoś w 2030. Chociaż patrząc po jakości ostatnich wysrywów wg, może lepiej, że nie dodają tego zbyt dużo.

Luleksna

Kreatywność 0,00000000000000000000
Kopiuj&wklej, 3 korytarze, pół mapy niegrywalne i już jest nowa! 💩💩💩💩💩💩

AMONGUS SUS

Cieszę się że wróciłeś i muszę przyznać Ci racje jakość wykonania map spadła 🙁

ctcr

Pomijając temat map, czy tylko mi od ostatniej aktualizacji gorzej idzie? Z recentu 2800-3000 spadłem nagle do 1600

Winntero

No takie ci RNG wylosowało na tą łatkę. Pogódź się z tym

Nowaru

maraton gejming

tryhardnakampanie

coś w tym jest, nie żeby co xd

miesiąc przed rankedami fioletowy recent był wbijany bez spiny,
teraz tryharduję żeby tylko utrzymać

ZielonyDzikYouTube

Mi też xD. Wcześniej fajne bitewki siadały, 1800 WN8, a teraz przegrana za przegraną, nic nie idzie zrobić

Bot

to zielone czy fajne?

Człowiek z lasu

Kolejne mapy do kolekcji “na wieczność w supertescie i dalej cisza”.

niko

Może to i dobrze, bo nowych ludzi od map powinni już dawno zatrudnić.

RTSK

Właśnie brakowało mi takich map na Pacyfiku z 2wś

szozh

kiedy bedzie supertest

_The_Muffin_Man_

cały czas jest

szozh

dasz linka do pobrania

Kaczyński_Makuszyński_pupa.exe

To jest zamknięty serwer

Sgt_Ownage

Obrzydliwe te symetryczne mapy… Rozumiem, że ma to na celu zbalansowanie obu stron ale w rzeczywistości wymusza to identyczny, nudny, przewidywalny styl gry dla obu drużyn. Tdki zawsze wjeżdżają w te same krzaki na idealnie przygotowanych półeczkach… Lajty zawsze spotują z tych samych pozycji albo robią przejazd po identycznej trasie… Ciężkie zawsze jadą w ten swój zasrany bobslejowy wąwóz żeby wymieniać się goldem z za nasypów z jadącymi z naprzeciwka w tym samym czasie innymi ciężkimi… Średnie mają zawsze tą swoją półotwartą łączkę z delikatnymi pagórkami… Rzygać się chce od tego zróżnicowania…

shelby320

Na kilometrze kwadratowym szału się nie zrobi z różnorodnością. Na mapach nie symetrycznych, też jest jedna konkretna ścieżka ataku, tylko zamiast dwóch drużyn, jedzie nią tylko jedna, podczas kiedy druga patrzy z przerażeniem.

Morska_Sroka

Od razu przypomniała mi się rozgrywka na dawnym Erlenbergu

HarryBotter

Przeciez w wocie od poczatku sa mapy symetryczne.
Himel,linia zygfryda,klasztor, ell haluf ensk karelia murowanka. I pewnie 95% pozostalych map.
Zawsze tak bylo, jak ktos tego nie zauwazyl to nie wiem co on ma w glowie

Luleksna

Chyba grałeś tylko w demo na CD.

bry

Zgadzam się z przedmówcą. Dodam jeszcze, że wszystkie mapy są otwarte od góry, niby jest jakieś miasteczko ale domki mają co najwyżej 2-3 piętra i stoją przy uliczce szerokości autostrady.
Mapy za którymi tęsknię to Icebound i Windstorm. Da się na nich grać nie wjeżdżając do miasta, wręcz często tak było. Jednakże jeśli ktoś postanowił tam wjechać gra stawała się niesamowicie wręcz ciekawa. Spotowanie działało praktycznie tylko z 50m zza węgła i nigdy nie wiadomo było co się kryje obok. Taka klaustrofobiczna rozgrywka dodawała niezłych nerwów, zwłaszcza jak pod koniec gry, kiedy jakiś samotny behemot czyhał w mieście na jadące na niego pojazdy wroga.
Niestety WG nigdy nie wprowadzi z powrotem tamtych map, bo ich doktryna 5 minutowych rund by ucierpiała (nie rzadko na tamtych mapach gra trwała do ostatnich sekund), no i oczywiście biedni artylerzyści z płaczem rzuciliby się na fora krytykować brak odkrytego wzgórza, który mogliby obrzucać gnojem.

taktylko

Symetria map jest wymagana by gra w ogole byla grywalna.

RTSK

Linia Mannerheima albo Fiordy nie są symetryczne i jakoś dobrze się na nich gra

Ojciec dyrektora

Jedyna wymagana symetria na mapie, to taka, że losuje cię raz z jednego spawna, raz z drugiego…
Wtedy mapy mogą być nawet delikatnie nie zbalansowane

Gracz

Też jestem tego samego zdania i zamiast tworzyć “jeśli to tak można nazwać” nowe mapy lepiej mogli by już poprawić stare mapy i je tu wrzucić. Mi brakuje starych map na których trzeba było myśleć …. Chciałbym zagrać na takiej mapie jak ukryta wioska, wichura, bagno, północny zachód, święta dolina ,a nawet na komaryn🙄 Ech nostalgia mnie wzięła 😔