Kalendarz adwentowy 2021: Dzień 18 – 🇩🇪 Rheinmetall Skorpion

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

47 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
garvon

Niech dadzą coś ciekawego w końcu… progetto lub 703 II by się przydały….

Peter

Było już bardzo dużo ciekawych ofert

Ten normalny

No progetto, su… Taaa to tyle…

Dawid

Siemandero, jeśli mam Scorpiona G to nie jestem w stanie dokupić w ramach tej oferty pakietu misji x5 ?

Brodel

Nie, to dwa osobne pojazdy.

Last edited 6 miesięcy temu by Brodel
Dawid

Dzięki 😉

Walczy

Jeszcze będzie na pewno rok konta premium i liczę na bisonte mimo wszystko …

czolgistaa

ja tez licze na bisonte i ew ebr

Daminaisu

Kodzik bonusowy na 3 małe paczuchy :3
WDLZ3YTFESTIVE

luk

dzieki bardzo, działa:)WŚ !

Dragon76

Dzięki

klopsik

Mozna wiedzieć skąd bierzecie info o kodach? Dzieki

Daminaisu

Kanały na discordzie informujące o nowinkach w wocie

Areis

On się czymś rózni od skorpiona g?

Czerwony_Baron

Jest bez tego kamuflażu.

Bravado

Ma gorsze RNG.

————————————————————

mniejsze camo bazowe

Last edited 6 miesięcy temu by ————————————————————
vandallo87

Ciut wyższe wymagania względem wn8, to identyczne pojazdy, ale wszedł później od wersji G i zapewne posiada go więcej graczy dobrych. Miałem najpierw G, wymieniłem na wersję zwyczajną za free, raz była na to opcja i to mnie najmocniej zaskoczyło po przesiadce.

DIANTHUSS

Bardzo trafny komentarz 😀
Sam również skorzystałem z tej wymianki – można ją było jeszcze chyba zrobić z jakimś innym pojazdem, ale ręki za to bym nie dał uciąć…
Ja podmieniłem, bo uznałem że to będzie dobry “reset” statystyk na tym pojeździe… i w sumie się nie myliłem – “problem” jest właśnie taki, że posiada go ponad 10 razy mniej graczy i wymagania np. na 3MoE są na nim wyższe niż na wersji “G” – mimo to udało mi się go zmarkować.
Jeśli komuś nie odpowiada domyślny kamuflarz i lubi się “pobawić” w stylizowanie to polecam – to wraz z innymi wymaganiami jest jedyną różnicą względem wersji “G”

Tak pytam

Jest różnica w masach pojazdu, G jest lżejszy w porównaniu do tej wersji jak założysz na nią kamo

Bot

Ja jak napisałem o wymianie to dostałem tego bez kamo i tamtego zostawili mi XD

Hahahaha

Ja tak samo xDDDDD

czolgistaa

czy jest szansa na bisonte, gsor 1008, obj.274a lub ebr w kalendarzu?

Last edited 6 miesięcy temu by czolgistaa
takisobiegrajek

Bisonte albo gsor to najpewniej za pieniadze w ostatni dzien kalendarza. Za golda to obstawialbym 274a.

czolgistaa

czyli obstawiasz, ze w ostatnim dniu kalendarza bedzie czolg za kase? mam golda na 2 czolgi i zastanawiam sie, czy warto kupic tego skorpiona, czy czekac na ktorys z wyzej wymienionych hmmm

Edek

Nie ma co obstawiać, zawsze w ostatnim dniu jest czołg za hajs

luk

mam GSOR z zeszłego roku z paczki za 24zł ale….nie wiem jak nm grac, dziwny jest:D

Cham

Gra się prosto. Łądujesz 1 magazynek pociski premium. Reszta zwykłe. Jak ktoś wyjeżdża na początku używasz zwykłych. Gdy bitwa już trwa i są pojazdy na ogryzkach, ładujesz złoto (większa pewność że wejdzie) i wyjeżdasz na 1-3 pojazdy ogryzki – kończąc je. Ja tak raz wykończyłem 3 HT IX i VIII tieru na jednym magazynku. Poza tym to zwykły TD tylko zyskuje gdy są już ogryzki w grze bo jak zachowasz pulę HP to jesteś jak Ponury Żniwiarz z książek Pratchetta.

Anal

Co byś nie kupił to warto, Skorpion jest cudny, kupiłem za golda w zeszłym roku i teraz gram nim, progetto, bisonte na zmianę, a jeżeli chodzi o gsora i bisonte to też polecam. Progetto wiadomo.

Edek

Jeśli już to bisonte bo gsor był chyba za kasę w kalendarzu z innej okazji w ciągu roku (festiwal czołgów czy cos takiego?)

Tutejszy

A w tamtym roku kosztował mnie 10 900

klopsik

Przepłaciłeś

Last edited 6 miesięcy temu by klopsik
Dziki

WRESZCIE

Michael

Na niego czekałem jeszcze tylko ebr, progetto i mam wszystkie czołgi które chciałem.

Anonim

Ostrzegam przed działem trafia to czego nie powinien a pewniaki często nie wchodzą Ale -500 wygląda fajnie

_The_Muffin_Man_

Ja poluję też na proga i ebr

Niewiemcorobic

Co myślicie, jest sens kupować ten niszczyciel jak wcześniej kupiłem su 130pm? Czy czekać na coś innego?

Virtualny

mam sucz, lecz wolę Scorpa – tyle w temacie…

Genarnoldo

Działo na papierze typowy snajper – ilość kalafiorow sypana przez tego TDka az przeraza. Polecam dodanie mu ulepszonego celowania z nagród wtedy jest lepiej

Virtualny

kur… Mi jakoś ta wasza LEGENDA nie działa, działo jest celne, co wy z tym macie, wystarczy celować i mieć TO COŚ… xD ehh

Sebastian Ch.

Dla mnie Skorpion jest taki sobie. Brak Camo i bardzo wolne pociski. Plus to w pełni obrotowa wieża.
Ja wolę SU 130pm – ale to tylko moja opinia.

Last edited 6 miesięcy temu by Sebastian Ch.
misio

jest kapryśny,raczej sytuacyjny ale te wysadzenia dają fun

Niewiemcorobic

Dobra to raczej go sobie odpuszczę bo jakoś mega zachwytu nie widzę nim, a i tak musiałbym załogę jakoś ogarniać, poczekam na może ebr albo progetto, dzięki i wesołych świąt

Bolo

Jest to bardzo dobry czołg do zarabiania tylko trzeba nim umieć grać .

oto prawda boza

nie odpuszczaj, dla pomidorstwa slaby ten czolg i dlatego tak kwiczy bo jak sie nie ma nawet jednego perka to tak jest

Xrd

Ja wolę chyba SU-130PM, ale Skorpion jest dobrym tedekiem. W porównaniu do SU ma dużo słabsze camo i wyższą sylwetkę, więc nawet stojąc w krzakach trzeba być ostrożnym. Ale za to można nim pograć agresywniej, nawet na przepychaczu jako wsparcie – wyjazd, strzał, wycofanie. Działo potrafi puścić kalafiora, ale podobnie ma Grille, SU-130 również. W, każdym razie z tedeków premium to razem z SU najlepszy pojazd jaki można kupić.

Jojo

Mam skorpiona i su130 , skorpion jest zdecydowanie lepszy. W wr i przyjemności z gry. Su to raczej do krzaka no i ten brak pełnej rotacji wieży też trochę utrudnia życie