Wersja 1.16: pierwszy test publiczny

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

186 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
KoKoKu

jak to naprawić? chce wejść na server testowy i pojawia mi się napis: Failed to connect to the server. The server may be unavailibe, or your network connecting settings may be wrong. co to możę być? a połączenie z internetem mam.

...

ja też tak mam

mops

kiedy test server

Kjhhhj

Kiedy będzie serwer?

Maciek

Czy działa wam serwer testowy?

suniks

nie, a bedzie jeszcze jakas aktualizacja albo coś ?

rozrzutnik_gnoju_1

będzie chyba aktualizacja do jutra lub do dziś, ale bardziej do jutra bo wcześniej też robili z dnia na dzień

Par1s_

Czy będą jeszcze servery testowe włączone, na który będzie można grać ???

Patrykos

Działa jeszcze

KoKoKu

nie

asdcasdc

haloo mi ściąga ct 1.15 o co chodzi?

weed

Da ktoś linka do pobrania ?

Dawid

dajcie link do pobrania

kuba
kuba

abo to 1.5 a pisze na tym linkiem 1.16.1 nwm

kuba

ale zawsze i tak morzesz pobrać starzą wersje to ci aktualizuje się do nowszej

Fondemarco

O 18.30 ma ruszyć serwer

Sponge_bob

ja juz gram

Sponge_bob

juz są

Lis

No i git tylko teraz poczekać z godzinke czy coś

Sponge_bob

mysle ze tak

XDCris

Wie ktoś o której godzinie serwer będzie dostępny ?

maro maro

ktoś wie kiedy odpalą serwery?

dw303_1

jest ale dleczego nie chce mi się połączyć pomoże ktoś ?

dw303_1

nie wiem czy napewno ale test publiczny jest ale serwery są wyłączone

LeguŚ

trzeba poczekać..

dw303_1

ale w sęsie że wargaming kiedy włączy serwery tak ?

LeguŚ

chb tak

Sponge_bob

trzeba poczekac z godzine zawszee mi sie wlanczaly godzine po pobraniu

Sponge_bob

JEST JUZ TEST DZIENKI WRGAMING KOCHAM CIE

szpadel

pomożesz – który server wybrać: auto czy CT1/2 ? po aktualizacji wersji z 1.15 do 1.16 nie chce się łączyć

Sponge_bob

lepiej polecam auto bo samo ci wyszuka dostępny serwer a jak nie mozesz sie polczyc dlatego chyba ze dopiero to jest aktualizacja wprowadzona

Zawsze do usług Sponge

szpadel

skąd najlepiej pobrać ta wersję ?

młotek

aktualizacja jest

szpadel

po aktualizacji nie chce się łączyć,

Sponge_bob

czyli jednak będzie jutro bo wg nie dodaje aktualizacji od 8 do 19 00

Lis

Pewnie tak

kuba

dalej nie ma

WgAdminMan

będzie 3 albo 4 lutego

Sponge_bob

Tak podobno będzie 3 albo 4 lutego jak napisal on

kuba

dzięki oby ci bóg w dzieciach wynagrodził

Sponge_bob

podajcie nick jak będzie serw jutro to podajcie nice to zagramy pluton mój nick gutekowy12

Powodzenia na polu bitwy

Sucha_Rybka

Jest już test?

kuba

Mam nadzieję że będzie

Alchemik

czm nikt nie odpowiada 
czm nikt nie odpowiada 
czm nikt nie odpowiada 

HARNAŚ_KIEŁBACHA

jestem

Alchemik

czm nikt nie odpowiada 🙁

kuba

Jak widać wg robi z nas żarty

Alchemik

albo jutro bendzie

Alchemik

ej no gdz ten serw

D4ANON

I jak Działa ?

HARNAŚ_KIEŁBACHA

nope

D4ANON

czyli raczej nie bedzie

kuba

Raczej nie będzie serwera testowego

Kaczyński_Makuszyński_pupa.exe

Będzie może za 2 dni, przecież jeszcze nie ma początka lutego

kuba

Wątpię

Kaczyński_Makuszyński_pupa.exe

Pisałem do wargamińska kiedy będzie test i napisali że nic nie mogą zdradzić

Alchemik

moze to niespodzanka

HARNAŚ_KIEŁBACHA

może

HARNAŚ_KIEŁBACHA

to wiadomość od wargamińska – nie to nie jest fake
Dzień Dobry!

Dziękujemy za kontakt ze Wsparciem Gracza Wargaming.

Całkowicie rozumiemy tę sytuację. Nie możemy jednak zdradzić szczegółów nadchodzących wydarzeń. Prosimy o śledzenie aktualności na naszym portalu.

W przypadku jakichkolwiek innych spraw zapraszamy do ponownego kontaktu w nowym zgłoszeniu.

Powodzenia na polu bitwy!

Pozdrawiam!

moja wiadomość
Pytam tych którzy wiedzą a oni mi nic nie powiedzą! O co chodzi
Naprawdę chciałbym dostać informację od was czy będzie test publiczny bo yochy wychodzą a miały być chyba w 1.16??

Alchemik

nadzieja jeszcze jutro

Alchemik

now iesz mialy byc na europa ale serwy są po to zeby testowac czołgi jakie wbijasz w tym YOHY

Alchemik

jutro jest 1 luty 🙂

Alchemik

niestety nie

Alchemik

no tak jutro obudz sie

Alchemik

fajne by bylo jakby na serwer europa byl testowy

Nienawidze juz Wargaminga

jezu no i fajnie sie doczekalem na ten serw dzienki wargaming

HARNAŚ_KIEŁBACHA

już jest

HARNAŚ_KIEŁBACHA

nie ma testu

LUBIE WOT

kiedy ten serwer

kuba

chyba w ogóle go nie będzie

banan

SERWRY JUŻ DZIAŁAJĄ

kuba

jest dopiero aktulizacja wprowadzona

Last edited 4 miesięcy temu by kuba
czolgista_373

nie ma aktulazacji

LUBIE WOT

nowlasnie jeszcze nie ma aktualizacji

Erlime

Ta wlasnie widze z krzesla chyba spadles
scamerze

Kaczyński_Makuszyński_pupa.exe

Teraz na superteście są nowe mapy coś się szykuje

Patrykos

Jest już testowy?

HARNAŚ_KIEŁBACHA

nope

Patrykos

A wiadomo kiedy będzie ? Może być jutro ?

HARNAŚ_KIEŁBACHA

a co ja jackowski że mam wiedzieć

Patrykos

Heh możliwe

HARNAŚ_KIEŁBACHA

BRUH

Desu

no i nie ma testowego

Kaczyński_Makuszyński_pupa.exe

Może jutro przecież jeszcze trochę do końca stycznia a początka lutego

LUBIE WOT

panie nie ma początku lutego ani konca stycznia skond pewnosc ze go nie bendzie

czolgista_373

dzisiaj ma być test ale nwm czy będzie

XDCRISS

a wiesz może o której godz?

HARNAŚ_KIEŁBACHA

Było by napisane na stronie Wota

czolgista_373

nie

Kaczyński_Makuszyński_pupa.exe

Jutro test

Brawl lol

Jesteś pewny? 🙂

HARNAŚ_KIEŁBACHA

Chyba a ty co sądisz

Brawl lol

Mam nadzieję, że tak, ponieważ czekamy bardzo długo na test publiczny 🙁

LUBIE WOT

ja mu wierze ze jutro

kuba

Serwera testowego nie będzie a jutro będzie aktualizacja gdzie już pojawią się nowe czołgi w wot

Last edited 4 miesięcy temu by kuba
Brawl lol

A w ogóle będzie? Czy znów trzeba czekać… :/

Kaczyński_Makuszyński_pupa.exe

Trzeba czekać

czolgista_373

nie prawda

Kaczyński_Makuszyński_pupa.exe

Test będzie i jak dzisiaj

HARNAŚ_KIEŁBACHA

Kiedy ten test publiczny

HARNAŚ_KIEŁBACHA

ja się nazwałem
_nuke_Xx_PUTIN_Xx_bomb_

skydog71

znając życie koniec stycznia początek lutego to będzie pewnie w czwartek 20:00 lub 2 luty

HARNAŚ_KIEŁBACHA

sad

TurboTomek

jest info ze testowy bedzie od poniedzialku o 12:00

czolgista_373

niestety nie!

LUBIE WOT

którego za tydzien ?

HARNAŚ_KIEŁBACHA

a ja wiem

Masny WoT

Głupie pytano ale czy wiadomo czy będzie frontline na CT? Tak do zabawy bo sensu większego to on niema na CT jak tylko do zabawy.

LUBIE WOT

witam wszystkich gdy 1 lutego wystartuje 1.16 serwer to podobno dadzą darmowy czołg z czarnego rynku!!!

LUBIE WOT

mam pytanie czy jeżeli wystatrtuje serwer to wtedy ktos podesle linka do pobrania byłbym bardzo wdzięczny osobie która to zrobi

RoboL

Masz na stronie wota do pobrania, bez przesady żeby być tak leniwym

lubieplacki

działają obecnie serwery na serwerze testowym ?

Ok.

Krótka informacja: jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, z końcem stycznia / początkiem lutego wystartuje pierwszy test publiczny aktualizacji 1.16.

Łukaszenko

Kolejne fanaberie korpo WG, które umilą życie graczom. Tak samo jak ostatnia łatka z amunicja odłamkową. Przynajmniej teraz mam wybór między Amo Premium, a Złotymi Pestkami. Co jeszcze można dać do wyboru graczom. Może włączenie auto bota, a nie stracili milionówny na tym.

Twoja_Babcia

Co tak późno
W tamtym roku i 2 lata temu nowe linie wychodziły w ostatnim tygodniu stycznia a teraz?
Mam czekać do marca zanim wprowadza te czołgi?
Jak mówili że zapowiadają to powinni dawać nowe linie tak jak w ostatnich latach
Czyli linia która ma wyjść w sierpniu (tak do tej pory wybo) wyjdzie w październiku?
Miali tyle czasu żeby wytestowac te czołgi i jeszcze nam każą czekać aż tyle zanim wejdą

Mateoo8995

Tworze klan pod nadchodzaca kampanie , jesli ktos chetny podaj nick e komentarzu

JerzySztug

a dobry jesteś? poka wuen

Maciej Sztug

Serio ktoś jeszcze zwraca uwagę na WN8?…

Krystian

Tak duzo osob zwraca

Bot

no to jednak wyznacznik umiejętności

Typeb

Serio ktos zwraca uwage na wn8? ~maciek 400wn8 profesjonalny gracz

Maciej Sztug

Wypraszam sobie mam 69 wn8 i nic Ci do tego

Kacperek

A jak chcesz ocenić w dłuższej perspektywie zdolności danego gracza? Kiedyś różne na to były metody, ale w większości wypadków wymagało to poświęcenia więcej czasu kadry niż ktoś mógł sobie zasłużyć. Po drugie… Kampanie się chyba gra po to by coś ugrać. Granie dla samego grania może urągać ambicjom. Dla możliwości wzięcia udziału w licytacji nie sposób nie znaleźć takowego klanu co przyjmie i wspólnie się taką możliwość wywalczy. Ale ja w takim wypadku i tak bym sobie odpuścił tracenie czasu na coś takiego. W drzewku, czy w sklepie za obligacje są dostępne maszynki, które śmiało mogą stawić czoła Cziftejnowi, czy Bobjectowi 907.

Unleeashed

Ja odpuściłem sobie staranie się o jakiekolwiek Cziptejny, Ebole, Obj260 i 907 z prostego powodu. W moim klanie osoby posiadające te czołgi na natarciach czy CW są non stop proszone o granie tylko tymi czołgami. Tracą przez to radość z gry, co sami przyznali. Ja podziękuję. Wystarczająco mnie wqu… gdy wołają non stop o obj140 i 277.

Bot

no jak chcesz wygrać to bierzesz metę a nie st 2 czy inne kupska

5head

no tak, lepiej ciągle grać 140 niż 907

Otaku_pl1

Teraz raczej sie nie patrzy na wn8 calkowity tylko jaki byl przez caly miesiąc bo jest bardziej legitny bi ten ogólny łatwiej oszukać ten ci pokazuje jaki byles przez ostatni miesiac a ten od początku mozna sobie podbić lolkami i jakimis czolgsmi ktorymi nikt nie gra ja musze sie pochcwalic ze nabijalem swoje konto od 7k do 15k bitew z redbarona na zielony także albo ja jestem lepszy albo teraz na 8-10 jest wiecej debili i nie mowie tu o Husarii

swójchłop

Kupiłem konto z czifem + prawie wszystkie premki 8 i 6 tieru za 500zl z 720WN!!. Z ostatnich dwóch miesięcy mam średnio 2450wn i idzie w górę. Dołączyłem do klanu, który jest w pierwszych 20 na serwerze EU. Gdyby sprawdzali tylko WN który się wyświetla to by mnie wyśmiali.

WN jest jakąś formą oceny, ale nie powinna być to główna metoda selekcji.

Bot

no czyli dodali ciebie po recent WN, dalej po wn8 ;p

RoboL

I potem się dziwić czemu taki gracz ma Chiefa i nic nim nie robi jak za kase kupił a nie zdobył umiejętnościami

Twoja_Babcia

Niestety tak
A w szczególności tzw. “fiolety”

Last edited 5 miesięcy temu by Twoja_Babcia
Maciej Sztug

Widzę, że na tym forum ludzie minusują wszystko. Zapytałem po prostu bo dawno nie grałem w wota a to kiedyś był taki hype na WN8…
Imo DPG jest lepszym wyznacznikiem ale to moje zdanie a nie wiem czy tu można takowe wyrazić.

Bot

no jak masz dpg to masz wn8??

Hoojligan

Załóż pięć klanów, nie zapomnij nakupić premium guana, i graj w to po 12 godzin na dobę.
Fajna gra, taka dla 5 letnich matołków, oni nie widzą że to przekręt taki sam jak maszyny w kasynach.

Volbeat

A przeskadza ci to? Jego sprawa. Ty trwonisz swój czas na trollowanie I guano mnie to obchodzi.

Mateoo8995

Spoko to normalne że sebixy , janusze itp hejtują xd chcemy sprobowac swoich sił na mapie globalnej , i chcemy dac szanse innym graczom bez ciśnienia na wyniki , jak nie pujdzie na tej kampani to na nastepnej bedzie lepiej

Raginis

Tylko jedna mała prośba. Sprawdzaj ortografię przed opublikowaniem. Pozdrawiam

tomek

wydymany

takisobiegrajek

I co? Jak idzie z tym klanem?

__TilT_

__TilT_

Yoyo

Szkoda czasu. 2 tygodnie siedzenia na ***** od 19, a granie na X jest nieopłacalne. Obecnie nawet na rankedach wszystkie czołgi specjalne są zblokowane.

taki ktoś

A gdzie jest zrzut PRIME ???? Ktoś, coś????

_The_Muffin_Man_

może być przerwa, szkoda że nic nie powiedzieli

Mimi

Rozwiązali współpracę z WOT

shelby320

Potwierdzone info, czy podejrzenia? World of Warships dalej ma dropy. Chyba nawet ostatnio dodali jeden, co trwa do 19 stycznia, bo go wcześniej nie widziałem.

hello there

Co za bzdury, będzie po 15 stycznia bodajże

Ryfka

Wygląda na to że jak Amazon zakpił z Wota i za drobne rzucił prime to WOT nie miał wyjścia tylko skasował dropa

erge q412

dluzej sie nie dalo?

Dtl

Chciałbym zmienić nick, pomóżcie mi pisząc jakieś fajne propozycje

RTSK

Kolega was pyta o poradę a wy go hejtujecie, bardzo dojrzałe

Last edited 5 miesięcy temu by RTSK
Lambada

Ok fajnie pyta o pomoc ale wyzywając innych od pajaców zachowuje się dobrze? To że ktoś minusuje post drugiej osoby daje możliwość tej osobie do jechania innych od pajaców i pomidorów? Gość się spłakał i tyle w temacie

Futerberger

Shellfire

indor

shadow_comanderX21

nooname

DJkacpiYT123PL

Zorg

“Ciemna Masa” może być?

Szczerolotek

Nie wiem czy chcesz fajne czy smieszne czy głupie czy jakie, więc będę bredził co mi wóda na język przyniesie…
– bestia z wadowic. Ale pewnie zajęte
– Harnaś szuflada
– nasrałem do paczkomatu
– John Jonas Jameson
– fanatyk mentosów
– śmierdzę mułem
– pan kurier
– wg pragnę cię
– jakieś to wszystko takie nie wiem
– wszystko mnie boli
– chyba umieram
– kielecki król Winiary **** (koniecznie w tej kolejności)
– ciptejn
– kolorek sam się zrobi
– Karol władca kaczek
– niepoprawny tankofil
Czy którykolwiek z tych pomysłów jest dobry? Nie.

Heh

RedBaronKing

Msrappe

xXx4n4lnyPredator69xXx

Peter

Widzę że kolega lubi zakręcić śmigłem,😀

pepega777

helikopter helikopter parakopter parakopter

Bick

Jeżeli podałbyś więcej informacji czy nick ma zawierać np. cyfry albo był nawiązaniem do czegoś to by było łatwiej

WOT jest fajny

Zapładniator_2022, call_me_mr.pytong

MłodyAlchemik

Tomuś_2010

54y45

PytaKomara

54y45

Pyta_Komara

Zarezerwowany

zezagi

DARK_DRAG0N

Coś w tym jest

shelby320

xXx_OmegaIntergalacticalEmojiSlayer69_xXx

Taki nick wzbudza strach u wrogów i pożądanie u kobiet.

Desu

zawsze pierwsze testy publiczne były około 10 dnia miesiaca wiec wydaje mi sie ze moze byc za tydzien ale nie mam pewności

Luleksna

Kolejny czołg do hull-dałna, załaduj gold i został tylko dałn.

Wtórne, nudne, głupie.

Twoja_Babcia

Ważne że niebedzie dziurawiony z Golda (jak większość czołgów) po najechaniu celownikiem na czołg

XD

Ciekawe jaki, progetto? I to nie zawsze

Gerold

Za dwa miesiące? Chyba że miało być koniec stycznia początek lutego